payamgps.com

ماسک هایدروشیلد لومینس

ماسک هایدروشیلد لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

تفاوت آبرسان و مرطوب کننده

ماسک آبرسان لومینس

کلینزر لومینس

آبرسانی به پوست یکی از مهمترین عوامل برای داشتن پوست سالم است. آبرسانی به پوست در موارد مراقبت از پوست مانند شستشوی صورت در موارد بنیادی دسته بندی می شود. زیرا تمامی مواد مغذی و ضروی برای تولید و رشد سلول ها از طریق آب به فضای میان سلولی میرسند و سپس وارد سلول ها می شوند. به همین دلیل بدون حضور آب در پوست عملا تمامی فعالیت های جوانسازی برای پوست بی معنی می شوند. زیرا در سطح می مانند و نمی توانند به عمق پوست نفوذ کنند.

پوست بدون رطوبت به سرعت خشک می شود. پوست خشک دچار پیری زودرش شده و عوارضی مانند چین و چروک و ترک ها به زودی روی آن پدیدار می شوند. در این حالت پوست دچار خشکی شده و اصطلاحا دهیدراته شده است. دهیدراته شدن برای پوست بسیار خطرناک است و باید با روش های کارآمد جلوی آن را گرفت.

محصولات آبرسان متنوع

یکی از مهمترین راه ها برای جلوگیری از دهیدراته شده پوست استفاده از محصولات جوانسازی پوست مانند کرم های مرطوب کننده و آبرسان و یا ماسک های آبرسان می باشد.

این محصولات در نوع فرمولاسیون و درصد چربی و همچنین غلظت مواد و ترکیبات مناسب هستند. به طوری که برای هر موقعی از شبانه روز و یا انوع مختلف پوست بهتر است محصولی خاص استفاده شود. برخی لوسیون ها و یا ماسک های آبرسان نیز ویژگی های منحصر به فردی دارند. به طور مثال برخی از این محصولات دارای مواد ضد پیری و ترمیم کننده می باشند و علاوه بر آبرسانی عملیات جوانسازی پوست را نیز انجام می دهند.

با توجه به نوع پوست، موقعیت جغرافیایی و سبک زندگیتان باید محصول مناسب با پوستتان را انتخاب کنید. در ادامه یکی از مهمترین محصولات آبرسان موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم.

ماسک هایدروشیلد لومینس

این محصول دارای تعدادی ماسک می باشد. تمامی مواد مغذی و آبرسان مورد نیاز پوست در این ماسک گنجانده شده اند. به طوری که این محصول قابلیت جذی بی نظیری دارد و به سرعت اثر خودش را می گذارد.

استفاده از این محصول بسیار ساده است. به طوری که باید این ماسک های مرطوب را روی پوستتان بچسبانید و پس از گذشت مدتی آنها را از پوست جدا کنید.

این محصول به طوری قدرتمند است که حتی می تواند پوست هایی که خشک شده اند و آسیب دیده اند را نیز احیا کند.

این محصول برای تمامی انواع پوست ها مناسب می باشد. به طوریکه افراد دارای پوست های خشک، چرب و مختلط می توانند از این محصول استفاده کنند. زیرا فرمولاسیون این محصول به طوری است که چربی کمی دارد و به چربی غیر ضروری پوست اضافه نمی کند. همچنین با باز کردن راه ورود اکسیژن به پوست جلوی تجمع مواد غیر ضروری را در آن می گیرد.

 

این محصول همچنین می تواند روزنه های باز پوست را ببندد و برایتان پوستی یکدست، صاف و شفاف بسازد.

زمانی که از این ماسک استفاده کنید کم کم متوجه خواهید شد که تمامی آثار پیری از صورتتان محو می شوند. زیرا این محصول دارای مواد جوان کننده و ترمیم کننده بسیاری است که به بهترین شکل کار خودشان را انجام می دهند.

اثرات ماندگار و ترمیمی ماسک هایدروشیلد لومینس

اثر این محصول ماندگار است و می تواند تقریبا در تمام روز پوستتان را مرطوب نگاه دارد.

این محصول همچنین دارای آنتی اکسیدان های بسیاری می باشد که می تواند با رادیکال های آزاد اضافی موجود در پوستتان مقابله کند و آنها را خنثی کند. رادیکال های آزاد در اثر عوامل محیطی پدید می آیند و به سلول های سالم بدن حمله کرده و آنها را از بین می برند.

این محصول دارای تمامی ویتامین های مورد نیاز برای پوست می باشد. بدین ترتیب می تواند با سرعت و به بهترین شکل پوست را تغذیه کرده و در تولید سلول های جدید و جایگزین کردن سلول های پیر و مرده نقش داشته باشد.

این محصول دارای عصاره های گیاهان می باشد. این مواد اثر طبیعی برای نرمی و لطافت پوست دارند و می توانند به خوبی آن را بهبود ببخشند.

این محصول همچنین دارای ترکیبات سفت کننده نیز می باشد. این ترکیبات می توانند به پوست نفوذ کرده و آن را تقویت کرده و به آن استحکام ببخشند. در این حالت پوست سفت می شود . از شل شدگی و افتادگی نجات پیدا می کند. زمانی که پوست سفت شود خط و خطوط و چین و چروک های پوستی نیز برطرف می شوند.

برای تماس با ایران جنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو