payamgps.com

میکروکرم ایجلس خاصیت پر کنندگی دارد

میکروکرم ایجلس خاصیت پر کنندگی دارد

در این رابطه نیز بخوانید:

تفاوت کرم بوتاکس اینستنتلی ایجلس با تزریق بوتاکس

مقایسه دو محصول جوانساز، میکروکرم ایجلس و سرم جوانسازی لومینس

ممکن است شما نیز دچار عارضه های پیری در پوستتان شده باشید. عارضه های پیری برای پوست بسیار متنوع هستند. به همین دلیل ممکن است برای برطرف کردن آنها با مشکل مواجه شده باشید. این عارضه ها به شکل چین چروک های عمیق و سطحی، لک های تیره و روشن رنگی، پف زیر چشم و یا حلقه های سیاه دور چشم ها خودشان را نشان می دهند. بنابراین بهتر است برای مراقبت از پوستمان و از بین بردن این عارضه ها از محصولی استفاده کنیم که برای برطرف کردن آن عارضه مفید باشد.

همه افراد به همه عارضه های پیری مبتلا نمی شوند. اما معمولا چین و چروک های ریز و سطحی و درشت عمیق همه را به خود درگیر میکنند.

در ادامه محصولی را به شما معرفی می کنیم که می تواند به طرز شگفت آوری تمامی عارضه های پیری را در کمترین زمان ممکن از بین ببرد.

میکروکرم ایجلس

میکروکرم ایجلس تولید شرکت جنس گلوبال آمریکا می باشد. این شرکت سالهاست که در زمینه تولید محصولات بهداشتی و درمانی فعالیت دارد. محصولات این شرکت در تمام دنیا طرفداران زیادی دارند. یکی از مهمترین محصولات این شرکت کرم ایجلس می باشد. این محصول از افتخارات این شرکت می باشد.

ویژگی های میکروکرم ایجلس

میکروکرم ایجلس از ذرات بسیار ریزی تشکیل شده است. همین امر باعث می شود تا این کرم به سرعت جذب پوست شود و اثر خود را بگذارد. همچنین این کرم با مکانیسمی متفاوت عمل می کند. این ویژگی ها سبب شده اند تا این محصول بتواند در طول تنها 2 دقیقه اثر خود را بگذارد. با استفاده از این کرم می توانید در این زمان کوتاه تمامی چین و چروک های صورتتان را برطرف کنید. حتی چین و چروک های عمیقی که به این سادگ یها از بین نمی روند. برطرف کردن چین و چروک های عمیق با مکانیسمی دیگر انجام داده می شود که در ادامه آن را به شما توضیح می دهیم.

میکروکرم ایجلس خاصیت پر کنندگی دارد

شاید زمانی که نام خاصیت پرکنندگی را بشنوید ذهنتان به سمت کرم پودرها و کرم های آرایشی برود. بله این محصولات آرایشی نیز خاصیت پر کنندگی دارند. اما برای پر کردن شیارهای پوست در این محصولات از مواد معدنی استفاده شده است. این امر باعث می شود تا این ترکیبات با عرق کردن بریزند و جای شیارها و چروک ها از خود خط هایی را بر جای بگذارند.

اما در میکروکرم ایجلس از پیوندهای پپتیدی برای پر کردن شیارها و چین و چروک ها استفاده شده است. پپتید ها نوعی از ترکیبات هستند که از اسیدهای آمینه تشکیل شده اند. درواقع پیوند میان اسیدهای آمینه پیوند پپتیدی نام دارد. اسیدهای آمینه واحدهای سازنده پروتئین ها می باشند. پروتئین ها از موادی هستند که در ساختار پوست وجود دارند و مانع از چروک افتادن آن می شوند. از این پروتئین ها می توان کلاژن و الاستین را نام برد.

بنابراین با استفاده از میکروکرم ایجلس می توانید چروک های عمیق پوستتان را با این پپتید ها پر کنیدو این پیش ساختارهای پروتئینی به ساختار پوست نزدیکتر هستند و بهتر به آنها می چسبند. همچنین می توانند به خوبی جذب پوست شده و به ترمیم و بازسازی سلول ها نیز کمک کنند. در این حالت اثرات آنها پایدار خواهد شد. میکروکرم ایجلس چنین خاصیتی دارد و برخلاف بسیاری از کرم های ضد چروک فوری در طولانی مدت خاصیت درمانی و اثرات پایدار نیز دارد.

سایر ویژگی های میکروکرم ایجلس

میکروکرم ایجلس فواید زیادی دارد و تقریبا می تواند تمامی عارضه های پوستی را از بین ببرد. علاوه بر برطرف کردن چین و چروک ها، میکروکرم ایجلس می تواند روزنه های باز پوست را نیز ببندد. به همین دلیل پوست صاف و بی نقص می شود.

میکروکرم ایجلس همچنین دارای ترکیبات سیلیکاتی می باشد. این ترکیبات می توانند به پوست کمک کنند تا آبرسانی شود. بنابراین پوست شفاف و لطیف خواهد شد. ترکیبات موجود در کرم ایجلس همچنین کمک می کنند تا پوست روشن شود و تیرگی های پوست از بین بروند. این محصول برای از بین بردن حلقه های سیاه دور چشم ها اثر بخشی فوق العاده ای دارد.

این محصول همچنین از معدود محصولاتی است که برای برطرف کردن پف زیر چشم اثر بخشی فوق العاده ای دارد. این عارضه معمولا با کرم های ضد چروک معمولی از بین نمی رود.

شیوه استفاده از میکروکرم ایجلس

این محصول را باید به صورت درست مورد استفاده قرار دهید تا اثرات مثبت آن را ببینید. پس از چند بار استفاده قلق آن دستتان می اید. باید مقدار بسیار کمی از این کرم را بردارید و آن را به صورت ضربه ای به پوستتان بزنید. اما ضربه ها باید بسیار آرام و ملایم باشند. نکته مهم این است که مقدار بسیار کمی و اندازه یک بخود بردارید. پس از مالیدن کرم نباید پوستتان را تکان دهید تا زمانی که کرم خشک شود. حتی نباید لبخند بزنید. در این حالت مشاهده خواهید کرد که پس از گذشت 2 دقیقه چین و چروک ها برطرف خواهند شد.

برای نواحی که چین و چروک ها عمیق است و یا چروک های سطحی خیلی گسترد هستند باید این کرم را چندین بار بزنید. بدین شکل که هر بار چند دقیقه صبر کنید تا کرم خشک شود و سپس اگر چروکی مانده بود دوباره تمامی مراحل را برای آن قسمت تکرار کنید.

برای قسمت هایی که دچار چروک های زیاد هستند کرم را فقط روی چروک ها نزنید و آن را در تمامی آن ناحیه پخش کنید.

با کرم ایجلس می توانید جوانی و زیبایی را به پوستتان بازگردانید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو