payamgps.com

نارا Naara محصول بی نظیر جنس برای پوست، مو و ناخن

نارا Naara محصول بی نظیر جنس برای پوست، مو و ناخن

در این رابطه نیز بخوانید:

آسیب به DNA و پیری سلول ها

شناخت محصول ریزرو (Reserve)

مکمل ضد پیری فینیتی Finiti چیست؟

بسیاری از عارضه ها هستند که افراد زیادی را درگیر می کنند. برخی از این عارضه ها همگی با هم رخ می دهند و یک علت مشترک دارند. عارضه هایی مانند شکننده بودن یا سفید و پوسته پوسته شدن ناخن ها، ریزش موهای سر، بروز چین و چروک ها و لک های پوستی از این دست هستند. تمامی این موارد بر زیبایی و جوانی اثر دارند و یک علت مشترک دارند. این علت سبک غلط زندگی می باشد. سبک غلط زندگی شامل موارد بسیاری است.

سبک غلط زندگی و پیری زودرس

اولین مورد آن تغذیه نادرست می باشد. البته این در مواردی دست خود افراد نیست. زیرا تک تک افراد اطلاعات پزشکی و تغذیه ای ندارند. بسیاری نمی دانند چه ترکیباتی بر دیگری اثر می گذارند. یا کدام ترکیبات و مواد غذایی اثر یکدیگر را تشدید می کنند و کدام یک بر روی هم اثر منفی دارند و اثر یکدیگر را خنثی می کنند. برخی افراد تلاش بسیاری برای اصلاح تغذیه شان دارند. اما هیچگاه به فکرشان نمی رسد که باید بسیاری از جوانب پزشکی و به ویژه وضعیت جسمانی خودش را در نظر بگیرند.

یکی دیگر از مهمترین موارد برای داشتن پوست، مو و ناخن سالم ورزش کردن می باشد. ورزش کردن اثری بسیار بیشتر از آنچه که ما فکرش را می کنیم دارد. ورزش کردن علاوه بر تقویت ماهیچه ها می تواند به تنظیم فشار خون، چربی و قند خون و حتی تنظیم هورمون ها در بدن کمک کند. به همین دلیل موردی است که بسیار باید رعایت شود.

یکی دیگر از عوامل اثر گذار بر سلامتی نوشیدن آب کافی به طور روزانه می باشد. زیرا آب به حفظ تعادل بدن و اکسیژن رسانی به سلول های بدن کمک می کند. افراد بزرگسال باید روزانه 8 لیوان آن بنوشند.

یکی دیگر از مهمترین عواملی که بر سلامتی افراد اثر میگذارد و به شدت نادیده گرفته می شود سلامت روانی می باشد. افرادی که تنش های روانی زیادی دارند به راحتی می توانند سلامت و زیبایی خودشان را از دست بدهند. با تنش های روانی، پوست چروک بر می دارد، موها میریزند و سلامت عمومی بدن نیز تحت تأثیر قرار می گیرد.

راه حل جنس برای سلامت پوست، مو و ناخن ها با وجود سبک زندگی امروزی

با تمامی موارد گفته شده زندگی امروز بسیاری از افراد را درگیر کرده است. بسیاری از افراد دوست دارند جوان و سالم باشند اما فرصت اصلاح سبک زندگیشان را ندارند. کمپانی جنس گلوبال آمریکا راه حل بی نظیری برای این مشکل اندیشیده است. این کمپانی محصول بی نظیری را به بازار ارائه کرده است که می تواند تمامی کاستی های زندگی روزمره را در جهت زیبایی و جوانی پوشش دهد. این محصول فوق العاده نارا Naara می باشد.

فواید محصول جوانی نارا Naara

این محصول برای مو و ناخن اثرات تقویت کنندگی عالی دارد دارد. این محصول اثرات شگفت انگیزی در رابطه با کاهش ریزش مو نشان داده است.

این محصول همچنین به لطیف کردن و بازسازی پوست کمک بسیاری می کند. زیرا دارای مواد جوانساز و ترمیم کننده می باشد. این محصول همچنین برای تسکین دادن درد های مفاصل بی نظیر است و می تواند مشکلات مفصلی را بهبود دهد.

ترکیبات موجود در محصول جوانی نارا Naara

این محصول دارای کلاژن هیدرولیز شده است. یعنی در هر وعده استفاده از این محصول 12 گرم کلاژن به اضافه روی وارد بدن می شود.

این محصول دارای مقدار مناسب روزانه از ویتامین های گروه B مانند B6،B7 نیاسین و B12 بیوتین می باشد. این محصول همچنین دارای ویتامین C و پانتوتنیک اسید نیز می باشد. این ترکیبات برای رشد و ترمیم سلول های بدن بسیار مفید هستند.

این محصول دارای عصاره 8 میوه می باشد. این عصاره ها دارای آنتی اکسیدان ها و ترکیباتی هستند که جلوی آسیب رسیدن به سلول های بدن را می گیرند. این میوه ها شامل بلوبری، رزبری، انار، اکاسی، تمشک، گیلاس، دانه انگور و نارنگی هستند.

این محصول کاملا بدون گلوتن بوده و کاملا طبیعی می باشد و هیچ ضرری برای بدن ندارد.

اثرات درمانی محصول نارا Naara

این محصول از معدود محصولاتی است که میتوانید عارضه سلولیت را درمان کند. سلولیت تجمع سلول های چربی در پوست است که بیشتر در خانم ها رخ می دهد و پوست را ناهموار می کند.

استرچ مارک ها نیز که ترک های پوستی ناشی از بارداری در پوست هستند نیز به وسیله اثرات درمانی این محصول برطرف می شوند.

همچنین واریس یا تورم رگ ها نیز با محصول نارا Naara درمان می شود.

این محصول می تواند تمامی مشکلات مربوط به پوسته پوسته شدن ناخن ها، سفید شده آنها و کنده شدن آنها را برطرف کند.

این محصول جلوی ریزش مو را می گیرد و به رشد دوباره مو کمک می کند.

این محصول کلاژن سازی را در پوست تحریک می کند. کلاژن رشته های پروتئینی ساختاری در پوست هستند که شبکه پروتئینی در لایه میانی پوست تشکیل داده و مانع از افتادن لایه های پوست روی هم می شوند. در این حالت پوست چروک نمی شود و چین و چروک های قبلی نیز برطرف می شوند.

این محصول دارای مواد معدنی مورد نیاز پوستی می باشد که به طراوت و شفافیت پوست کمک می کنند.

فرمولاسیون این محصول به طور انحصاری در اختیار شرکت جنس گلوبال آمریکا قرار دارد و در هیچ کمپانی دیگر نمی توانید این محصول را بیابید. این محصول دارای 500 میلی گرم ترومارین-کلاژن می باشد که اثرات جوانسازی شگفت انگیزی بر پوست، مو و ناخن های شما خواهد داشت.

می توانید این محصول را با ژل خوراکی ریزرو که محصول بی نظیر دیگری نیز از کمپانی جنس است مصرف کنید تا اثرات جوانسازی این دو محصول تشدید شود.

برای تماس با ایران جنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو