payamgps.com

لوسیون ترمیم کننده بدن لومینس

لوسیون ترمیم کننده بدن لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

فواید لوسیون بدن لومینس

سرم جوانسازی لومینس و درمان بیماریهای پوستی

مراقبت از پوست در برابر آکنه

پوست مهمترین عضو بدن می باشد. زیرا خارجی ترین عضور بدن است و به طبع بیشتر در معرض عوامل محیطی آسیب رسان قرار دارد. به همین دلیل نیاز به مراقبت های زیادی دارد. عوامل محیطی مانند نور خورشید، آب و هوای خیلی سرد یا خیلی گرم، آلاینده هایی شیمایی و سموم بر سلامت پوست تأثیر می کذارند. همچنین رژیم غذایی نادرست که نتواند ویتامین ها، اسیدهای چرب و مواد معدنی مورد نیاز ترمیم و بازسازی پوست را به آن برساند نیز بر سلامت پوست اثر می گذارند.

البته مهمترین عامل تأثیر گذار بر سلامت پوست وراثت است. یعنی برخی افراد به طور ژنتیکی پوستشان بیشتر آسیب پذیر است و پیری زودرس به سراغشان می آید و برخی دیرتر. البته اثرگذاری زیاد عوامل ژنتیکی به این معنی نیست که نمی توان جلوی آنها را گرفتن و فقط باید ایستاد و پیر شدن پوست را تماشا کرد! حتی عوامل ژنتیکی نیز با مراقبت های صحیح از پوست نمی توانند آن را به زودی پیر کنند و یا آسیب برسانند.

 

سلامت پوست بدن

به دلیل اینکه بیشتر چهره افراد در معرض دید می باشد، افراد بیشتر به سلامت پوست صورتشان اهمیت می دهند. اما این اشتباه است. زیرا پوست بدن نیز نیاز به مراقبت های جدی دارد. در عین حال پوست بدن تنوع زیادی دارد. مانند نواحی سینه گردن و یا کشاله های ران که نازک اند و نواحی کف دست، کف پا، زانو و آرنج که ضخیمتر هستند. این نواخی ضخیم اتفاقا به مراقبت بیشتری نیاز دارند، زیرا بیشتر در معرض آسیب بوده و وظایف بیشتری را انجام می دهند. یکی از مهمترین مراقبت های پوست بدن استفاده از لوسیون های ترمیم کننده بدن می باشد. در ادامه مهمترین لوسیون ترمیم کننده بدن را به شما معرفی می کنیم.

 

چاره شرکت جنس برای داشتن پوستی سالم در بدن

شرکت جنس گلوبال آمریکا از بهترین متخصصین دنیا برای تهیه محصولاتش بهره گرفته است. به همین دلیل محصولات این شرکت با پیشرفته ترین آزمایشات و بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی تولید شده اند. یکی از مهمترین محصولات شرکت جنس، لوسیون ترمیم کننده بدن لومینس می باشد. لومینس برند اختصاصی محصولات جوانسازی پوست این شرکت می باشد.

 

لوسیون ترمیم کننده بدن لومینس

در تهیه این محصول از فاکتورهای رشد بهره گرفته شده است. تعداد فاکتورهای رشد در این محصول از سایر محصولات مشابه بسیار بیشتر است. فاکتورهای رشد ترکیباتی هستند که از سلول های بنیادی ترشح می شوند و موجب برقراری ارتباط میان سلول ها می شوند. به همین دلیل با وجود این فاکتورهای رشد، سلول ها وادار به تکثیر و زیاد شدن و جایگزینی سلول های پیر می شوند.

این لوسیون همچنین دارای موادی است که می توانند آبرسانی پوست را در سطح سلولی انجام دهند. این ویژگی با بسیاری از محصولات موجود در بازار تفاوت دارد که آبرسانی را صرفا در سطح پوست و در لایه بالایی یا اپیدرم انجام می دهند. در حالیکه لوسیون ترمیم کننده بدن لومینس آبرسانی را در سطح لایه های زنده زیرین انجام می دهد.

این لوسیون دارای تمامی مواد مغذی مورد نیاز پوست می باشد و سلول ها را موقع ترمیم و جوانسازی تغذیه می کند.

 

فواید لوسیون ترمیم کننده بدن لومینس

این لوسیون برای قسمت های خشک و زبر بدن عملکرد بی نظیری دارد.

این لوسیون برای تمامی انواع پوست مناسب است.

این لوسیون می تواند بسیاری از التهابات و عارضه های پوستی را درمان کند. مصرف کننده های این محصول گزارشات شگفت انگیزی از درمان بیماری های پوستیشان به وسیله لوسیون ترمیم کننده بدن لومینس داده اند. برای درمان بیماری ها و عارضه هایی مانند اگزما، سلولیت، پسوریازیس و حساسیت های پوستی می توانید از این لوسیون استفاده کنید و نتایج بی نظیر آن را ببینید. این لوسیون همچنین برای بهبود اثرات زخم یا همان اسکارها اثرات بی نظیری دارد. اثرات زخم ها، جای جوش، سوختگی ها و بخیه به راحتی با لوسیون ترمیم کننده بدن لومینس ترمیم خواهند شد.

این لوسیون مانع از خشک شدن پوست می شود. همچنین می تواند نواحی را که دچار خشکی بسیار شدید شده اند را درمان کند. عارضه هایی مانند ترک های کف پا به سادگی با این محصول درمان می شوند.

شیوه مصرف

مقداری از لوسیون را بردارید. آن را به سطح پوست بمالید و به آهستگی مالش دهید تا جذب شود. می توانید روزی 2 بار این کار را انجام دهید.

بهتر است این لوسیون را روی پوست تمییز و خشک بمالید تا میزان نفوذ و اثرگذاری این بالا برود.

برای تماس با ایران جنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو