payamgps.com

کره بدن چیست؟

کره بدن چیست؟

در این رابطه نیز بخوانید:

ضرورت استفاده از لوسیون های بدن دارای فاکتورهای رشد

خرید اینترنتی لوسیون بدن لومینس luminesce body renewal lotion

بسیاری از افراد به پوست صورتشان اهمیت می دهند و مراقبت های زیادی از آن می کنند تا دچار چین و چروک و خشکی و پوسته پوسته شدن نشوند. اما ممکن است این افراد از پوست بدنشان غافل شوند و به آن اهمیت ندهند. در حالیکه پوست بدن نیز مانند پوست صورت دارای اهمیت است و باید از آن مراقبت شود تا دچار خشکی و عارضه های پوستی نشود.

محصولات مراقبت از پوست برای بدن بسیار متنوع هستند. از این محصولات می توان به لوسیون های بدن، کرم ها و سرم ها اشاره کرد. در این مقاله در رابطه با کره بدن که یکی از محصولات برای مراقبت از پوست بدن است به شما اطلاعاتی می دهیم.

محصولات مراقبت از پوست بدن

 

محصولات متنوعی که برای مراقبت از پوست بدن معرفی می شوند درواقع وظیفه اصلی آنها رطوبت دهی به پوست و پیشگیری از خشک شدن آن است. زیرا خشک شدن پوست منشأ بسیاری از عارضه های پوستی مانند چین و چروک و حساسیت ها است. بنابراین باید آبرسانی به پوست را جدی بگیرید. این محصولات می توانند برای آبرسانی به پوستتان به شما کمک کنند.

محصولاتی مانند کرم بدن، کرده بدن و لوسیون بدن دارای مواد آبرسان به پوست می باشند که می توانند برای مدت ها پوست را مرطوب نگه دارند. اما این محصولات در سایر ترکیبات تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند.

یکی از مهمترین تفاوت های این محصولات فرمولاسیون آنها است. برخی از این محصولات بر پایه آب بوده و برخی دیگر بر پایه چربی.

محصولات بر پایه آب قدرت نفوذ بالاتری دارند و می توانند بدون چرب کردن پوست آن را رطوبت رسانی کنند. همچنین می توانند به لایه های عمیقتر پوست نفوذ کنند. این محصولات برای پوست های چرب مناسب می باشند.

اما محصولات پایه چربی می توانند مدت بیشتری پوست را مرطوب نگه دارند زیرا سرعت نفوذ پایینتری دارند و بیشتر در پوست می مانند. این محصولات برای پوست های خشک مناسب اند.

 

 کره بدن چیست؟

 

کره بدن نیز دارای فرمولاسیون غلیظتری نسبت به لوسیون و کرم ها می باشد. کره بدن دارای چربی می باشد که می تواند چربی کم پوست های خشک را جبران کند. این محصول همچنین می تواند تا مدت طولانی پوست را مرطوب نگه دارد.

 

تفاوت کره بدن با لوسیون بدن

 

می توانید این محصولات متنوع مراقبت از پوست را به طور گسترده در بازار ببینید. ممکن است انتخاب از میان آنها برایتان دشوار باشد. اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که سازگارترین محصول با پوستتان را انتخاب کنید و صرفا به دنبال گرانترین محصول و یا معروفترین آنها نباشید. برای اینکه انتخاب خوبی داشته باشید باید ابتدا نوع پوستتان را به خوبی بشناسید تا بتوانید انتخاب خوبی برای آن انجام دهید.

کره بدن دیرتر از لوسیون به پوست نفوذ می کند. اما ماندگاری بالاتری دارد. بنابراین اگر تمام روز امکان استفاده مجدد از محصول مراقبت از بدنتان را ندارید می توانید در ابتدای روز از کرده بدن استفاده کنید و مطمئن باشید که تا پایان شب بدنتان آبرسانی و تغذیه می شود.

لوسیون بدن سبکتر است و خیلی زود جذب پوست می شود اما نیاز به تجدید آن بیشتر است و دوام کمتری دارد.

کره بدن body butter، از کره های گیاهی و نیمه جامد تهیه شده است و می تواند چربی ها و آب از دست رفته پوستتان را جبران کند.

کره بدن برای چه نوع پوستی مناسب است؟

 

کره بدن به خوبی به پوست آبرسانی کرده و آن را تغذیه می کند. اما به نیست لوسیون ها دارای چربی بالاتری می باشد. این محصول برای پوست های خشک بسیار مناسب است و به خوبی به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و پوست را آبرسانی می کند. اما این افراد بهتر است با فاصله زمانی کم لوسیون ها را تجدید کنند تا همواره پوستشان مرطوب بماند.

 

محصولات مناسب پوست های چرب

 

افراد دارای پوست های چرب بهتر است ار کره بدن استفاده نکنند. زیرا این محصول علاوه بر آب دارای چربی بالایی نیز می باشد. بنابراین ممکن است نتواند به لایه های زیرین نفوذ کند. در پوست های چرب، چربی های موجود در پوست اجازه نمی دهند که کره بدن به خوبی به لایه های زیرین نفوذ کند و ممکن است چربی کره بدن پشت روزنه های پوستی گیر کند و آنها را ببندد.

در این حالت احتمال دارد که پوست دچار آکنه شود.

بنابراین افرادی که پوست های چرب دارند بهتر است از لوسیون ها و محصولات سبکتر استفاده کنند تا روزنه های پوستشان بسته نشود و دچار آکنه نشوند.
سرم ها نیز محصولاتی سبک و برپایه آب می باشند. این محصولات نیز می توانند به راحتی از روزنه ها عبور کنند و آنها نبندند. بنابراین افراد دارای پوست های خشک می توانند از سرم ها نیز استفاده کنند. سرم ها همچنین بیشتر خاصیت درمانی دارند و می توانند بسیاری از عارضه های پوستی مانند سلولیت، اگزما یا پسوریازیس را برطرف کنند.

سرم ها همچنین برای پوست های حساس مناسبتر هستند.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو