payamgps.com

ضرورت استفاده از لوسیون های بدن دارای فاکتورهای رشد

ضرورت استفاده از لوسیون های بدن دارای فاکتورهای رشد

در این رابطه نیز بخوانید:

خرید اینترنتی لوسیون بدن لومینس luminesce body renewal lotion

سرم جوانسازی لومینس و درمان بیماریهای پوستی

کاربرد سلول های بنیادی برای درمان پوست

بروز بیماری های پوستی در بدن

پوست بدن به دلایل مختلفی دچار پیری و عارضه های پوستی می شود. از مهمترین و اولین عامل بروز این عارضه ها می توان به وراثت اشاره کرد. اینکه برخی افراد زودتر پیر می شوند و یا دیرتر به ژنتیک بدن آنها ارتباط دارد. به  طور مثال برخی افرادی که دچار التهابات پوستی مانند اگزما و یا بیماری های پوستی خود ایمنی مانند پسوریازیس می شوند ریشه های ژنتیکی را نشان داده اند.

از مهمترین دلایل دیگر می توان به عوامل محیطی و سبک زندگی اشاره کرد. به طور مثال افرادیکه تغذیه مناسب ندارند و یا اهل ورزش کردن نیستند زودتر دچار عارضه های پوستی مانند سلولیت می شوند.

افزون براین، افرادی که بیشتر در معرض آلاینده های پوستی و سموم و مواد شیمایی قرار می گیرند بیشتر احتمال ابتلا به بیماری های پوستی، جوش و لک ها را دارند.

همچنین افرادی که بیشتر در معرض آفتاب شدید هستند و از پوستشان هیچگونه مراقبتی نمی کنند بیشتر احتمال دارد به بیماری های پوستی و یا حتی سرطان های پوستی مانند ملانوما مبتلا شوند.

ضروریت مراقبت از پوست بدن

به دلیل اینکه چهره بیشتر در معرض دید است اغلب افراد تنها به دنبال مراقبت از پوستشان هستند و به پوست بدنشان اهمیت نمی دهند. این امر باعث می شود تا به مرور زمان پوست بدن دچار عوارش تشدید شده پیری و یا آسیب های جدی شود. در برخی موارد التهابات، جوش ها و سایر بیماری ها یا عفونت های پوستی آنقدر فراگیر می شوند که فرد را به شدت درگیر می کنند.

فرد ممکن است از خارش و سوزش التهابات پوستی اش حتی نتواند بخوابد. یا اینکه ترک ها، خشکی ها و پوسته پوسته شدن آنقدر شدید باشد که علاوه بر به چشم رسیده در فرد سوزش و یا حتی خونریزی ایجاد کند.

همچنین با مراقبت نکردن از پوست بدن عارضه هایی مانند سلولیت نیز تشدید می شوند. این عارضه علاوه بر ران ها و باسن می تواند نواحی دیگری را نیز درگیر کند و زیبایی اندام فرد اثر بگذارد.

بنابراین مراقبت از پوست بدن اهمیت ویژه دارد.

بهترین لوسیون ها برای ترمیم بدن

بسیاری از افراد نمی دانند که برای مراقبت از پوستشان باید از چه محصولی استفاده کنند. در ادامه به برخی از مهمترین ویژگ یهای یک لوسیون بدن مناسب اشاره می کنیم.

یک لوسیون بدن خوب باید دارای مواد سفت کننده باشد تا بتواند عضلات و پوست بدن را فرم دهد و آنها را خوش فرم کند. در این حالت پوست از افتادگی و شل شدگی نجات پیدا می کند و صاف می شود.

لوسیون مناسب بدن همچنین باید حاوی تمامی ترکیبات مورد نیاز بدن مانند اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و امگا 6 باشد. همچنین دارای ویتامین هایی مانند ویتامین E و ویتاین C باشد. این ترکیبات برای ترمیم و جوانسازی پوست فوق العاده عمل می کنند. بنابراین به سادگی باعث جایگزینی سلول های پیر با سلول های جدید شده و پوست را به سرعت جوان می کند. این عمل باعث می شود تا بسیاری از بیماری ها مانند التهابات که شامل اگزما نیز می باشد تسکین یابند.

بهتر است لوسیون بدن دارای عطرها و اسانس های تحریک کننده نباشد. زیرا ممکن است برای پوست های حساس ایجاد آلرژی کند و برعکس به پوست آسیب بزند.

همچنین لوسیون های بدن باید دارای مرطوب کننده های کافی باشند تا به پوست به اندازه کافی آبرسانی کنندو زیرا تنها با آبرسانی مناسب می توان مواد مغذی را به لایه های عمقی پوست رساند.

ضرورت استفاده از لوسیون های بدن دارای فاکتورهای رشد

یکی از مهمترین ترکیباتی که لوسیون بدن را به یک ترمیم کننده بی نظیر تبدیل می کند وجود فاکتور رشد در فرمولاسوین آن لوسیون می باشد. در این حالت لوسیون می تواند به سرعت سلول های مرده و پیر را از پوست بزداید و سلول های جوان و تازه را جایگزین آنها کند.

در این صورت در طول مدت بسیار کمی پوست به طور مؤثر می تواند بسیاری از عارضه های خودش را از بین ببرد. عارضه هایی از جمله التهابات، بیماری های خود ایمنی پوستی، آکنه، ترک ها و خشکی ها، پوسته پوسته شدن، کشیدگی یا استرچ مارک ها، سلولیت و سایر عارضه های پوستی می توانند به سادگی برطرف شوند. عارضه هایی که در صورت مراقبت نکردن ممکن است تا سالها نیز روی پوست بمانند و آثار آنها از بین نرود.

ارتباط فاکتورهای رشد به سلول های بنیادی

بسیاری از محصولات بهداشتی و درمانی ادعا دارند که از سلول های بنیادی در محصولاتشان استفاده کرده اند. اما این ادعا کاملا غلط است. زیرا پیوند سلول های بنیادی تنها در عمل های بسیار خاصی و به ندرت انجام شده و هنوز فراگیر نشده است. دلیل عمده آن هم احتمال سرطانی شدن سلول های بنیادی است. زیرا این سلول ها به سادگی و به سرعت میتوانند تقسیم و زیاد شوند. در این حالت اگر کوچکترین اختلالی ایجاد شود و ویژگی تقسیم شدن آنها از کنترل خارج شود به سادگی می توانند سرطانی شوند.

اما فاکتورهای رشد درواقع خود سلول های بنیادی نیستند. این مواد ترکیباتی هستند که به وسیله سلول های بنیادی تولید و از سلول به بیرون ترشح می شوند. این مواد می توانند تمام اعمال سلول ها از قبیل تقسیم شدن و جایگزین کردن سلول های پیر را تحریک کرده و سرعت ببخشند. به همین دلیل فاکتورهای رشد نقض بی نظیری در ترمیم سلول های پوستی خواهند داشت.

بنابراین در موقع خرید لوسوین بدن توجه داشته باشید که لوسیون بدنی را تهیه کنید که از این خاصیت ترمیمی فوق العاده بهره برده باشد تا بتواند در مؤثرترین راه پوست شما را به سرعت ترمیم کند.

برای تماس با ایران جنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو