payamgps.com

معرفی کرم های پر کننده چروک

معرفی کرم های پر کننده چروک

ذراین رابطه نیز بخوانید:

کرم ضد چروک چگونه عمل می کند؟

انواع گوناگون کرم های ضد چروک

عوامل صدمه رسان به پوست

امروزه افراد برای پوستشان هزینه های زیادی می کنند. زیرا همه افراد به دنبال جوانی و زیبایی هستند و دوست دارند پوستشان جوان و زیبا بماند.
اما عوامل زیادی وجود دارند که باعث می شوند تا پوست سلامت و جوانی خود را از دست بدهد.

بسیاری از عوامل آسیب رسان پوست کلاژن سازی را تحت تأثیر قرار می دهند. کلاژن ها پروتئین های ساختاری هستند که در پوست و سایر اندام ها وجود دارند. در پوست وظیفه این پروتئین ها این است که خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ کنند و مانع از چین و چروک خوردن آن شوند.

عواملی مانند وراثت، پرتوهای UV خورشید و رادیکال های آزاد کلاژن سازی را در پوست مختل می کنند و باعث چین و چروک خوردن آن می شوند.
یکی دیگر از مهمترین عوامل آسیب دیدن پوست وجود رادیکال های آزاد است که علاوه بر کلاژن سازی به سلول های پوستی نیز صدمه می زنند و عملیات خود ترمیمی و جوانسازی پوست را تحت تأثیر قرار می دهند. از منابع رادیکال های آزاد می توان به آفتاب، الکل، سیگار و آلودگی ها و سموم اشاره کرد.

همه این عوامل بر سلامت پوست اثر می گذارند و آن را دچار عوارضی مانند چین و چروک، لک های پوستی و تیرگی های پوستی می کنند.


برطرف کردن چروک های پوست

زمانی که چین و چروک ها پدیدار شدند باید به حال آنها فکری بکنید. روش های زیادی برای برطرف کردن چروک ها وجود دارد. روش هایی مانند انواع جراحی ها، روش های دستگاهی، تزریق موادی مانند بوتاکس و غیره از این دست هستند. در این میان روشی وجود دارند که کمترین هزینه و کمترین عوارض را دارد. این روش استفاده کردن از محصولات بهداشتی و درمانی مانند کرم های ضد چروک است.

این کرم ها انواع مختلفی دارند و با مکانیسم های مختلفی اثر می گذارند. در این مقاله درباره کرم های پر کننده چروک به شما اطلاعاتی می دهیم.


کرم های پر کننده چروک

این کرم ها سرعت عمل بسیار بالایی دارند و با مکانیسمی متفاوت خط و خطوط و چین و چروک صورت را پر می کنند. به طوریکه دیگر خطوط پوست قابل مشاهده نیستند و پوست صاف و یکدست می شود.

ترکیبات موجود در کرم های ضد چروک پر کننده عملی به نام لیپولیفتینگ بر پوست انجام می دهند. بدین شکل که سلول های چربی موجود در ناحیه چین و چروک ها می توانند مقادیر زیادی چربی در خود جمع کنند و آن را ذخیره کنند. بدین ترتیب حجم سلول ها در این ناحیه زیاد می شود و چروک ها باز می شوند.

ساختار ویژه در کرم های پر کننده باعث می شود که کرم در نواحی چروک ها ثابت شود. بنابراین غلظت ترکیبات این محصولات در محل چین و چروک به مقدار زیادی افزایش می یابد و مواد مؤثر آن مدت زمان طولانی تری در دسترس سلول های چربی قرار می گیرند.

این مکانیسم باعث می شود تا در لحظات اول استفاده از این محصولات تغییرات محسوسی را مشاهده کنید. بنابراین چهره جوانتر و زیباتر به نظر می رسد.
با استفاده مداوم از این محصول عمل لیپولیفتینگ انجام شده باعث می شود تا چروک ها باز شوند و پوست همواره صاف بماند.


پپتیدهای کرم های پر کننده چروک

این کرم ها همچنین حاوی مواد پپتیدی هستند. پپتیدها جزئی از آمینواسیدها هستند که در ترمیم و بازسازی سلول ها فعالیت می کنند. پپتیدها اجزای اصلی تشکیل دهنده کلاژن و الاستین نیز هستند. بنابراین باعث افزایش میزان آنها می شوند. در این صورت تعداد خط و خطوط و عمق چروک های پوست را کم می کنند.

ویژگی های کرم های پر کننده چین و چروک

این کرم ها به سرعت اثر خود را می گذارند و به محض استفاده از آنها می توانید ببینید که چروک های پوستتان پر شده اند.
این کرم ها پوست را خوش فرم نگه می دارند و فرم طبیعی صورت را حفظ می کنند.
این محصولات قدرت نفوذپذیری بسیار بالایی دارند و می توانند به لایه های زیرین پوست نیز نفوذ کنند و اثر خود را بگذارند. بنابراین در کم کردن عمق چروک ها اثر بسزایی دارند.
این کرم ها با دارا بودن پپتیدها کمک می کنند تا به سرعت کلاژن و الاستین در پوست ساخته شوند و پوست خاصیت ارتجاعی خود را بازیابد. بدین ترتیب در برابر چین و چروک ها مقاوم خواهد بود.


شیوه استفاده

مقدار مناسبی از محصول که به خوبی به ناحیه مد نظر پخش شود از محصول بردارید و آن را روی چروک هایتان قرار بدهید. سپس آن را به آرامی در ناحیه روی چروک ها پخش کنید. توجه داشته باشید که با فشار و یا زیاد ناحیه را ماساژ ندهید.

این کرم را می توانید به همراه سایر محصولات ترمیمی و بهداشتی و یا مواد آرایشی استفاده کنید.
برای استفاده همزمان ابتدا محصول دیگر مد نظرتان را که می تواند ضد آفتاب، آبرسان و یا ضد چروک باشد را استفاده کنید. سپس نیم ساعت صبر کنید و پس از آن از کرم های پر کننده چروک استفاده نمایید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو