payamgps.com

چرا باید از کرم های ضد چروک استفاده کنیم؟

چرا باید از کرم های ضد چروک استفاده کنیم؟

در این رابطه نیز بخوانید:

مکانیسم های عمل میکروکرم ایجلس

تفاوت کرم بوتاکس اینستنتلی ایجلس با تزریق بوتاکس

 

پیر شدن پوست امری طبیعی است و برای همه افراد اتفاق می افتد. با بالا رفتن سن کلاژن سازی در پوست کاهش پیدا می کند. کلاژن ها رشته های پروتئینی هستند که در لایه میانی پوست شبکه ای پیوسته تشکیل می دهند و مانع از چروک شدن پوست می شوند.

عوامل زیادی علاوه بر افزایش سن و کاهش طبیعی کلاژن سازی موجب پیری پوست می شوند. از این عوامل می توان آفتاب را نام برد. پوست زمانی که در معرض آفتاب قرار بگیرد دچار آسیب می شود. زیرا آفتاب سلول های پوست را تخریب می کند و موجب پدید آمدن لک و چین و چروک در پوست می شود.

 

علاوه بر نور خورشید عوامل دیگری نیز باعث پیری و چروک پوست می شوند. موادی مانند سیگار و الکل در بدن رادیکال های آزاد تولید میکنند. رادیکال های آزاد سلول های پویت را تخریب می کنند و پوست را دچار چین و چروک می کنند.

برای جلوگیری از چروک شدن پوست چه اقداماتی انجام دهیم؟

 

بدین منظور باید در مرحله اول بدون پوشش محافظتی زیر آفتاب قرار نگیرید. برای محافظت از پوستتان در برابر آفتاب باید از کرم های ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده کنید. همچنین می توانید از لباس های مناسب و کلاه استفاده کنید.

برای اینکه رادیکال های آزاد به بدنتان وارد نشوند از مصرف سیگار و الکل پرهیز کنید. همچنین می توانید آنتی اکسیدان مصرف کنید تا با اثرات مخرب رادیکال های آزاد مبارزه کنند.  آنتی اکسیدان ها در بسیاری از مواد غذایی مانند میوه ها و سبزیجات وجود دارند. این ترکیبات در برخی مواد مانند چای سبز به میزان بیشتری وجود دارند. می توانید با خوردن این مواد و یا تهیه ماسک های خانگی با آنها پوستتان را از چین و چروک برداشتن محافظت کنید.

تنش های روانی و کم خوابی را هم جدی بگیرید. برای جلوگیری از پیری پوستتان باید استرس ها را از خودتان دور کنید و به اندازه بخوابید.

 

چرا باید از کرم های ضد چروک استفاده کنیم؟

 

کرم های ضد چروک از مهمترین محصولات در زمینه مراقبت از پوست می باشند. با استفاده از این محصولات می توانید چین و چروک ها را برطرف کرده و یا از ایجاد شده چین و چروک های جدید جلوگیری کنید. کرم های ضد چروک کمی توانند سرعت کلاژن سازی را در پوستتان زیاد کرده و پوست را خوش فرم و جوان کنند.

کرم های ضد چروک بهترین گزینه برای برطرف کردن آثار پیری از پوست می باشند. کرم های ضد چروک همچنین ممکن است دارای مواد پر کننده با فیلرها باشند. این مواد می توانند در میان شیارهای عمیق قرار بگیرند و ظاهر پوست را بهتر کنند. بدین ترتیب در زیبایی پوست تأثیر زیادی خواهند گذاشت.

ترکیبات کرم های ضد چروک

 

این کرم ها انواع بسیار گوناگونی دارند. به طبع فرمولاسوین و نوع ترکیبات موجود در آنها با هم تفاوت هایی دارد. اما همه آنها را در برخی ترکیبات با هم مشترک اند. درواقع اگر قرار است کرمی ضد چروکی اثر بگذارد باید برخی ترکیبات را حتما داشته باشد.

این کرم ها باید حاوی ترکیبات رتینوئید باشند. رتینوئید ترکیبی است که به تقسیم سلولی کمک کرده و موجب جوان و تازه شدن سلول ها می شود. رتینوئید همچنین پوست را برای لایه برداری آماده می کند. شما با یک لایه برداری پس از مصرف رتینوئید می توانید سلول های پیر و مرده و لک های پوستی را به خوبی از پوست بردارید.

این کرم ها همچنین باید دارای آنتی اکسیدان ها باشند تا با اثرات مخرب رادیکال های آزاد مقابله کنند. این کرم ها همچنین دارای مواد آبرسان می باشند تا پوست را از خشک شدن حفظ کنند. خشکی پوست خود باعث ایجاد پیری زودرس و بروز چین و چروک ها می شود.

این کرم ها باید حاوی ویتامین های مورد نیاز پوست نیز باشند. برخی از ویتامین ها برای جوانسازی سلول های مورد نیاز می باشند. مهمترین این ویتامین ها ویتامین های E و A و C می باشند. کرم ضد چروک باید مقادیر مورد نیاز روزانه سلول ها برای رشد و تقسیمشان را تأمین کند.

برخی کرم های ضد چروک دارای ترکیبی به نام آلفا هیدروکسی اسید می باشند. این ترکیب برای برطرف شدن چین و چروک ها و پر شدن آنها مورد نیاز می باشد.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

 

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو