payamgps.com

کرم ضد چروک ایجلس را چگونه استفاده کنیم؟

کرم ضد چروک ایجلس را چگونه استفاده کنیم؟

در این رابطه نیز بخوانید:

معرفی کرم جادویی ضد چروک ایجلس

میکروکرم ایجلس خاصیت پر کنندگی دارد

همه افراد جوانی و زیبایی را دوست دارند. یکی از مهمترین عواملی که بر روی جوانی و زیبایی چهره اثر می گذارد. پوست سالم است. پوست و سالم و جوان چهره را زیبا نشان می دهد. همچنین پوست بی نقص سن را کمتر نشان می دهد و بر جذابیت فرد می افزاید.

عارضه های پوستی

انسان زمانی که به دنیا می آید پوستی زیبا و بی نقص دارد. اما کم کم پس از بلوغ نقص ها و عارضه های پوستی خود را نشان می دهند. از این عارضه ها می توان به جوش ها یا آکنه اشاره کرد. جوش های صورت حاصل جمع شدن چربی و یا باکتری ها در قسمت خاصی از پوست هستند.

یکی دیگر از عارضه های پوستی لک های ریز و درشت رنگی روی پوست می باشد. این لک ها انواع مختلفی دارند. لک هایی مانند کک و مک و یا لک های بارداری از این دست هستند.

عارضه های دیگری مانند التهابات، قرمزی پوست و پوسته پوسته شدن نیز ممکن است در پوست رخ دهند. اما یکی از مهمترین عارضه های پوستی چین و چروک ها هستند. چین و چروک ها تمامی نواحی پوست را در بر می گیرند و سن را بیشتر از آنچه هست نشان می دهند. چین و چروک ها کم کم پس از 30 سالگی خود را نشان می دهند. حتی در برخی از افراد به دلایل ارثی چین و چروک ها ممکن است زودتر پدیدار شوند.

انواع چین و چروک های پوست

چروک های پوستی انواع مختلفی دارند. چین و چروک های عمیق افقی و عمودی موجود در پیشانی از معروفترین آنها هستند. همچنین چروک های نواحی دور چشم که به پنجه کلاغی معروف هستند بسیار شایع می باشند. چروک های روز روی گونه ها نیز دیرتر از سایر چروک ها پدید می آیند اما وسعت زیادی دارند. خط لبخند و خطوط بالای لبها نیز از چروک های شایع می باشند.

کرم های ضد چروک مهمترین راه برای درمان چین و چروک ها

کرم های ضد چروک دارای موادی هستند که می توانند کلاژن سازی را در پوست تقویت کنند و به از بین رفتن چروک ها کمک کنند. کرمهای ضد چروک جدیدی به بازار آمده اند که مکانیسم عمل متفاوتی دارند.

کرم ضد چروک ایجلس را چگونه استفاده کنیم؟

کرم ضد چروک ایجلس از مهمترین محصولات ضد چروک موجود در بازار است. این کرم راه انقباض سلول های ماهیچه ای را مسدود کرده و بدین ترتیب مانع از منقبض شدن ماهیچه ها می شود. به همین دلیل با سرعتی باورنکردنی می تواند چین و چروک ها را از بین ببرد. این کرم در کمتر از 5 دقیقه تمامی چین و چروک ها و پف زیر چشم را از بین می برد.

این کرم دارای پپتیدها و مواد پر کننده می باشد که باعث می شود چین و چروک ها پر شوند.

کرم ضد چروک ایجلس از چندین راه چین و چروک ها را برطرف می کند. به همین دلیل هم اثر سریع و غیر ماندگار دارد و هم اثر طولانی مدت و پایدار.

استفاده از کرم ضد چروک ایجلس

استفاده از این محصول شیوه خاصی دارد. باید با ظرافتی مانند مواد آرایشی از این کرم استفاده کنیم. به طوریکه پی از بارها استفاده قلق استفاده از آن دستمان می آید.

این کرم را نباید به صورتتان بمالید. بلکه باید به صورت ضربه ای و با ضربه های آهسته آن را به پوستتان بزنید. در هنگام استفاده از این کرم عضلات صورت باید کاملا بی حرکت باشند. حتی یک لبخند کوچک نیز نباید بزنید. پس از خشک شدن این کرم می توانید عضلات صورتتان را تکان دهید، بخندید و یا اخم کنید.

برای خشک شدن این کرم به 2 تا 3 دقیقه زمان نیاز دارید. برای سرعت بخشیدن به روند خشک شدن آن می توانید از یک پنکه با باد سرد استفاده کنید.

قسمت هایی از صورت که می توانید برای آنها از کرم ایجلس استفاده کنید

چروک های پیشانی

این کرم را فقط روی چروک های پیشانی نمالید. بلکه کل ناحیه پیشانی را با آن پوشش دهید. حواستان باشد که در حین مالید کرم اخم نکنید. اگر پس از خشک شدن باز هم چروک وجود داشت فقط روی همان نواحی کرم بزنید.

چروک های بالای ابرو

برای بالای ابروها کرم را بالای ابروهایتان بمالید. برای این ناحیه تنها یک بار از کرم استفاده کنید.چروک های بالای چشم

برای بالای چشم باید کرم ضد چروک ایجلس را دقیقا زیر ابرویتان بزنید. توجه داشته باشید که نباید این کرم را روی پلکتان بزنید.

چروک های دور چشم

برای دور چشم نیز می توانید از این کرم استفاده کنید. این کرم را به گوشه بیرونی چشمتان بمالید.

پف زیر چشم

برای برطرف کردن پف زیر چشم این کرم را از پایین چشم ها شروع کرده و تا انتهای کیسه های چشمی به صورت ضربه ای استفاده کنید.

روزنه های پوست

برای برطرف کردن روزنه های پوست به طور آهسته و به شکل مالشی از این محصول استفاده کنید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو