payamgps.com

فواید ماساژ تخصصی صورت

فواید ماساژ تخصصی صورت

در این رابطه نیز بخوانید:

ماساژ صورت و رفع چروک ها

ماسک لیفت لومینس LUMINESCE ultimate lifting masque

مقایسه دو محصول جوانساز، میکروکرم ایجلس و سرم جوانسازی لومینس

تا سال ها، ماساژ فقط به عنوان یک حرکت آرامش بخش استفاده می شود و خواص درمانی آن پوشیده مانده بود. اما امروزه جنبه های درمانی ماساژ بر همه آشکار است و افراد این کار را به منظور بهبود اوضاع جسمانی خود نیز انجام می دهند. ماساژ درمانی در سراسر جهان به ویژه در اروپا طرفداران زیادی دارد. به طوری که سالانه از اروپا ماساژ درمان های خبره برای آموزش و کار کردن به جاهای دیگر دنیا می روند.

ماساژ تخصصی صورت

ماساژ صورت علاوه بر درمان جنبه زیبایی دارد. این ماساژ اگر به شکل درست و به سبک غربی ها انجام شود می تواند پوست و عضلات صورت را ریلکس و تقویت کند. همچنین می تواند موجب کاهش سردرد عصبی و درد های صورت شود. ماساژ صورت باعث ریلکس شدن کل بدن نیز می شود و در کاهش اضطراب نقش دارد.

موارد منع ماساژ تخصصی صورت

در مواردی ماساژ تخصصی صورت به دلیل بروز یا تشدید مشکلاتی نباید انجام شود. به طور مثال افرادی که در چشم هایشان لنز است ماساژ صورت برایشان خطرناک است و باید لنزها در آورده شوند. همچنین روی پوست دارای جوش، بریدگی و زخم نباید ماساژ انجام داد.

همچنین افراد دارای خونمردگی پوستی و یا التهابات نباید ماساژ انجام دهند. به طور مثال بیمارانی که به پسوریازیس یا اگزما مبتلا هستند نباید ماساژ تخصصی صورت انجام دهند. زیرا ماساژ می تواند مشکلات پوستی آنها را تشدید کند.

در ادامه در رابطه با اثرات مثبتی که ماساژ تخصصی صورت بر افراد می گذارد به شما توضیحاتی می دهیم.

Facial massage close up. Face of healthy mature woman.

از بین بردن چین و چروک ها با ماساژ تخصصی صورت

داشتن پوست سالم، لطیف و صاف یکی از ویژگی های زیبا بودن و جوان بودن است. رنگ و نوع پوست هیچ اهمیتی ندارد. مهم این است که پوست سلامت و بی نقص باشد. صاف بودن پوست موجب می شود تا افراد سرحال و جوان به نظر بیایند. این احساس خوب در رفتار، روحیه و عملکرد افراد نیز اثر می گذارد.

زمانی که چین و چروک ها پوست را تحت تأثیر قرار دهند و پیری زودرس چهره را خسته و افسرده کند، افراد نیر تحت تأثیر آن قرار می گیرند و روحیه شان تضعیف می شود. بدین منظور با ماساژ صورت می توانید چین و چروک ها را از بین ببرید و پوستی جوان و شاداب برای خودتان بسازید. برای دست یابی به این هدف باید ماساژ صورت را مدت طولانی انجام دهید.

اثر ماساژ تخصصی صورت بر کلاژن سازی

ماساژ صورت باعث می شود تا گردش خون در پوست تشدید شود. در این حالت اکسیژن بیشتری به بافت های صورت می رسد و سلول ها تحریک به انجام دادن وظایفشان و همچنین رشد و تکثیر شدن می شوند. سلول هایی در پوست مسئول تولید کلاژن هستند که با تشدید گردش خون در بافت ها شروع به کلاژن سازی می کنند. کلاژن پروتئینی ساختاری است که در بافت بین سلول ها وجود دارد و موجب حفظ خاصیت ارتجاعی پوست می شود. با وجود کلاژن، پوست دچار چین و چروک نخواهد شد و چروک های قبلی نیز برطرف می شوند.

در این حالت از انجام بوتاکس و یا ژل و مواد پر کننده برای برطرف کردن چین و چروک هایتان بی نیاز می شوند و دیگر در معرض عوارض خطرناک آنها نیز قرار نمی گیرید.

علاوه بر این منقبض کردن غیر ارادی عضلات یکی از مهمترین عوامل بروز چین و چروک در صورت است. با انجام ماساژ صورت، عضلات به حالت ریلکس در می آیند و بنابراین چین و چروک ها برطرف خواهند شد.

احساس آرامش با ماساژ تخصصی صورت

تحقیقات نشان می دهند که ماساژ تخصصی صورت باعث تولید مرفین زیادی در بدن می شود. مرفین موجب ایجاد آرامش در بدن می شود. به همین دلیل ماساژ درمان ها ماساژ صورت را مهمترین بخش کار خود می دانند و وقت زیادی روی آن می گذارند. به همین دلیل ماساژ از مهمترین عواملی است که باید برای حفظ سلامت روانی به آن توجه شود.

ماساژ تخصصی صورت برای لیفتینگ پوست

با بالارفتن سن، به دلیل کمبود کلاژن در بدن و پیر شدن سلول ها و از دست رفتن کارایی آنها پوست شروع به شل شدن و افتادن می کند. در این حالت صورت خسته، اخمو و پیر به نظر می رسد.

بسیاری از افراد برای لیفتینگ پوستشان از روش هایی مانند جراحی ها استفاده می کنند. جراحی لیفتینگ ممکن است عوارضی مانند عفونت پدید بیاورد و همچنین بخیه زدن آن باید با دقت بسیاری انجام شود.

برخی محصولات بهداشتی نیز برای لیفت صورت مناسب هستند که البته برند های مرغوب آنها ممکن است نیاز به صرف هزینه زیادی داشته باشند.

اما شما با ماساژی کامل و عالی می توانید یک لیفتینگ فوق العاده روی پوستتان انجام دهید. ماساژ صورت عضلات چهره را تقویت می کند و باعث می شود تا سفت شده و خوش فرم شوند. بدین ترتیب پوست صورتتان نیز یک لیفتینگ طبیعی انجام می دهند و از افتادگی نجات پیدا می کند. درست مانند ورزشکارانی که عضلاتشان را تقویت می کنند تا اندامی خوش فرم داشته باشند، صورت شما نیز با ماساژ تخصصی صورت خوش فرم خواهد شد.

ماساژ تخصصی صورت را به متخصص بسپارید

ماساژ تخصصی صورت در عین حال که کاری ساده به نظر می رسد، دقت و ظرافت بسیار زیادی را می طلبد. این ماساژ ممکن است بین یک ربع تا نیم ساعت به طول بینجامد. اما فردی که این کار را انجام می دهد باید سالها آموزش دیده باشد و در این زمینه مهارت کافی داشته باشد.

ماساژ حرفه ای صورت، آناتومی و فیزیولوژی عضلات صورت را به خوبی می شناسد و می داند که باید کجاها فشار بیاورد و کجاها با ملایمت رفتار کند.

اگر ماساژور مورد اطمینان و با تجربه ای برای صورت پیدا نکرده اید، بهتر است این کار را انجام ندهید. زیرا ممکن است ماساژ ناشیانه برای شما نتیجه برعکس داشته باشد و به پوست صورتتان آسیب بزند.

 

برای تماس با ایران جنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو