payamgps.com

معرفی فیکساتور یا تثبیت کننده آرایش

معرفی فیکساتور یا تثبیت کننده آرایش

در این رابطه نیز بخوانید:

استفاده از پرایمر قبل از آرایش

پرایمر جنس

امروزه آرایش کردن بسیار باب شده است. تعداد زیادی از خانم ها تقریبا هر روز آرایش می کنند. آرایش به زیبایی افراد کمک می کند و آنها را در مهمانی ها و شب نشینی ها و حتی در محل کار زیباتر نشان می دهد.

اما بعضی وقت ها آرایش زودتر از زمانی که به خانه برسید پاک می شود و یا اصطلاحا پایین می ریزد. در این حالت چهره حالت نازیبایی به خود میگیرد و فرد را اذیت می کند. بنابراین افراد به دنبال راهی هستند که همواره آرایششان ار تر وتازه نگه دارند.

بسیاری از خانم ها بیرون از منزل فعالیت می کنند و دوست دارند که آرایششان تمام مدت روی صورتشان بدون حرکت بماند. افراد دوست دارند که آرایششان اصطلاحا نریزد و به خوبی روی صورت بماند. در این صورت فرد دیگر نیاز ندارد آرایشش را تمدید کند. بنابراین در طول روز نیازی ندارد که وقت و هزینه برای تمدید آرایش بگذارد. بنابراین در ادامه در رابطه با فیکس کردن یا تثبیت آرایش به شما اطلاعاتی می دهیم.

استفاده از افشانه های هیدراته برای تثبیت آرایش

استفاده از این افشانه ها بسیار آسان است و می توانید این کار را به سرعت انجام دهید. برای استفاده از این اسپری ها باید ابتدا آرایشتان را تکمیل کنید. سپس باید این اسپری را از دور روی پوست بپاشید.

اسپری تثبیت کننده آرایش کمک می کند تا پوست نرم شود و آرایش ترک بر ندارد. همچنین از آب شدن و ریختن آرایش جلوگیری می کند. به همین دلیل مواد آرایشی ما بین خط و خطوط صورت نمی روند و چروک ها واضحتر نخواهند شد.

استفاده از پودرهای براق کننده آرایش

برخی افراد که دارای پوست های چرب می باشند بهتر است از پودرهای براق کننده آرایش استفاده کنند. این پودرها باعث می شوند تا آرایش مدت بیشتری روی پوست بماند و همچنین پوست براق و درخشان شود.

برای استفاده از پودر براق کننده می توانید آن را با یک برس روی تمام صورت بمالید. دقت داشته باشید که حتما آن را روی نواحی پیشانی، چانه و بینی بمالید. به دلیل اینکه این نواحی از سایر قسمت های صورت بیشتر چرب می شوند و آرایش در این نواحی بیشتر از بین می رود.

 

استفاده از زیرسازها

برخی کرم پودرها پوست ها زبر و خشن می کنند. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است که پیش از استفاده از مواد آرایشی از زیررسازها استفاده کنید. زیرسازی به شما کمک می کند تا خط و خطوط نرم شود و چین و چروک ها به چشم نیایند. همچنین زیرسازها پوست را درخشان و جذاب می کنند و عارضه های پوستی را می پوشانند. به علاوه بسیاری از پرایمرها دارای مواد مغذی برای پوست بوده و نه تنها به پوست آسیب نمی زنند بلکه آن را تقویت می کنند.

همچنین زیرسازها کمک می کنند تا آرایش به مدت طولانی بدون اینکه خراب شود روی پوست بماند.

برخی از پرایمر ها یا همان زیرسازها دارای مواد سیلیکونی یا آلی هستند. بنابراین این مواد به آبرسانی به پوست کمک می کنند و آن را از دهیدراته شدن نجات می دهند.

 

 استفاده از پودر فیکساتور یا تثبیت کننده

 

محصول دیگری که می توانید برای ثابت کردن آرایشتان از آن استفاده کنید پودر فیکساتور می باشد. می توانید این پودر را پیش از آرایش در هنگام آرایش و پس از آن استفاده کنید. این پودر باعث می شود تا نقص های آرایش شما برطرف شده و آرایش بهتر روی پوست شما بنشیند.

این پودر باعث می شود تا بافتی نرم و ابریشمی روی پوستتان پدید بیاید و آرایش مدت بیشتری روی صورتتان دوام داشته باشد. زیرا بهتر میتواند روی صرت شما بنشیند.

پودر فیکساتور همچنین روزنه های باز پوست را می بندد و پوست را صاف و یکدست می کند. پودر فیکساتور به صورت پودر های بی رنگ و رنگی در بازار موجود می باشد. بهتر است از پودر فیکساتور همرنگ با صورتتان استفاده کنید.

 

استفاده از اسپری مو برای تثبیت آرایش

 

پس از تمام شدن آرایش حتی می توان از اسپری مو برای فیکس کردن آرایش استفاده کرد. این اسپری ها معمولا برای فیکس کردن مو استفاده می شوند و می توانند در تمام روز موها را در یک حالت خاص نگه دارند. برای استفاده از اسپری مو آن را در فاصله 5 یا 6 سانتی متری صورت بگیرید و به اندازه یک ثانیه آن را روی صورتتان اسپری کنید.

در هنگامی که اسپری را به صورتتان می پاشید نفستان را حبس کنید تا مواد شیمیایی موجود در اسپری وارد ریه هایتان نشود.

همچنین موقع اسپری کردن باید دهان و چشمان خود را ببندید. افرادی که دچار بیماری های تنفسی هستند بهتر است از این روش استفاده نکنند.

برای این روش بهتر است از اسپری های موی سبک استفاده کنید تا روی پوستتان احساس سنگینی نکنید و اذیت نشوید.

رعایت فاصله اسپری بسیار مهم است. اسپری نه باید زیاد نزدیک باشد که فرد اذیت شود و نه زیاد دور که اثر نگذارد.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو