payamgps.com

خاصیت درمانی سرم جوانسازی پوست لومینس را بیشتر بشناسید

خاصیت درمانی سرم جوانسازی پوست لومینس را بیشتر بشناسید

در این رابطه نیز بخوانید:

اثر سرم جوانسازی لومینس بر اسکارهای پوست

مقایسه دو محصول جوانساز، میکروکرم ایجلس و سرم جوانسازی لومینس

پوست عضوی زنده است که تمامی سطح بدن را پوشانده است. پوست به سرعت سلول های خود را ترمیم می کند و سلول های مرده را از سطح خود می زداید. همچنین سلول های نو را جایگزین سلول های پیر می کند. اما با افزایش سن سرعت ترمیم و بازسازی پوست کم می شود و سلول ها با سرعت کمتری خود را بازسازی می کنند. همچنین میزان کلاژن و الاستین پوست کم می شود. کلاژن و الاستین پروتئین های ساختاری هستند که در لایه درم وجود دارند.

آنها شبکه ای گسترده در لایه های زیرین پوست به وجود می آورند و باعث می شوند تا لایه های پوست دچار فرورفتگی و چین و چروک نشوند. زمانی که با بالا رفتن سن میزان کلاژن و الاستین در پوست کم شود پوست دچار چین و چروک می شود. همچنین با بالا رفتن سن سایر عوارض پیری مانند لک ها و تیرگی های دور چشم پدید می آیند.

 

عارضه های پوستی

برخی افراد در زمان جوانی نیز دچار عارضه های پوستی می شوند. برخی افراد پوست های حساس دارند و به زودی دچار التهابات و قرمزی پوست می شوند. برخی عارضه ها مانند اگزما و یا بیماری های خود ایمنی پوستی نیز مانند پسوریازیس در برخی افراد پدید می آیند. این بیماری ها معمولا درمان های سخت و طولانی مدت داشته و یا درمان ندارند.

سلولیت نیز یک عارضه پوستی است که در بسیاری از افراد به ویژه در خانم ها دیده می شود. در عارضه سلولیت چربی های پوست یک جا تجمع پیدا می کنند و سطح پوست را ناهموار می کنند. این عارضه نیز معمولا به طور قطعی درمان نمی شود و بسیاری از افراد را آزار می دهد.

درمان عارضه های پوستی

افراد راه های زیادی را برای درمان عارضه های پوستی انتخاب می کنند. برخی افراد جراحی ها را انتخاب می کنند و برخی دیگر روشهایی مانند تزریق ژل و یا بوتاکس را انتخاب می کنند. برخی افراد نیز دارو مصرف می کنند. اما یکی از مهمترین راه های درمان عارضه های پوستی استفاده از محصولات بهداشتی درمانی می باشد. در ادامه یکی از مهمترین محصولات بهداشتی درمانی را برای درمان تمامی عارضه های پوستی و برطرف کردن پیری پوست به شما معرفی می کنیم.

 

سرم جوانسازی پوست لومینس

سرم جوانسازی لومینس از مهمترین محصولاتی است که در بازار ارائه شده است. این محصول می تواند تمامی آثار ناشی از پیری پوست و سایر عارضه های پوستی را برطرف کند. این محصول شامل تمامی ویتامین ها و سایر مواد مغذی مورد نیاز پوست می باشد. این محصول همچنین از تکنولوژی سلول ها بنیادی بهره گرفته است و به سرعت پوست را ترمیم می کند.

اثرات آنتی ایجینگ سرم جوانسازی پوست لومینس

 

این سرم پوست را روشن و درخشنده نگه می دارد و لک های پوستی را کمرنگ می کند. همچنین برای درمان کک و مک نیز مناسب است.

این محصول به خوبی پوست را آبرسانی کرده و در تمام روز مرطوب نگه می دارد.

سرم جوانسازی لومینس خطوط سطحی و عمیق پوست را برطرف کرده و پوست را صاف می کند.

این محصول پوست را درخشان و شفاف می کند.

این محصول با فاکتورهای رشد موجود در خود به بازتولید پروتئین های نابود شده کمک کرده و به ترمیم پوست کمک می کند. فاکتورهای رشد از سلول های بنیادی انسان استخراج شده اند و ارتباط بین سلول ها را سرعت می بخشند. این ارتباط باعث می شود تا سلول ها به خوبی رشد کرده و تقسیم شده و پروتئین های مورد نیاز پوست را تولید کنند.

این محصول به سرعت چین و چروک های پوست را پر می کند.

ویژگی های سرم جوانسازی پوست لومینس LUMINESCE cellular rejuvenation serum

 

این سرم باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست شده و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد. بنابراین چروک های ایجاد شده از بین می روند و چروک های جدید ایجاد نمی شوند.

در این حالت ناهمواری های پوست از بین می روند و پوست صاف و یکدست می گردد.

این سرم خاصیت درمانی بسیار قدرتمندی دارد. به طوریکه می تواند به سرعت تمامی آثار زخم ها و اثرات آکنه را از پوست بردارد. همچنین آثار سوختگی و قرمزی پوست با این سرم به سرعت برطرف می شوند.

این سرم پوست را به خوبی نرم و لطیف کرده و کدر بودن و خشن بودن آن را برطرف می کند.

سرم جوانسازی پوست لومینس روزنه های باز پوست را بسته و حالت دانه دانه پوست را برطرف می کند.

این سرم می تواند اگزما و سایر بیماری های التهابی پوست را برطرف کند.

این محصول می تواند عضلات افتاده و پوست شل شده و افتاده را سفت کند. بنابراین یک لیفتینگ مناسب روی پوست انجام داده و پوست را خوش فرم می کند.

سرم جوانسازی لومینس باعث می شود تا جوش های پوستی به خوبی از بین بروند و آثار پس از بهبود آنها نیز از بین برود.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو