payamgps.com

کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس

کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس

در این رابطه نیز بخوانید:

میکروکرم ایجلس، معجزه ای برای برطرف کردن پف یا کیسه های زیر چشم

خرید اینترنتی کرم ضد چروک ایجلس

با افزایش سن کم کم آثار پیری خود را نشان می دهند. علاوه بر درگیر کردن اندام ها درونی، ظاهر بدن نیز این آثار را نشان می دهد. گسترده ترین عضو بدن که پوست نام دارد نیز آثار پیری را نشان می دهد. این آثار به صورت لک های روز و درشت رنگی، پف یا کیسه های زیر چشمی، افتادگی و شل شدگی پوست و چین و چروک ها خود را نشان می دهند.

این چین و چروک ها برای بسیاری از افراد غیر قابل تحمل می باشند و آنها را آزار می دهند. چین و چروک های ناشی از پیری می توانند تمام صورت را پر کنند و جلوه نازیبایی به آن بدهند.

دلایل بروز چین و چروک ها

دلایل زیادی برای بروز چین و چروک ها با بالا رفتن سن وجود دارد. یکی از مهمترین این دلایل کم شدن کلاژن موجود در پوست است. کلاژن ها رشته های پروتئینی هستند که در بسیاری از قسمت های بدن وجود دارند. کلاژن موجود در نواحی مختلف بدن با هم تفاوت دارند. به طور مثال کلاژن موجود در پوست با کلاژن موجود در مو تفاوت دارد.

کلاژن موجود در پوست شبکه ای عظیم از رشته های پروتئینی تشکیل می دهد که باعث می شوند تا لایه های پوست روی هم نیفتند و پوست دچار چین و چروک نشود.

اگر میزان این کلاژن کم شود پوست دچار خط و خطوط ریز و چروک ها می شود. کاهش میزان کلاژن موجود در پوست به طور طبیعی با بالا رفتن سن اتفاق می افتد. به طوریکه در خانم ها تقریبا پس از دوران یائسگی هیچ کلاژنی تولید نمی شود.

یکی دیگر از مهمترین دلایل بروز عارضه های پیری در پوست آسیب های ناشی از آفتاب می باشد. اگر پوست به مدت طولانی و بدون محافظت در معرض آفتاب باشد پرتوهای پر نفوذ فرابنفش می توانند از لایه های بالایی پوست به لایه های زیرین نفوذ کرده و سلول های پوستی که کلاژن تولید می کنند را نابود کنند. بنابراین پوست با کمبود کلاژن مواجه شده و چین و چروک ها پدید می آیند.

یکی دیگر از مهمترین دلایل بروز چین و چروک های پوست وجود رادیکال های آزاد در محیط زندگی است. یا رادیکال های آزادی که به واسطه آفتاب تولید می شوند و یا رادیکال های آزادی که با کشیدن سیگار و نوشیدن الکل وارد بدن می شوند. این ترکیبات نیز سلول های پوستی را نابود می کنند و در روند تولید کلاژن اختلال ایجاد می کنند. در نتیجه باعث بروز چین و چروک ها در پوست می شوند.

کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس

کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس محصول جادویی کمپانی جنس گلوبال آمریکا می باشد. این محصول در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و به میزان زیادی در جهان فروخته می شود. این کرم در کشور ایران نیز طرفداران زیادی دارد.

مکانیسم اثر کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس

کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس از تمامی مکانیسم هایی که برای برطرف کردن چین و چروک ها نیاز است استفاده می کند. مهمترین مکانیسم عمل این کرم این است که از پروتئینی به نام آرگیرلاین استفاده می کند. این پروتئین نادر است و کاربرد آن گسترده نیست. این پروتئین با توجه به شکل فضایی خاصی که دارد می تواند مسیر ارسال پیام از ماهیچه ها به مغز را مسدود کند. بنابراین ماهیچه ها دیگر نمی توانند پیام انقباض را به مغز برسانند و منقبض نمی شوند. این حالت ریلکسیشن یا استراحت ماهیچه ها نام دارد. در این حالت ماهیچه به حالت استراحت در می آیند و پوست موجود روی آنها صاف می شود.

این مکانیسم عمل با بوتاکس که سمی قوی است و ماهیچه ها را فلج می کند تفاوت دارد و آسیبی به پوست نمی رساند. همچنین عوارضی ندارد. البته اثر این کرم از 9 تا 12 ساعت ماندگار است. اما با استفاده مداوم از آن می توانید بخشی از چروک هایتان را به طور دائمی از بیبن ببرید.

کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس و تغذیه پوست

این محصول شامل تمامی ویتامین های مورد نیاز پوست می باشد. این ویتامین ها به همراه آنزیم های موجود در این محصول می توانند پوست را به خوبی تغذیه کنند و به کلاژن سازی و پروتئین سازی آن کمک کنند.

ویتامین هایی مانند C، E و A و آنزیمی مانند کو آنزیم Q 10 از این ترکیبات می باشند.

این کرم همچنین دارای ترکیبات پپتیدی می باشد. این ترکیبات واحد های کوچکی هستند که از به هم پیوستن آنها پروتئین ها تشکیل می شوند. پپتیدها می توانند چین و چروک ها را پر کنند و به پروتئین سازی در پوست کمک کنند. بدین ترتیب چین و چروک های پوست پر شده و پوست صاف و یکدست می شود.

این کرم همچنین می تواند در زمان بسیار کمی پف زیر چشم یا همان کیسه های زیر چشمی را برطرف کند.

کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس همچنین دارای ترکیبات سیلیکاتی می باشد که به رطوبت رسان یپوست کمک می کنند و به از بین رفتن حلقه های سیاه دور چشم کمک می کنند.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو