payamgps.com

خرید کرم روز لومینس

خرید کرم روز لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

فروش کرم روز و کرم شب لومینس

کرم روز لومینس و پیشگیری از بیماری های پوستی

آسیب رسیدن به پوست

در طول روز پوست در معرض عوامل محیطی زیادی قرار دارد. عواملی که اغلب به پوست آسیب برسانند. از مهمترین این عوامل می توان آفتاب را نام برد. نور خورشید دارای پرتوهای پر انرژی به نام UV یا فرابنفش می باشد. این پرتوها می توانند به لایه های زیرین پوست نفوذ کنند و به سلول های پوستی آسیب برسانند. این پرتوهای پرانرژی همچنین می توانند رادیکال های آزاد را در پوست پدید آورند. رادیکال های آزاد از شکسته شده مولکول های دیگر به وجود می آیند. رادیکال های آزاد به سلول ها و ترکیبات سالم موجود در پوست حمله کرده و آنها را از بین می برند. بنابراین در کار ترمیم و جوانسازی پوست اختلال ایجاد می شود. رادیکال های آزاد ترکیباتی بسیار خطرناک هستند که علاوه بر زیبایی بر سلامتی هم اثرات زیادی دارند. همچنین آلاینده ها و مواد شیمیایی که امروزه ما با آنها سر و کار داریم از مهمترین عوامل آسیب رسان به پوست هستند. این عوامل می توانند در روند طبیعی پوست اختلال ایجاد کنند و به آن آسیب برسانند. به علاوه فعالیت هایی که در طول روز داریم به همراه گرما و تعریق باعث می شوند تا آب بدن از دست برود و به طبع پوست دچار خشکی شده یا دهیدراته شود. خشکی پوست بر سلامت آن اثرات منفی دارد و باعث افتادن چین و چروک در پوست و پیر شدن آن می شود.

محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی

بنابراین پوست ما به یک محافظ بسیار قدرتمند نیاز دارد تا بتواند در برابر همه این عوامل آسیب رسان که بسیار متنوع هستند و مکانیسم های اثر متفاوتی دارند از پوست ما مراقبت کند. شرکت جنس گلوبال آمریکا برای این موضوع چاره اندیشیده است و کرم روز لومینس را به ما ارائه کرده است.

خرید کرم روز لومینس

ویژگی های کرم روز لومینس

این محصول برای تمامی روز از پوست شما مراقبت می کند. این کرم دارای تمامی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز پوست است. کرم روز لومینس همچنین دارای ترکیبات بی نظیری مانند فاکتورهای رشد است. فاکتورهای رشد کمک می کنند تا پوست به سرعت به ترمیم و جوانسازی خودش بپردازد و جوان بماند. این کرم همچنین دارای عصاری گیاهانی مانند هندوانه، سیب و عدس می باشد. این عصاره ها می توانند به بهترین شکل پوستتان را آبرسانی کنند و آن را در تمام روز هیدراته نگه دارند. این محصول دارای جلبک های دریایی نیز می باشد. این ترکیبات نیز آبرسان های قوی هستند و می توانند پوست را به خوبی رطوب دهی کنند. به طوری که تا دو ساعت پوستتان را در بالاترین سطح آبرسانی نگه می دارد و در کمتر از 2 هفته می تواند پوستتان را تا 85 درصد آبرسانی کند که نتیجه ای بی نظیر است. این محصول دارای آنتی اکسیدان ها می باشد. آنتی اکسیدان ها از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند و آن را از آسیب دیده حفظ می کنند. این کرم همچنین دارای مواد ضدآفتاب است و دارای ضریب محافظت در برابر خورشید یا SPF 30 می باشد که از این کرم محافظی قدرتمند ساخته است. این کرم می تواند به ساخت کلاژن و الاستین در پوست کمک کند. کلاژن و الاستین پروتئین های ساختاری هستند و با تشکیل شبکه های پروتئینی مانع از چین و چروک افتادن پوست می شوند. به همین دلیل بر روی زیبایی پوست اثر بسیاری دارند. این مواد با افزایش سن به طور طبیعی کم می شوند. همچنین عوامل آسیب رسان محیطی باعث تخریب شدن آنها می شود.

خرید کرم روز لومینس

کمپانی جنس گلوبال آمریکا از معروفترین شرکت ها در زمینه محصولات ضد پیری است. این کمپانی پکیج جوانسازی پوستش را تحت عنوان پکیج لومینس به مشتریان ارائه کرده است. به دلیل طرفداران و محبوبیت زیاد این برند بسیاری در پی تولید تقلبی این محصولات هستند. به همین دلیل برای خرید این محصولات باید دقت بسیاری به خرج دهید. سایت ایران جنس از قدیمی ترین و معتبرترین سایت ها در زمینه ارائه این محصولات است. می توانید همین حالا از طریق این سایت محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و یا با مشاوران ما تماس بگیرید و اطلاعات مورد نظرتان را به دست بیاورید. با این سایت می توانید بهترین و سریعترین خرید را داشته باشید. ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.  
اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو