payamgps.com

زمان استفاده از کرم ضد پیری

زمان استفاده از کرم ضد پیری

در این رابطه نیز بخوانید:

فروش میکرو کرم اینستنتلی ایجلس

مقایسه دو محصول جوانساز، میکروکرم ایجلس و سرم جوانسازی لومینس

ممکن است شما نیز مدام جلو آینه بروید و چین و چروک های پوستتان را بشمارید. چین و چروک ها ریشه ارثی دارند اما با عوامل مختلفی مانند عوامل محیطی دیرتر یا زودتر بروز می کنند.

ما انسان ها ناگزیر به مرور زمان جوانی و طراوت خود را از دست می دهیم. در هر سن و سالی که باشید حتما شما نیز به پیری و عوارض آن فکر کرده اید.

اما برای اینکه به پیری پوست دچار نوشید باید زودتر استفاده از کرم های ضد پیری را شروع کنید.

 

زمان استفاده از کرم ضد پیری

 

کرم های ضد پیری دارای ترکیباتی هستند که کلاژن سازی را در پوست تحریک می کنند. این کرم ها به پوست کمک می کنند تا کلاژن از دست رفته خود را بازیابند. کلاژن پروتئینی ساختاری در پوست است که مانع از افتادن لایه های پوست روی هم می شود. بدین ترتیب مانع از ایجاد چین و چروک ها در پوست می شود. بنابراین با مصرف این کرم ها می توانید چین و چروک ها را از بین ببرید.

توقف کلاژن سازی در پوست

سلول های پوستی به طور طبیعی در پوست کلاژن می سازند. بدین ترتیب با وجود کلاژن پوست دچار چین و چروک ها نخواهد شد. اما با بالا رفتن سن تولید کلاژن در پوست کم می شود. هر چه سن بالاتر می رود این روند طبیعی بیشتر مختل شده و پوست بیشتر چروک می افتد و یا چروک های پوست عمیقتر می شوند. این امر در خانم ها پس از دوران یائسگی به طور چشمگیری اتفاق می افتد. به طوریکه کلاژن سازی تقریبا متوقف می شود. بنابراین باید پیش از این دوران مراقبت های پوستی انجام گرفته باشد تا آسیب زیادی به پوست وارد نشود. البته پس از بروز چین و چروک ها هم می توان از پوست مراقبت کرده و آنها را برطرف کرد. اما این کار مستلزم هزینه وقت و انرژی بیشتری است.

 

سن پیشگیری از بروز چین و چروک ها

 

اگر می خواهید از بروز چین و چروک ها جلوگیری کنید باید زودتر به فکر استفاده از کرم های ضد پیری باشد. پس از 30 سالگی پوست سالانه تقریبا 1 درصد از میزان کلاژن اش را از دست می دهد. این میزان در 40 سالگی افزایش می کند و در خانم ها پس از دوران یائسگی تقریبا متوقف می شود.

بنابراین اگر می خواهید از بروز چین و چروک ها جلوگیری کنید توصیه می شود از سن 30 سالگی استفاده از کرم ها را شروع کنید.

 

زمان استفاده از کرم ضد پیری

زمان استفاده از کرم ضد پیری بیشتر وابسته به نوع پوست و میزان صدماتی است که دیده است. به طور مثال برخی افراد ممکن است زودتر دچار عارضه های ناشی از پیری پوست شوند. به همین دلیل به این افراد توصیه می شود زودتر از این کرم ها استفاده کنند. این افراد حتی ممکن است نیاز داشته باشند که در سنین 18 تا 20 سالگی مصرف کرم های ضد پیری را شروع کنند.


مهمترین ترکیبات کرم های ضد پیری

این کرم ها دارای موادی هستند که به جوانسازی پوست کمک می کنند. از این مواد می توان ویتامین ها را نام برد. ویتامین هایی مانند ویتامین های E،  C و A در این کرم ها وجود دارند. برخی آنزیم ها نیز در آنها وجود دارند تا به بازسازی سلول ها و جوانسازی پوست کمک کنند. از این آنزیم ها می توان کوآنزیم Q10 را نام برد.

پپتیدها نیز شامل آمینو اسیدها می باشند. آمینواسیدها مونومرهای اصلی پروتئین ها هستند. پروتئین ها در سلامت و جوانسازی پوست کمک شایانی می کنند. بنابراین می توانند به جوانسازی پوست کمک کنند.

این کرم ها همچنین باید دارای ماده ای به نام رتینول باشند. رتینول ترکیبی است که به جوانسازی پوست کمک می کند. با استفاده از رتینول می توانید به جوانسازی پوستتان کمک کنید. رتینول باعث می شود تا سلول ها با سرعت بیشتری تقسیم شوند و سلول های جوان و تازه جایگزین سلول های قدیمی شوند.

یکی دیگر از ترکیبات موجود در کرم های ضد پیری فاکتورهای رشد می باشند. فاکتورهای رشد ترکیباتی هستند که باعث تسریع ارتباط میان سلول ها می شوند. بدین ترتیب سلول ها می توانند به خوبی تقسیم شوند و رشد کنند. بنابراین پوست سریعتر عملیات جوانسازی را انجام می دهد و چین و چروک ها زودتر از بین می روند.

ایران ایجلس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو