payamgps.com

میکروکرم ایجلس، معجزه ای برای برطرف کردن پف یا کیسه های زیر چشم

میکروکرم ایجلس، معجزه ای برای برطرف کردن پف یا کیسه های زیر چشم

در این رابطه نیز بخوانید:

تفاوت کرم بوتاکس اینستنتلی ایجلس با تزریق بوتاکس

سرم جوانسازی لومینس و درمان بیماریهای پوستی

حتما شما نیز وقتی جلوی آیینه می ایستید به صورتتان بسیار دقت می کنید. زیرا سنتان در حال بالا رفتن است اما دوست ندارید پیر شوید. برخی افراد حتی به طور روزانه خط و خطوط و چروک های صورتشان را می شمرند. این نشان می دهند که این مسئله برای افراد اهمیت زیادی دارد. افراد دوست دارند در مهمانی ها و دورهمی ها زیبا و جواب به نظر برسند. اما چین و چروک ها، پف یا کیسه های زیر چشم، تیرگی ها و حلقه های سیاه دور چشم که همگی از نشانه های پیری هستند این اجازه را به آنها نمی دهند. اما نگران نباشید. در ادامه محصولی را به شما معرفی می کنیم که می تواند تمامی این آثار و نشانه های پیری را در کمترین زمان ممکن از بین ببرد.

کیسه ها یا پف زیر چشم، از آثار ناراحت کننده پیری پوست

حتما شما نیز در میان اطرافیانتان افراد مسن را دیده اید که دچار این عارضه شده اند. کیسه زیر چشم زن و مرد نمی شناسد و در همه افراد پدید می آید. این عارضه قابل چشم پوشی نیست. زیرا می توانند تمامی چهره را تحت تأثیر قرار دهد و از شما صورتی دیگر به نمایش بگذارد.

شاید در زمان قدیم این عارضه را فقط در افراد خیلی پیر می دیدیم. اما متأسفانه امروزه به دلیل غلط بودن سبک زندگی بسیاری از افراد و تنش های روانی این عارضه مانند بسیاری دیگر از نشانه های پیری به زودی خود را نشان می دهند. به طوریکه حتی در برخی افراد در دهه چهل زندگی هم شروع به آشکار شدن می کنند.

پف یا کیسه های زیر چشم چهره را اخمو و عصبانی می کنند. به همین دلیل برای افراد آزاردهنده هستند و حتی می توانند بر روحیه و اعتماد به نفس آنها تأثیرات منفی بگذارند. در ادامه محصولی بی نظیر را برای از بین بردن این عارضه به شما معرفی می کنیم.

روش های رایج از بین بردن چین و چروک پوست

استفاده از مواد پر کننده

افراد برای از بین بردن چیک و چروک های پوستشان راه های زیادی را انتخاب می کنند. از این راه ها می توان به استفاده از کرم پودرها و محصولات پر کننده اشاره کرد. اما مسئله این است که این محصولات با قدری فعالیت بدنی، عرق کردن و یا هوای گرم فرو میریزند و جای خط و خطوط صورت را نمایان تر نشان می دهند. مهمتر این که این مواد فقط می توانند تا حدی درون شیارهای کم عمق را پر کنند و برای گودی ها و شیار های عمیق اثری ندارند. البته شاید این کرم ها بتوانند سیاهی و تیرگی های دور چشم را برای ساعاتی بپوشانند اما کیسه ها یا همان پف زیر چشم را به هیچ عنوان نمی توانند از بین ببرند. زیرا این عارضه برجسته است و مواد پر کننده نمی توانند آن را پوشش دهند.

توجه داشته باشید که اگر اصرار دارید از مواد پر کننده برای برطرف کردن چین و چروک ها استفاده کنید حتما از پرایمرها استفاده کنید. پرایمر ها محصولاتی هستند که به خوبی می توانند تمامی عارضه های پوست را از بین ببرند. در عین حال پوست رادرخشان و جذاب می کنند. این محصولات به سادگی و با فعالیت های روزانه اثر خود را از دست نمی دهند و برای تمام روز می توانید اثر آنها را ببینید. اما این محصولات هم روی پف زیر چشم اثری ندارند.

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از روش های پرطرفداری است که امروزه در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد. در تزریق بوتاکس سمی کشنده به نام بوتولینوم به اندازه مطمئن و ایمن به پوست و در محل چروک ها تزریق می شود. این سم عضلات پوست را فلج می کند و بدین ترتیب چین و چروک ها را برطرف می کند. اما بوتاکس عوارض خاص خودش را دارد. به طوریکه اگر فردی که آن را تزریق می کند قدری بی دقت یا کار ناآزموده باشد می تواند ضررهای جبران ناپذیری برایتان به بار آورد.

به علاوه بوتاکس نمی تواند به همه جای صورت تزریق شود به ویژه به زیر چشم ها. بنابراین این روش نمی تواند پف زیر چشم را که از مهمترین عارضه ها هستند از بین ببرد.

میکروکرم ایجلس، معجزه ای برای برطرف کردن پف یا کیسه های زیر چشم

کمپانی جنس گلوبال آمریکا برای این عارضه های آزار دهنده محصولی منحصر به فرد ارائه کرده است. این محصول به سادگی می تواند در زمانی بسیار کم این عارضه را برطرف کند. این زمان کم تنها 2 دقیقه است. بله میکروکرم ایجلس تنها در 2 دقیقه پف زیر چشم را از بین می برد. اما این تنها یکی از کارهای این محصول است. این محصول می تواند چین و چروک های پوست را به سادگی در همین زمان کوتاه از بین ببرد.

میکروکرم ایجلس دارای ترکیبی به نام آرگیرلاین است. این ترکیب باعث مسدود شدن راه پیام های عصبی به مغز می شود. بنابراین این کرم با ریلکس کردن و نه فلج کردن عضلات صورت چین و چروک ها را از بین می برد.

این محصول همچنین دارای ترکیبات سیلیکاتی است. این ترکیبات می توانند به پوست آبرسانی کنند و همچنین تیرگی های موجود در پوست را از بین ببرند. بنابراین با این محصول می توانید به سادگی حلقه های سیاه دور چشم ها را نیز برطرف کنید.

اثرات این کرم از 9 تا 12 ساعت ماندگار است. حتی اگر روی این کرم از مواد آرایشی و کرم پودر هم استفاده نکنید پوستتان زیبا، جوان و طبیعی نشان می دهد.

اگر این کرم را به مدت 30 روز هر روز استفاده کنید می توانید این عارضه ها را تا 30 درصد به طور دائمی از بین ببرید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09121394944 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو