payamgps.com

انواع گوناگون کرم های ضد چروک

انواع گوناگون کرم های ضد چروک

چین و چروک های پوست

در این رابطه نیز بخوانید:

فروش میکرو کرم اینستنتلی ایجلس

کرم ضد چروک اینستنلی ایجلس instantly ageless anti-wrinkle cream

با بالا رفتن سن پوست دچار چین و چروک می شود. به دلیل اینکه پوست رفته رفته کلاژن خود را از دست می دهد. کلاژن ها رشته هایی پروتئینی هستند که در ناحیه بین سلول ها وجود دارند و پوست را از چین و چروک ها حفظ کرده و به آن خاصیت ارتجاعی می دهند.

عوامل دیگری نیز بر چروک شدن پوست اثر می گذارند. عواملی مانند تابش شدید خورشید بر پوست، اختلال در هورمون ها، کم خوابی، رژیم غذایی نادرست و ورزش نکردن از این دست هستند.

 

محصولات ضد چروک

 

امروزه محصولاتی به بازار آمده اند که می توانند به برطرف شدن عارضه های ناشی از پیری کمک کنند. این محصولات شامل سرم ها و کرم های جوان کننده، کرم های دور چشم، ژل های روشن کننده، کرم های لیفتینگ و لوسیون های ترمیم کننده هستند. این محصولات از مکانیسم های عمل متفاوتی برخوردارند و کارهای متفاوتی نیز انجام می دهند. در این میان کرم های ضد چروک تنوع زیادی دارند و از راه های مختلفی می توانند چین و چروک ها را برطرف کنند. برخی از این راه ها زودتر به نتیجه می رسند اما اثر کمتری دارند. اما برخی دیگر دیرتر به نتیجه می رسند و نتایج ماندگار دارند. در ادامه انواع مختلف کرم های ضد چروک را به شما معرفی می کنیم.

کرم های ضد چروک حاوی اسیدهای میوه

اسیدهای میوه ترکیبات بسیار مهمی در کرم های ضد چروک هستند. این اسیدها می توانند کلاژن سازی را در پوست تحریک کنند. در این صورت کلاژن بیشتری در پوست پدید می آید و چروک های پوست رفته رفته برطرف می شوند. اسیدهای میوه همانطور که از نامشان پیداست از میوه ها به دست می ایند. یکی از مهمترین مشتقات آنها تریتینوئین می باشد. تریتینوئین از خانواده رتینوئیدهاست. همه این ترکیبات شکلی از ویتامین A هستند.

این ترکیب باعث می شود تا ترمیم و جوانسازی در پوست تحریک شود. در این صورت سلول های جوان به سرعت جای سلول های پیر را می گیرند و عملیات جوانسازی در پوست به خوبی انجام می شود. در این حالت چین و چروک های پوست برطرف شده و پوست صاف می شود.

اما این محصولات با همه اثرات خوبی که دارند طولانی نتیجه می دهند. برای نتیجه گرفتن باید بیش از 8 ماه این محصولات را استفاده کنید.


کرم های ضد چروک حاوی اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک ماده ایست که خاصیت پر کنندگی دارد. به همین دلیل پوست را صاف می کند. این کرم ها باعث می شوند تا این ماده زیر پوست جمع شود و چین و چروک ها صاف شوند. این کرم ها سرعت عمل بیشتری دارند.

کرم های ضد چروک دارای آرگیرلاین

بعضی از کرم های ضد چروک دارای پروتئینی به نام آرگیرلاین هستند. این پروتئین می تواند راه انتقال پیام های عصبی را ببندد تا از ماهیچه ها به مغز نرسند. در این صورت ماهیچه ها به حالت استراحت در می آیند.

مکانیسم عمل این پروتئین با بوتاکس تفاوت دارد. در بوتاکس عضلات فلج می شوند. اما با آرگیرلاین عضلات ریلکس شده و دوباره می توانند به حالت عادی برسند.

این محصولات مکانیسم عمل متفاوتی دارند به طوریکه در کمترین زمان ممکن عمل می کنند. می توانید در عرض 2 دقیقه از این کرم ها نتیجه بگیرید. این کرم ها معمولا اثرات ناپایدار دارند و در عرض حدود 12 ساعت اثرشان از بین می رود. البته اگر این کرم ها رابه طور روزانه و برای مدت یک ماه استفاده کنید می توانید تا 30 درصد از چروک های پوستتان را کاهش دهید.

از مهمترین محصولات حاوی آرگیرلاین می توان میکروکرم ایجلس را نام برد. این محصول هم دارای فیلرها است و هم دارای آرگیرلاین. همچنین دارای ترکیبات سیلیکاتی است تا تیرگی های پوست را برطرف کنند.

کرم های ضد چروک حاوی فاکتورهای رشد

این کرم ها را می توان نسل جدید محصولات ضد چروک نامید. محصولات دارای فاکتورهای رشد درواقع حاوی عصاره گیاهان و یا ترکیبات حیوانات نیستند. این ترکیبات از انسان به دست آمده اند. برای تهیه فاکتورهای رشد از سلولهای بنیادی انسان استفاده می کنند. فاکتورهای رشد ترکیباتی هستند که از سلول های بنیادی ترشح می شوند. این ترکیبات باعث می شوند تا برقراری ارتباط میان سلول ها سریعتر اتفاق بیفتد. فاکتورهای رشد در اصل ارتباطات میان سلول ها سریعتر می کنند. در این صورت سلول های پوست با سرعت بیشتری تکثیر می شوند و رشد می کنند. بنابراین سلول های جوان به سرعت جای سلول های پیر را می گیرند و پوست جوانسازی می شود.

محصولات حاوی فاکتورهای رشد به قدری اثر گذارند که می توانند برخی عارضه ها و بیماری های پوستی مانند سلولیت، اگزما و پسوریازیس را از بین ببرند.

سلول های بنیادی و فاکتورهای رشد انواع مختلفی دارند و به طور خیلی متنوعی در محصولات ترمیمی پوست وجود دارند. این محصولات از رتینوئیدها زودتر جواب می دهند. به طوریکه می توانید با یک دوره درمان 3 ماهه نتیجه بگیرید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو