payamgps.com

فروش ژل روشن کننده لومینس

فروش ژل روشن کننده لومینس

مقاله های مرتبط:

معرفی ژل روشن کننده لومینس

لک صورت در بارداری

داشتن پوستی روشن و شفاف آرزوی بسیاری از افراد است. پوستی که دچار لک ها و کک مک ها باشد از زیبایی چهره می کاهد و ممکن است فرد را آزار بدهد.

وقتی که فرد به دنیا می آید چهره ای صاف و بدون هیچگونه عارضه ای دارد. اما کم کم پس از دوران بلوغ عارضه های پوستی مانند لک های قهوهای روشن و تیره و لک های ناشی از جوش ها و سایر زخم ها بر روی صورت می مانند.

البته لک ها به دلایل مختلفی پدید می آیند. ماندن بدون محافظ زیر آفتاب، خوردن داروهایی که با بدن فرد سازگاری ندارد، رژیم غذایی نامناسب، تماس داشتن با آلودگی های شیمیایی و بلوغ از این دست هستند.

برای داشتن پوستی صاف و روشن، ابتدا باید دلایل بروز لک ها را پیدا کنید و در صدد درمان آنها بر بیایید. در صورتی که لک ها را درمان نکنید، اگر روش های درمانی مانند لیزر و یا کرم های بهداشتی استفاده کنید لک ها پس از مدتی نمایان خواهند شد.

پس از پیدا کردن علت و درمان کردن آن، بهترین راه درمان لک ها استفاده از محصولات بهداشتی درمانی می باشد. در ادامه یکی از بهترین این محصولات را به شما معرفی می کنیم.

روش های برطرف کردن لک های پوستی

افراد برای روشن کردن پوستشان راه های زیادی را امتحان می کنند. برخی از آنها به سرعت به سراغ روش های دستگاهی مانند لیزر می روند. اما این نوع درمان ها عوارض و دوران نقاهت خاص خود را دارند. همچنین هزینه اینگونه درمان ها بالا می باشد.

از درمان های دیگر می توان استفاده از ماسک های خانگی را نام برد. در تهیه این ماسک ها باید نهایت دقت را به خرح دهید که مواد با یکدیگر همخوانی داشته باشند و با مخلوط کردن نامناسب مواد پوستتان را زیاد از حد چرب یا زیاد از حد خشک نکنید. همچنین ماسک های خانگی برای نشان دادن اثر خود به زمان زیادی نیاز دارند.

محصولات بهداشتی درمانی روشن کننده پوست

برخی از محصولات بهداشتی درمانی که در بازار وجود دارند مانند کرم ها و ژل های روشن کننده اثرات فوق العاده ای بر پوست دارند. این محصولات می توانند در طول دوره درمان 1 تا 3 ماهه لک های پوستی را از بین برده و برایتان پوستی روشن و زیبا به ارمغان بیاورند.

در ادامه یکی از مهمترین برندهای ژل روشن کننده پوست را به شما معرفی می کنیم.

ژل روشن كننده پوست لومينس

این محصول از محصولات بی نظیر کمپانی جنس گلوبال آمریکا برای روشن کردن پوست می باشد. این محصول به صورت کاملا ایمن پوست را لایه برداری کرده و آن را به طور یکدست روشن و شفاف می کند.

ژل روشن کننده پوست لومینس همچنین دارای ترکیباتی است که ملانین های تجمع یافته در پوست را از بین می برد. بسیاری از محصولاتی که خاصیت لایه برداری دارند آب پوست را گرفته و آن را دهیدراته می کنند. اما ژل روشن کننده لومینس نه تنها پوست را خشک نمی کند بلکه آن را آبرسانی کرده و پوست را نرم و لطیف می کنند.

ویژگی های ژل روشن کننده لومینس

این محصول به خوبی می تواند تمامی لک های پوستی را از بین ببرند. مهم نیست که لک ها به چه دلیل پدید آمده باشند، این محصول به خوبی می تواند تمامی لک های پوستی را از بین ببرد. همچنین ژل روشن کننده لومینس می تواند حلقه های سیاه دور چشم و سایر تیرگی های پوست را برطرف کند.

با کمک این محصول همچنین می توانید روزنه های باز پوست را ببندید و پوستی صاف و یکدست داشته باشید.

این ژل را می توانید برای قسمت های صورت و گردن استفاده کنید. این ژل به سادگی می تواند تناژ پوست شما را تنظیم کرده و پوستتان را به طور یکدست روشن کند.

این ژل همچنین دارای مواد مغذی مورد نیاز پوست می باشد و در حین روشن کردن پوست آن را تغذیه می کند. با این محصول سرعت ترمیم و جوانسازی پوست بالا می رود.

ویژگی لایه برداری ژل روشن کننده لومینس

این محصول به خوبی می تواند پوستتان را لایه برداری کند. بنابراین سلول های پیر و مرده به سادگی از پوست زدوده می شوند و عملیات خود ترمیمی پوست راحتتر انجام می شود.

با این محصول همچنین می توانید به برطرف شدن اسکارهای پوستی ناشی از سوختگی، جراحی ها و یا سایر زخم ها امیدوار باشید.

با این محصول همچنین می توانید تیرگی های سایر نواحی بدن مانند کشاله ران، آرنج ها و سر زانوها را از بین ببرید.

 

شیوه استفاده از ژل روشن کننده پوست لومینس

برای استفاده از این محصول ابتدا پوستتان را تمییز کنید. بهتر است این محصول را شب پیش از خواب استفاده کنید. مقداری از این محصول را برداشته و آن را روی پوستتان بمالید و سپس خوب مالش دهید. می توانید با همین محصول بخوابید و صبح پس از بیدار شدن پوستتان را با شوینده ملایم ویژه پوست بشویید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو