payamgps.com

خرید اینترنتی کرم ضد چروک ایجلس

خرید اینترنتی کرم ضد چروک ایجلس

در این رابطه نیز بخوانید:

میکروکرم ایجلس خاصیت پر کنندگی دارد

میکروکرم ایجلس، معجزه ای برای برطرف کردن پف یا کیسه های زیر چشم

با بالا رفتن سن عارضه های پیری پوست کم کم شروع به پیدا شدن میکنند. عارضه های پیری انواع مختلفی دارند. از این عارضه ها می توان به لک های پیری، پف یا کیسه های زیر چشم و چین و چروک عمیق و یا خط و خطوط پوست اشاره کرد. تمامی این عارضه ها برای افراد نا خوشایند هستند و افراد با دیدن آنها دچار ناراحتی و یا از دست دادن اعتماد به نفس می شوند. مهمترین این عارضه ها چین و چروک های پدید آمده در پوست هستند که تقریبا تمام پوست را درگیر میکنند.

حال اگر فرد دچار پیری زودرس پوست شود و عارضه های پیری در سنین پایینتر خود را نشان دهند اثرات روحی آن برای فرد بیشتر است.

چروک های صورت انواع مختلفی دارند. ناحیه پیشانی دچار چین های افقی و عمودی می شود که معمولا عمیق هستند. از شایع ترین چروک های صورت می توان چروک های پنجه کلاغی را نام برد که به صورت خط های شعاعی در گوشه بیرونی چشم تشکیل می شوند. خطوط اطراف و بالای لب ها نیز چروک های عمیقی هستند. چروک هایی نیز در ناحیه زیر چشم و گونه پدید می آیند که به دلیل نازکی پست این قسمت دارای عمق کمتری هستند اما وسعت بیشتری دارند.

برطرف کردن چین و چروک های صورت

افراد برای برطرف کردن چین و چروک های صورت کارهای مختلفی انجام می دهند. از تزریق بوتاکس گرفته تا ماسک های خانگی و استفاده کردن از محصولات بهداشتی و درمانی. از مهمترین محصولات برای برطرف کردن چین و چروک های صورت م یتوان کرم های ضد چروک را نام برد. این کرم ها امروزه طرفداران بسیاری دارند و به طور گسترده در حال استفاده می باشند.

با توجه به تنوع این کرم ها در بازار ممکن است انتخاب کرم مناسب برایتان سخت باشد. در ادامه به معرفی یکی از مهمترین کرم های ضد چروک موجود در بازار می پردازیم. این کرم طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد.

خرید اینترنتی کرم ضد چروک ایجلس

کرم ایجلس ساخته شده به وسیله کمپانی جنس گلوبال آمریکا می باشد. این کرم بسیار قدرتمند است و به طور لحظه ای عمل می کند. این کرم می تواند در زمان بسیار کمی یعنی تنها حدود 2 دقیقه تمامی چین و چروک های صورت، خط و خطوط و پف یا کیسه های زیر چشمی را از بین ببرد.

این کرم بهترین جایگزین برای تزریق بوتاکس است بدون اینکه عوارض آن را داشته باشد. این کرم را می توانید برای کل صورت استفاده کنید.

این کرم به خوبی می تواند چروک های داینامیک صورت را از بین ببرد. با مصرف طولانی مدت آن می توانید 30 درصد چین و چروک های پوستتان را به طور دائمی کاهش دهید.

ترکیبات اصلی کرم ضد چروک ایجلس

این کرم دارای ماده ای اصلی به نام آرگیرلاین است. این ماده در واقع نوعی پروتئین است که راه ارسال پیام از ماهیچه ها به مغز را مسدود می کند. بنابراین پیام های انقباض ماهیچه ی به مغز نخواهند رسید و ماهیچه های صورت منقبض نمی شوند. بنابراین عضلات صاف می ماند و پوست روی آنها نیز بدون چروک خواهد بود. مکانیسم عمل این کرم متفاوت با بوتاکس است که عضلات صورت را فلج می کند. این کرم عضلات را فلج نمی کند و در واقع آنها را به حالت استراحت و یا ریلکس در می آورد.

این کرم بر خلاف بوتاکس نیازی به گذاشتن یخ و کمپرس آب سرد ندارد و نیازی به سپری شدن زمان برای نشان دادن نتیجه نیز ندارد.

این کرم همچنین دارای ترکیبات سیلیکاتی است که کمک می کنند تا لک های پوست برطرف شده و پوست روشنتر شود. این ترکیبات همچنین کمک می کنند تا حلقه های سیاه دور چشم برطرف شود و چشم از حالت خستگی و خواب آلودگی خارج شود.

این کرم همچنین دارای ترکیبات آبرسان می باشد که پوست را در تمام طول روز آبرسانی می کنند و از خشکی یا دهیدراته شدن آن جلوگیری می کنند.

این کرم دارای ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز پوست می باشد که پوست را تغذیه کرده و به جوانسازی و شادابی آن کمک می کنند.

فواید کرم ضد چروک ایجلس

کرم ضد چروک ایجلس را هم خانم ها می توانند استفاده کنند و هم آقایان. همچنین این کرم محدودیت استفاده ندارد و همه افراد پس از سن بلوغ می توانند از آن استفاده کنند.

این کرم تنها محصولی است که می تواند کیسه ها یا پف های زیر چشم را در کمترین زمان ممکن از بین ببرد و آثاری از آنها بر جای نگذارد.
با این کرم می توانید تمامی آثار پیری را از پوستتان برطرف کنید و سالها جوان شوید. این کرم بهترین محصولی است که با کمک آن می توانید به راحتی در مهمانی ها و شب نشینی ها بدرخشید.

روی این کرم می توانید از مواد آرایشی استفاده کنید بدون اینکه پس از ساعت ها مواد آرایشی در میان چروک ها قرار بگیرند و چروک ها را واضحتر نشان دهند.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو