payamgps.com

خرید کرم دور چشم لومینس

خرید کرم دور چشم لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

بهترین مارک کرم دور چشم

معرفی کرم جادویی ضد چروک ایجلس

چشم ها اولین عضوی از صورت هستند که به چشم می آیند. بنابراین زیبایی آنها بسیار بر زیبایی عمومی صورت اثر می گذارد. اما متأسفانه پوست ناحیه دور چشم ها از بقیه قسمت ها آسیب پذیرتر است و اولین جایی که دچار چین و چروک ها و سایر عوارض پیری می شوند اطراف چشم ها می باشند.

همچنین چین و چروک های اصراف چشم ها بیشتر توجهات را به خودشان جلب می کنند و زودتر به چشم می آیند.

بنابراین باید از پوست این ناحیه مراقبت کرد تا بروز چین و چروک های دور چشم به تعویق بیفتد. روش های مراقبی زیادی از پوست وجود دارند. برخی افراد از جراحی ها استفاده می کنند که خواص خاص خود را دارند. همچنین این درمان ها معمولا کمتر برای دور چشم جواب می دهند. همچنین تزریق بوتاکس که امروزه طرفداران زیادی دارد نیز به خوبی نمی تواند چروک های پوستت را برطرف کند.

در میان همه روش های مراقبت از پوست استفاده از کرم های بهداشتی درمانی بهترین اثر را دارد. اما در انتخاب این کرم ها نیز باید دقت داشته باشید و کرمی را انتخاب کنید که ویژه دور چشم باشد. زیرا فرمولاسیون این کرم ها با هم تفاوت دارد.

به دلیل استفاده زیاد می توانید برندهای مختلفی از کرم های دور چشم را در بازار ببینید که شاید انتخاب را برایتان سخت کنند. بنابراین باید در ارتباط با این برند ها و نوع پوستتان اطلاع داشته باشید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

برند لومینس

برند لومینس نام برند پکیج محصولات مراقبت از پوست کمپانی جنس آمریکا می باشد. این برند طرفداران زیادی در تمام دنیا دارد و سالانه فروش بسیار بالایی از این محصولات به تمام دنیا دارد. این محصولات در کشور ایران نیز در دسترس هستند.

یکی از محصولات لومینس کرم دور چشم لومینس می باشد. در ادامه در رابطه با این کرم اطلاعات بیشتری به شما می دهیم.

کرم دور چشم لومینس

این کرم به وسیله دکتر ناتان نیومن فرموله شده است. دکتر نیومن از اساتید پیشرو در استفاده از سلول های بنیادی برای پوست هستند. ایشان با استفاده از فاکتورهای رشد فرمولاسیون نوینی از محصولات مراقبت از پوست را ارائه کردند که تأثیر چشمگیری دارند.

 

ترکیبات کرم دور چشم لومینس

این کرم درواقع مانند سرم ها از پوست ناحیه دور چشم ها مراقبت می کند. این کرم به خاطر انجام دو هدف طراحی و تولید شده است: 1-برای فرم دهی پوست 2- برای بازسازی قسمت های آسیب دیده دور چشم.

این کرم حاوی ترکیباتی است که می توانند پست دور چشم را فرم داده و آن را سفت کنند. این کار را ترکیباتی مانند پافا که عصاره یک نوع جلبک دریایی است ، ویتامین C، ویتامین B12 انجام می دهند. البته این ترکیبات با پلی ساکارید ها ترکیب شده اند.

یکی دیگر از ترکیبات مهم موجود در این محصول تایکولوما متسوتیک نام دارد. این ماده نوعی قارچ است که در چین یافت می شود و بسیار کمیاب است.

ویژگی های کرم دور چشم لومینس

این کرم خیلی سریع اثر خود را نشان می دهد. بنابراین اثری محسوس و قابل روئیت دارد. پس از مصرف این کرم می توانید حس کنید که پوست ناحیه دور چشم هایتان سفت تر شده و حلقه های سیاه اطراف چشم ها نیز کمرنگ شده اند. همچنین کیسه ها و خطوط دور چشم نیز کم کم محو می شوند.

در این کرم عناصر رشد وجود دارند. عناصر رشد از سلول های بنیادی تهیه می شوند و می توانند به رشد وترمیم سلول های پوستی کمک کنند.

پپتیدها و آمینو اسیدها که به پروتئین سازی کمک می کنند نیز در این کرم وجود دارند.

همچنین ویتامین ها و پلی فنول ها با اثر آنتی اکسیدانی خود با رادیکال های آزاد مقابله می کنند.

ترکیبات این کرم باعث می شوند تا خون رسانی به سلول ها بیشتر شود و آنها اکسیژن و مواد مغذی بیشتری دریافت کرده و بهتر رشد کنند.

برای اینکه این کرم به خوبی اثر خود را بگذارد باید حداقل روزی دو بار از آن استفاده کنید. برای استفاده از این کرم باید اول پوستتان را به خوبی تمییز کنید. می توانید این کار ار با استفاده از شوینده های ویژه پوست صورت انجام دهید. این شوینده ها فرمولاسیون ملایمی دارند و pH آنها متناسب با pH طبیعی پوست می باشد. به همین دلیل به پوست آسیب نمی رسانند.

بدین منظور می توانید از کلینزر لومینس استفاده کنید. استفاده از این کلینزر باعث می شود تا اثر کرم دور چشم لومینس بیشتر شود.

خرید کرم دور چشم لومینس

محصولات لومینس به دلیل طرفداران زیاد در سراسر جهان به سرعت فروخته می شوند. اما توجه داشته باشید که محصولات فیک نیز وارد بازار شده اند. برای داشتن خریدی مطمئن می توانید از طریق سایت ایران جنس محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. این سایت به طور انحصاری محصولات کمپانی جنس گلوبال آمریکا را به فروش می رساند. بنابراین می توانید خرید مطمئن، امن و آسان داشته باشید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09121394944 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو