payamgps.com

فواید مواد آرایشی ارگانیک برای پوست

فواید مواد آرایشی ارگانیک برای پوست

در این رابطه نیز بخوانید:

مهمترین محصولات جوانسازی لومینس

انواع مواد آرایشی طبیعی

لوازم آرایشی از مهمترین محصولاتی هستند که خانم ها از آنها استفاده زیادی دارند. بسیاری از خانم ها به طور روزانه از لوازم آرایشی استفاده می کنند. بنابراین این محصولات تأثیرات زیادی را بر زیبایی و سلامت پوست دارند. این محصولات اگر از برندهای غیر معتبر بوده و مرغوبیت کافی را نداشته باشند می توانند به پوست صدمات زیادی وارد کنند. با این وجود بسیاری از خانم ها به آنها وابسته هستند و نمی توانند استفاده از مواد آرایشی را کنار بگذارند. پس راه حل چیست؟

 

آیا تمامی مواد آرایشی برای پوست ضرر دارند؟

 

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم خیر. امروزه مواد آرایشی وارد بازار شده اند که نه تنها به پوست آسیب نمی رسانند بلکه می توانند به ترمیم و بازسازی پوست کمک کنند. این مواد آرایشی مواد آرایشی طبیعی هستند که با استخراج و مواد طبیعی و یا استفاده مستقیم از آنها تهیه و تولید می شوند. مواد مورد استفاده در این نوع محصولات مانند محصولات دیگر در آزمایشگاه ها سنتز نمی شود و شیمیایی نیست. مواد آرایشی طبیعی دو نوع می باشند. مواد آرایشی طبیعی معدنی و مواد آرایشی طبیعی گیاهی و یا ارگانیک.

در مواد آرایشی معدنی مستقیما از مواد معدنی و یا مشتقات آنها استفاده می شود. در مواد آرایشی ارگانیک از عصاره های استخراج شده از گیاهان و میوه ها استفاده می شود. بسیاری از این عصاره ها علاوه بر زیبایی می توانند به برطرف شدن پیری پوست، بر طرف شدن التهابات و حساسیت ها و رفع خشکی و پوسته پوسته شدن کمک کنند.

در ادامه در رابطه با مواد آرایشی گیاهی یا ارگانیک به شما توضیحاتی می دهیم.

 

شیوه شناسایی مواد آرایشی ارگانیک

 

لوازم آرایشی ارگانیک دارای برچسب گیاهی هستند. بنابراین به شما توصیه می کنیم پیش از خرید هر گونه محصول آرایشی و بهداشتی برچسب روی آن را به دقت مطالعه فرمایید.

البته اگر روی محصول گیاهی بودن آن ذکر شود این به معنای صد در صد طبیعی بودن آن نیست. ممکن است آن محصول دارای درصدی مواد گیاهی بوده و ما بقی آن شیمیایی باشد.

تقریبا هیچگونه از محصولات آرایشی به طور صد در صد ارگانیک نبوده و درصدی مواد شیمیایی دارند.

اگر عبارت USDA را روی محصولات آرایشی دیدید، می توانید اطمینان حاصل کنید که این محصول با توجه به استانداردهای محصولات ارگانیک تولید شده است.

محصولات ارگانیک یا گیاهی با مواد طبیعی تولید می شوند. بنابراین اثرات متفاوتی با محصولات شیمیایی بر پوست دارند.

ممکن است این پرسش در ذهنتان پدید آید که آیا محصولات گیاهی با خود همواره سلامتی را به همراه دارند یا خیر؟

ویژگی های لوازم آرایشی ارگانیک

مواد آرایشی ارگانیک دارای مواد و ترکیباتی آلی هستند که موجب به تعویق افتادن پیری پوست می شوند. از این مواد و ترکیبات می توان به پپتیدها، ویتامین ها و آنزیم ها اشاره کرد. این ترکیبات به بازسازی سلول ها کمک می کنند و باعث می شوند تا سلول های نو به سرعت جای سلول های کهنه را بگیرند و پوست جوان بماند.

این ترکیبات همچنین می توانند مانع از نفوذ اشعه های خطرناک خورشید مانند فرا بنفش به لایه های زیرین پوست شوند و بدین شکل از پوست در برابر پرتوهای زیانبار خورشید محافظت کنند.

برخی مواد معدنی نیز مانند اکسید روی، اکسید آهن و اکسید تیتانیوم در مواد آرایشی ارگانیک استفاده می شوند. این مواد و ترکیبات نیز به شادابی و سلامتی پوست کمک می کنند.

این مواد همچنین دارای آنزیم هایی هستند که به جوانسازی پوست کمک می کنند. آنزیم هایی مانند کو آنزیم Q10 از این دست هستند. این آنزیم ها نیز به فرآیند بازسازی سلول ها با پروتئین سازی کمک می کنند.

 

مواد ارگانیک پوست را تغذیه می کنند

 

موادی که روی پوست مالیده می شوند به مرور و یا به سرعت جذب آن می شوند و بر پوست اثر می گذارند. برخی از این مواد به لایه های زیرین پوست نیز می رسند و برخی دیگر فقط بر لایه های سطحی پوست اثر می گذارند. اگر این مواد برای پوست ضرر داشته باشند باعث تخریب و پیری پوست می شوند و اگر برای آن مفید باشند می توانند به جوانسازی آن کمک کنند.

مواد آرایشی ارگانیک دارای روغن های طبیعی و گیاهی بوده که به شفافیت، نرمی و لطافت پوست کمک می کنند. این روغن ها به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و در آن لایه ها نیز عملیات جوانسازی را انجام می دهند.

یکی از این روغن ها روغن کاکائو می باشد. این روغن مرطوب کننده و جوان کننده پوست است و می توانید از اسیدهای چرب مفید بدن محافظت کند.

روغن کاکائو برای تهیه کرم پودرهای مایع نیز استفاده می شود.

از مواد دیگری که می توان در مواد آرایشی ارگانیک پیدا کرد می توان به عصاره چای سفید، هسته انگور، دانه انار، هلو و گیاهان دارویی اشاره کرد.

این مواد آرایشی دارای آنتی اکسیدان های زیادی هستند که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو