payamgps.com

کرم ضد پیری

کرم ضد پیری

در این رابطه نیز بخوانید:

مکانیسم های عمل میکروکرم ایجلس

تفاوت کرم بوتاکس اینستنتلی ایجلس با تزریق بوتاکس

با افزایش سن، پوست کم کم دچار عوارض پیری می شود. این عوارض متنوع هستند. عوارضی مانند لک های پوستی، تیرگی دور چشم ها و پف زیر چشم از این دست هستند. اما یکی از مهمترین عوارض ناشی از پیری پوست چین و چروک ها هستند. چین و چروک ها بر چهره افراد تأثیر زیادی می گذارند و آن را خسته و مسن نشان می دهند. به همین دلیل افراد به دنبال راهی هستند که یا از ایجاد چین و چروک ها جلوگیری کنند و یا آنها را برطرف سازند.

برای برطرف ساختن چین و چروک ها باید یک برنامه منظم و کاربردی داشته باشید که مهمترین مورد آن کرم ضد پیری می باشد. در ادامه در رابطه با این کرم به شما توضیحاتی می دهیم.

کرم ضد پیری

کرم های ضد پیری می توانند کلاژن سازی را در پوست تقویت کنند. کلاژن ها پروتئین هایی هستند که حالتی رشته مانند دارند. این پروتئین ها در فضای بین سلول ها قرار دارند. به همین دلیل به آنها پروتئین ساختاری می گویند. این پروتئین ها به همراه انواع دیگر پروتئین های ساختاری در لایه درم که لایه میانی پوست است شبکه ای عظیم تشکیل می دهند. بدین ترتیب مانع از افتادن لایه های پوست روی هم و ایجاد چین و چروک می شوند. این پروتئین های ساختاری همچنین باعث ایجاد خاصیت ارتجاعی پوست می شوند که خود نیز در جلوگیری از ایجاد چین و چروک نقش دارد.

ترکیبات موجود در کرم های ضد پیری

کرم های ضد پیری می توانند چین و چروک پوست را برطرف کنند. یکی از مهمترین مکانیسم های عمل آنها افزایش دادن سرعت ترمیم و جوانسازی سلول های پوستی می باشد. بدین ترتیب همواره سلول های جوان جای سلول های پیر را می گیرند و باعث جوان و زیبا ماندن پوست می شوند. بنابراین کرم های ضد پیری دارای ترکیبات یهستند که این مکانیسم را سرعت ببخشد.

ترکیباتی مانند ویتامین ها می توانند به رشد و تقسیم سلول ها کمک کنند. ویتامین هایی مانند ویتامین E و C و A در این زمینه بسیار کمک کننده هستند و در کرم های ضد پیری وجود دارند.

اسیدهای چرب امگا3 و امگا6 نیز برای ترمیم و جوانسازی سلول ها مفید هستند. این کرم ها همچنین دارای این ترکیبات می باشند تا روند جوانسازی سلول های را سرعت ببخشند.

آنزیم ها نیز ترکیبات بسیار مهمی می باشند. آنها پروتئین هایی با اشکال فضایی مختلف بوده که به ساخت پروتئین ها کمک می کنند. پروتئین ها نقش اساسی را در رشد و تقسیم سلول ها به عهده دارند. یکی از مهمترین ترکیباتی که از آنها در کرم های ضد پیری استفاده می شود کو آنزیم Q10 می باشد.

برخی ترکیبات نیز خاصیت ضد پیری دارند و می توانند به پر شدن و برطرف شدن چین و چروک پوست کمک کنند. یکی از مهمترین این ترکیبات آلفا هیدروکسی اسید می باشد که معمولا در تمام کرم های ضد پیری وجود دارد.

کرم های ضد پیری تنوع زیادی دارند

می توانید کرم های ضد پیری را در فازهایی مانند سرم، ژل، محلول و یا کرم پیدا کنید. این مواد در نوع فاز با هم تفاوت دارند. مثلا سرم ها بر مبنای آب هستند و سریعتر به پوست نفوذ می کنند. این نوع از محصولات بریا پوست های خیلی خشک و یا معمولی مناسب هستند.

برخی از انواع این کرم ها نیز ژل هستند. ژلها برای پوست های چرب کاربرد دارند.
می توانید در کنار استفاده از ژلها از کرم های آبرسان نیز استفاده کنید.

کرم های شب و روز

باید این کرم ها را در زمان معین شده مصرف کنید در این صورت اثرگذاری آنها را بیشتر خواهید کرد. کرم های شب فرمولاسوین سنگینتری دارند و دیرتر به پوست جذب می شوند. بنابراین می توانند به خوبی به عملیات ترمیمی پوست کمک کنند. این کرم ها دارای بیشتری مقدار مواد ضد پیری می باشند. به همین دلیل به بازسازی سلول ها کمک می کنند.

در زمان شب پوست در هنگام استراحت است و زمان کافی نیز برای جذب این نوع از کرم ها وجود دارد.

کرم های روز دارای مواد ضد آفتاب و آنتی اکسیدان ها و سایر مواد محافظت کننده می باشند. بنابراین کمک می کنند تا پوستتان آسیب نبیند و درواقع از بروز پیری پوست جلوگیری می کنند.

این کرم ها به سرعت جذب پوست می شوند و فرمولاسیون سبکتری دارند. به همین دلیل اگر از آنها در روز استفاده کنید در تمام طول روز احساس راحتی و آرامش دارید. این کرم ها می توانند به سرعت اثر محافظتی خودشان را روی پوست بگذارند و در طول روز از پوست محافظت کنند.


در برنامه مراقبت از پوستمان چه محصولاتی بگنجانیم؟

پیشتر گفتیم که سرم ها و یا کرم های ضد پیری از مهمترین محصولات برای مبارزه با پیری پوست هستند. در ادامه درباره لزوم استفاده از کرم های روز و شب به شما توضیح دادیم. اما یکی از محصولاتی که معمولا به آن توجه کمی می شود کلینزر یا پاک کننده پوست است. باید همواره از پاک کننده ملایم و مناسب پوست صورت استفاده کنید تا پوستتان به خوبی تمییز شود و آسیب نبیند. ژل های شستشوی صورت برای این کار مناسب هستند. یکی دیگر از مهمترین محصولات مراقبت از پوست کرم های آبرسان هستند که پوست را نرم و لطیف می کنند.

اگر پوستتان دچار شل شدگی و افتادگی شده است باید از محصولی استفاده کنید که دارای مواد سفت کننده باشد. ماسک های لیفتینگ یا سفت کننده می توانند پوست را خوش فرم کرده و آن را از شل شدن و افتادگی نجات دهند.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو