payamgps.com

کلینزر (پاک کننده ) صورت لومینس

کلینزر (پاک کننده ) صورت لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

کلینزر لومینس

باید ها و نباید های استفاده از ژل پاک کننده ی صورت

پاک کردن صورت اهمیت زیادی در جوان ماندن و زیبایی پوست دارد. با پاک کردن صورت می توانید آلاینده های موجود در آن را از بین ببرید و راه را برای رسیدن مواد مغذی مورد نیاز پوست و مواد ضد پیری باز کنید. با پاک کردن صورت همچنین می توانید سموم و آلاینده هایی که در طول روز روی پوست مانده اند را پاک کنید. همچنین می توانید باقیمانده مواد آرایشی را از صورتتان بزدایید.

اما برای پاک کردن صورت باید مواردی را در نظر بگیرید. اگر برای پاک کردن صورتتان از پاک کننده مناسب استفاده نکنید ممکن است به پوستتان آسیب برسانید. بنابراین باید برای انتخاب یک پاک کننده مناسب پوست دقت زیادی به خرج دهید. در ادامه یکی از بهترین پاک کننده ها یا کلینزر برای پوست را به شما معرفی میکنیم.

کلینزر (پاک کننده) صورت لومینس

این پاک کننده می تواند به خوبی تمامی آلاینده ها را پاک کند. همچنین می توانید تا لایه های زیرین پوست نفوذ کند و آلودگی هایی که در پوست وجود دارند و سایر پاک کننده ها به آنها نمی رسند را نیز پاک کنند.

این کلینزر حاوی عصاره چای سبز می باشد. این گیاه دارای آنتی اکسیدان های بسیاری است. آنتی اکسیدان ها اثرات مخرب رادیکال های آزاد را خنثی کرده و سلول های پوستی را از تخریب شدن نجات می دهند.
این کلینزر حاوی ترکیبات آبرسان می باشد و برعکس بسیاری از پاک کننده ها که پوست را در حین شستشو خشک می کنند پوست را آبرسانی می کند و از دهیدراته شدن آن جلوگیری می کند. این ترکیبات آبرسان شامل ترکیبات موجود در عصاره آلوئه ورا و ویتامین ها می باشند. ویتامین های A و E و C که در این کلینزر وجود دارند می توانند پوست را مرطوب کرده و همچنین به جوانسازی آن کمک کنند.

ترکیبات دیگری به نام آلفا و بتا هیدروکسی اسید در این کلینزر وجود دارند که می توانند سلول های مرده و سایر ناخالصی ها را از پوست بزدایند. این ترکیبات به ترمیم و جوان شدن پوست کمک می کنند.

مزایای کلینزر لومینس

این محصول باعث خشکی پوست نمی شود آن را مرطوب نگه می دارد. این کلینزر چربی ها و مواد ضروری مورد نیاز پوست را از بین نمی برد در حالیکه پوست را به طور عمقی سم زدایی می کند. چربی های ضروری برای پوست سبوم نام دارند و نباید از بین بروند. زیرا پوست به آنها نیاز دارد. اگر این چربی ها با شوینده ها از پوست برداشته شوند پوست به سرعت شروع به تولید چربی می کند تا آنها را جبران کند. در این حالت پوست یا خیلی خشک خواهد شد و یا خیلی چرب. اما کلینزر لومینس چربی های مورد نیاز پوست را نگه می دارد و در پوست تعادل ایجاد میکند.

با مصرف این محصول حتی به تونرها نیازی ندارید. زیرا تونرها برای تنظیم pH پوست ساخته شده اند تا پوست را از آسیب دیدگی نجات دهند. اما کلینزر لومینس pHی نزدیک به پوست دارد و حالت اسیدی طبیعی پوست را حفظ می کند. در این حالت پوست برای پایین آوردن سریع pH دچار فشار و اختلال نخواهد شد.

فواید کلینزر لومینس

 

این محصول می تواند آکنه و جوش های سر سفید و سر سیاه را از بین ببرد. همچنین می تواند به بسته شدن روزنه های پوست و یکدست شدن آن کمک کند.

این محصول تأثیر سایر مواد ضد پیری مانند سرم جوانسازی لومینس را چندید برابر می کند. زیرا راه و منافذ را برای ورود مواد مغذی باز می کند.
در سطح سلولی پوست را سم زدایی میکند.

کلینزر لومینس پروتئین ها و مواد مغذی را به سلول های پوستی می رساند و بدیت ترتیب به جوانسازی پوست کمک می کند.
این محصول از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و مانع از ایجاد چین و چروک ها می شود.

این محصول به خوبی پوست را آبرسان یکرده و آن را از دهیدراته یا خشک شدن نجات می دهد. بدین ترتیب باعث نرمی و لطافت پوست می شود.

شیوه استفاده

ابتدا صورتتان را خیس کنید. مقدار کمی از ژل شستشوی صورت لومینس بردارید. آن را به مدت 30 ثانیه روی پوستتان ماساژ دهید. سپس صورتتان را با آب ولرم آبکشی نمایید. برای خشک کردن خیلی آرادم حوله را روی پوستتان بکشید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو