payamgps.com

معرفی کرم جادویی ضد چروک ایجلس

معرفی کرم جادویی ضد چروک ایجلس

در این رابطه نیز بخوانید:

خرید اینترنتی کرم ضد چروک ایجلس

میکروکرم ایجلس، معجزه ای برای برطرف کردن پف یا کیسه های زیر چشم

چین و چروک های پوست

ممکن است شما نیز با نگاه کردن در آینه ناگهان متوجه پدید آمدن چین و چروک هایی در پوستتان شوید. این چین و چروک ها به دلایل مختلفی بروز می کنند. معمولا این چروک ها باید پس از 40 سالگی پدید بیایند. زیرا در این سن کلاژن سازی پوست به یکباره کم می شود و پوست ذخیره کلاژنش را رفته رفته از دست می دهد و پوست دچار چین و چروک می شود. اما امروزه می توانید ببینید که افراد در سنین پایین نیز دچار چین و چروک ها می شوند. در این افراد چروک ها شاید در دهه سوم و یا حتی دوم زندگیشان پدیدار شوند.

پیری زودرس پوست

زمانی که چین و چروک ها زودتر از حد معمول در پوست پدیدار شوند فرد دچار پیری زودرس شده است. پیری زودرس پوست به دلایل متفاوتی اتفاق می افتد. یکی از مهمترین این دلایل از دست رفتن کلاژن پوست به هر دلیلی است. کلاژن پوست می توانید با حمله رادیکال های آزاد از بین برود. رادیکال های آزاد امروزه در محیط زندگی ما بسیار وجود دارند. بسیار از مواد شیمیایی و سمومی که ناشی از آلودگی هوا هستند ودر محیط وجود دارند میتوانند به سلول های سالم پوستی حمله کنند و در کلاژن سازی آنها اختلال ایجاد کنند.

کلاژن سازی به وسیله آفتاب نیز مختل می شود. اشعه های پر انرژی و پر نفوذ خورشید که در ناحیه فرا بنفش و یا همان  UV هستند می توانند به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و سلول های کلاژن ساز را از بین ببرند. بنابراین پوست کلاژن خود را از دست می دهد. این پرتوهای همچنین باعث پدید آمدن رادیکال های آزاد در سطح پوست می شوند.

رژیم غذایی نامناسب نیز از عواملی است که باعث می شود پوست دچار پیری زودرس شود. نخوردن و یا کم خوردن غذاهایی که دارای آنتی اکسیدان ها هستند باعث می شود تا بدن نتواند در برابر حملات رادیکال های آزاد مقاومت کند. بنابراین پوست دچار چین و چروک خواهد شد.

وجود استرس ها و تنش های روانی، اختلال در خواب، مصرف الکل و کشیدن سیگار، بیماری های هورمونی و اختلال در اندام های بدن و ورزش نکردن نیز از عواملی هستند که باعث بروز پیری زودرس پوست می شوند.

برطرف کردن چین و چروک های پوست

برای برطرف کردن چین و چروک های پوست ناشی از پیری زودرس پوست می توان از راه های مختلفی استفاده کرد. برخی افراد از جراحی های لیفتینگ پوست استفاده می کنند. برخی دیگر نیز از ماسک های خانگی استفاده می کنند. اما گسترده ترین روشی که امروزه بسیاری به آن روی آورده اند استفاده از کرم های ضد چروک می باشد. این کرم ها به دلیل استفاده گسترده امروزه در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. در ادامه یکی از مهمترین این کرم ها با خواص جادویی را به شما معرفی می کنیم.

 

معرفی کرم جادویی ضد چروک ایجلس

 

کرم ضد چروک ایجلس با بهره گیری از نوین ترین علم روز و پیشرفته ترین تکنولوژی طراحی و تهیه شده است. این کرم در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد.

مهمترین ویژگی این کرم این است که در حدود 2 دقیقه می تواند تمامی چین و چروک های ریز و عمیق صورت را از بین ببرد. کرم ضد چروک ایجلس این کار را با استفاده از ماده ای به نام آرگیرلاین انجام می دهد. این ماده نوعی پروتئین است. این پروتئین می تواند راه انتقال پیام عصبی از ماهیچه ها به مغز را مسدود کند. بنابراین پیام عصبی انقباض ماهیچه به مغز ارسال نمی شود و ماهیچه به حالت استراحت در می آید.

این حالت را با فلج شدگی ماهیچه ها در بوتاکس اشتباه نگیرید زیرا کاملا تفاوت دارد. در بوتاکس ماهیچه ها فلج می شوند اما با آرگیرلاین پس از حدود 9 ساعت ماهیچه ها دوباره می توانند کار کنند. به همین دلیل این کرم عوارضی ندارد و با استفاده از آن هیچگونه خطری را متوجه پوستتان نمی کنید.

ویژگی های کرم جادویی ضد چروک ایجلس

این کرم علاوه بر ضد چروک بودن می تواند به خوبی پوست را آبرسانی کرده و آن را از خشک شدن نجات دهد. این کرم دارای ترکیبات سیلیکاتی است که آب را در خودشان نگه می دارند و همچنین لک ها و تیرگی های پوست را از بین می برند.

کرم ضد چروک ایجلس همچنین دارای پپتیدها می باشد. پپتیدها واحد های کوچک پروتئینی هستند. این ترکیبات وارد چین و چروک های عمیق شده و آنها را پر می کنند. درواقع این کرم خاصیت پر کنندگی نیز دارد اما این کار را با مواد اصلی موجود در خود پوست انجام می دهد. زیرا آنزیم ها، کلاژن و سایر مواد موجود در پوست پروتئین هستند و پیوندهای پپتیدی دارند.

این کرم اثری برای 9 تا 12 ساعت دارد. اما با استفاده مداوم از آن می توانید تأثیر همیشگی نیز بگیرید. به طوریکه با استفاده 30 روزه هر روز از این کرم می توانید چین و چروک های پوستتان را تا 30 درصد کاهش دهید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو