payamgps.com

بهترین خوراکی ها برای پوست

بهترین خوراکی ها برای پوست

در این رابطه نیز بخوانید:

مواد معدنی مورد نیاز برای سلامت و جوانی

ویتامین های مورد نیاز پوست

نارا Naara محصول بی نظیر جنس برای پوست، مو و ناخن

امروزه افراد برای مراقبت از پوستشان برنامه های زیادی دارند. برنامه هایی مانند استفاده از دارو ها و مواد بهداشتی درمانی و حتی جراحی های صورت. اما بسیاری از این افراد به مهمترین مورد برای مراقبت از پوستشان دقت نمی کنند. این مورد خوردن غذاهای مناسب برای پوست است.

بسیاری از افراد به سراغ داروها و کرم ها می روند در حالیکه پوستشان مواد غذایی اصلی پوست را نتوانسته به دست بیاورد. مواد مغذی که پوست از طریق خوردن به دست می آورد بسیار متنوع است. این مواد مغذی نمی تواند با داروها و یا حتی مکمل ها تأمین شود. به همین دلیل باید حتما به وسیله غذا تأمین شود.

در ادامه بهترین خوراکی هایی که به سلامت، زیبایی و جوانی پوستتان کمک می کنند را به شما معرفی می کنیم.

روغن های طبیعی

خوردن روغن های طبیعی کمک بسیار زیادی به پوست می کند. این روغن ها آنقدر برای پوست مفید هستند که در بسیاری از ماسک های جوانسازی از آنها استفاده می شود. از روغن های طبیعی می توان روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن آرگان، روغن جوجوبا و روغن کرچک را نام برد. بسیاری از این روغن ها خواص آنتی باکتریایی دارند و با بروز آکنه در پوست مقابله می کنند. این روغن ها همچنین دارای مقادیر زیادی ویتامین E می باشند. ویتامین E ویتامینی است که برای جوانسازی و ترمیم پوست اثرات مؤثر زیادی دارد.

بنابراین با مصرف این روغن ها می توانید پوستتان را جوان و شاداب کنید.

ماهی ساردین

ماهی ساردین یکی از مهمترین غذاها برای پوست است. این ماده غذایی سرشار از ویتامین B12 می باشد. این ویتامین برای ترمیم سلولی اثرات بی نظیری دارد. همچنین ماهی ساردین دارای سلنیوم است که می تواند از پوست در مقابل نور خورشید محافظت کند.

ماهی ساردین دارای مواد مفیدی مانند اسیدهای چرب ضروری برای بدن مانند امگا3، فسفر، ویتامین D و پروتئین های مورد نیاز برای بدن است.  این ترکیبات باعث می شوند تا پوست به خوبی آبرسانی شده و نرم و لطیف باشد. ماهی ساردین همچنین دارای مواد و ترکیباتی مانند نیاسین، مس، کلسیم و کولین است.

کولین می تواند به بازسازی بخش چربی غشای سلولی کمک کند. این ترکیبات کمک می کنند تا پوست سالم بماند و در آن کلاژن و الاستین به خوبی ساخته شوند. در این حالت پوست جوان می ماند و پیری زودرس به سراغ پوست نمی آید.

تخم مرغ

تخم مرغ دارای پروتئین است. این ماده برای ساخت مواد مورد نیاز و آنزیم های بدن نیاز است. با خوردن روزانه یک عدد تخم مرغ می توانید پوستتان را جوان و زیبا کنید.

صدف خوراکی

صدف دارای اسیدهای چرب ضروری امگا 3، کلسیم و ویتامین C می باشد.

این ماده غذایی می تواند امگا3 روزانه بدن را تأمین کند. صدف دارای مواد معدنی مورد نیاز برای جوانسازی پوست می باشد. با خوردن صدف می توانید علاوه بر پوست، مو، ناخن و چشم ها را نیز سالم و جوان نگه دارید.

 گردو

گردو سرشار از اسید چرب ضروری امگا3 می باشد که به سلامت و جوانسازی پوست کمک می کند. گردو سرشار از پروتئین و مس می باشد. مس ماده ای معدنی است که تولید کلاژن را در بدن زیاد می کند. کلاژن از پروتئین های ساختاری است. این ماده حالت فیبری دارد و می تواند در لایه درم شبکه ای عظیم از کلاژن بسازد. به همین دلیل لایه های پوست روی هم نمی افتند و حالت ارتجاعی پیدا می کنند. بنابراین پوست دچار چین و چروک نخواهد شد.

 

کلم

کلم دارای آنتی اکسیدان ها می باشد. این ترکیبات می توانند از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت کنند. رادیکال های آزاد ترکیباتی هستند که به پوست صدمه می زنند و سلول های آن را نابود می کنند. بنابراین آنتی اکسیدان ها می توانند پوست را در مقیاس سلولی محافظت کنند.

بتاکاروتن پوست را شفاف و درخشنده می کند. کلم سرشار از آهن است. به طوریکه میزان آن از گوشت گاو نیز بیشتر است.

اسفناج

اسفناج از گیاهانی است که فواید بسیاری دارد. بهتر است این گیاه را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید. اسفناج دارای مواد معدنی مغذی برای پوست مانند پتاسیم، آهن، کلسیم و منیزیم است.

اسفناج دارای مواد با خاصیت سفید کنندگی است که با مالیدن ماسک آن روی پوست می توانید پوست را شفاف و روشن کند و لک های رنگی را از بین ببرید.

لیموترش

لیموترش دارای خواص بسیار زیادی است. همچنین این میوه برای پوست فواید بی نظیری دارد. به طوریکه در بسیاری از ماسک های جوان کننده پوست از آن استفاده می شود. این میوه دارای ویتامین C زیادی است. ویتامین C به ترمیم و بازسازی سلول ها کمک میکند و پوست را جوان و تازه می کند. این میوه همچنین می تواند میزان سدیم و پتاسیم را در بدن تنظیم کند وبه تعادل برساند.

جعفری

سبزی جعفری باعث عملکرد بهتر کلیه و کبد می شود. اگر کلیه و کبد به خوبی کار کنند پوست نیز سالم و شفاف خواهد بود. جعفری متابولیسم بدن را بالا می برد و در خوش اندامی و زدودن چربی های اضافی در بدن نقش دارد.

این ماده غذایی همچنین می تواند به دفع سم ها از بدن کمک کند و خون را تازه تر کند. بدین ترتیب پوست با سرعت بیشتری می تواند اکسیژن را جذب کند و روند خودترمیمی و جوانسازی خود را بهتر انجام خواهد داد.

گشنیز

گشنیز دارای آنتی اکسیدان های بسیاری است. آنتی اکسیدان ها به محلفظت از پوست و سلول کمک می کنند. این ماده غذایی همچنین می تواند به دفع فلزات سنگین کمک کند. فلزات سنگین برای سلامت پوست ضرر دارند.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو