payamgps.com

روش های ساده برای برطرف کردن خط لبخند

روش های ساده برای برطرف کردن خط لبخند

در این رابطه نیز بخوانید:

معرفی سرم جوانسازی پوست لومینس LUMINESCE cellular rejuvenation serum

فواید ماساژ تخصصی صورت

خط لبخند

خندیدن جزئی جدایی ناپذیر از زندگی انسان است. خنده باعث شادی و خوشحالی شده و حتی در برخی از موارد بیماری های روحی را درمان می کند. اما همه ویژگی های خنده فایده نیست. خندیدن باعث می شود تا خطوط عمیق افقی اطراف لبها پدید بیاید. این خطوط از چروک های عمیق پوست به حساب می آیند و بسیار به چشم می آیند. گرچه این چروک ها با خندیدن پدید می آیند، اما پس از به وجود آمدن چهره را اخمو و ناراحت نشان می دهند.

به هر حال نمی توان نخندید. یعنی نمی توانیم بگوییم برای اینکه این خطوط پدید نیایند نخندید. بنابراین به شما راه هایی را پیشنهاد می کنیم که بتوانید این خطوط را برطرف کنید یا از پدید آمدنشان پیشگیری کنید.

این روش ها ساده و در دسترس هستند. فقط برای نتیجه گرفتن از آنها باید در انجام آنها استمرار داشته باشید.

برطرف کردن چروک های معروف به خط لبخند

روش های ساده برای برطرف کردن خط لبخند

استفاده از روغن های طبیعی

بسیاری از روغن های طبیعی حاوی ترکیباتی است که به ترمیم و جوانسازی پوست کمک می کنند. این ترکیبات باعث می شوند تا پوست به سرعت خودش را ترمیم کند و در نتیجه کلاژن های از دست رفته پوست و یا سلول های آسیب دیده آن دوباره تولید شده و یا بازسازی شوند.

از مهمترین ترکیبات جوانساز روغن های طبیعی می توان به ویتامین های مختلف مانند ویتامین A، C و E اشاره کرد. این ویتامین ها از مهمترین مواد مغذی برای رشد و ترمیم سلول ها هستند.

از دیگر ترکیبات مهم موجود در این روغن ها می توان به اسیدهای چرب ضروری برای بدن مانند امگا 3 اشاره کرد. امگا 3 نیز از مواد مغذی مورد نیاز پوست برای رشد و ترمیم آن است.

می توانید این روغن ها را به آرامی روی خطوط لبخند بمالید و آن ناحیه را ماساژ دهید.

از مهمترین روغن های طبیعی که برای سلامت پوست مفید هستند می توان روغن زیتون، روغن آرگان، روغن نارگیل و روغن کرچک را نام برد.

انجام دادن ماساژ صورت

ماساژ صورت کمک می کند تا خون بیشتر در پوست گردش پیدا کند. بنابراین مواد مغذی بهتر می توانند به پوست برسد. همچنین ماساژ صورت سرعت اکسیژن رسانی به پوست و تنفس سلولی را بالا می برد. بدین ترتیب عملیات خود ترمیمی و جوانسازی پوست با سرعت بیشتری انجام می شود. در نتیجه چروک های عمیق برطرف می شوند.

همچنین ماساژ صورت باعث می شوند تا عضلات صورت سفت شده و لیفتینگ روی پوست پدید بیاید. در نتیجه پوست سفت و خوش فرم شده و از بروز خط لبخند جلوگیری می شود.

استفاده از کرم های ضد آفتاب

آفتاب به شدت به پوست آسیب می رساند. البته نهایتا تا ربع ساعت می توانید غیر از ساعات ظهر بدون محافظ زیر آفتاب باشید. اما بیش از آن باعث می شود تا پوستتان آسیب ببیند. زیرا پرتوهای پر انرژی خورشید مانند فرابنفش به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و سلول های پوستی را نابود می کنند. در نتیجه در روند کلاژن سازی پوست اختلال ایجاد می شود. بدین ترتیب خاصیت ارتجاعی پوست از بین رفته و زودتر دچار چروک می شود. بنابراین باید در برابر آفتاب با استفاده از کرم های ضد آفتاب از پوستتان محافظت کنید تا دچار خط لبخند نشوید.

در روز به اندازه آب بنوشید

سلول ها برای درست کار کردن نیاز به آب کافی دارند. سلول های پوستی نیز به آب نیاز دارند تا به درستی کار کنند و بتوانند به خوبی کلاژن سازی خود را انجام دهند. بخش زیادی از آب مورد نیاز بدن از نوشیدن مستقیم آب به دست می آید. برای بزرگسالان روزانه نوشیدن 8 لیوان آب مورد نیاز است.

رادیکال های آزاد دریافت نکنید

رادیکال های آزاد ترکیباتی هستند که دچار کمبود الکترون بوده و الکترون مورد نیاز خود را از سلول های سالم به دست می آورند. بنابراین سلول های سالم را تخریب می کنند. رادیکال های آزاد به وفور با کشیدن سیگار و نوشیدن الکل وارد بدن می شوند. بنابراین برای داشتن پوستی سالم بهتر است آنها را ترک کنید.

همچنین برای مقابله با رادیکال های آزاد می توانید آنتی اکسیدان مصرف کنید. آنتی اکسیدان ها الکترون مورد نیاز رادیکال های آزاد را به آنها می دهند و آنها را خنثی می کنند. بدین ترتیب رادیکال های آزاد دیگر به بدن صدمه نمی زنند و صدمات قبلی نیز جبران می شوند. آنتی اکسیدان ها را می توانید به وسیله میوه و سبزیجات دریافت کنید.

داشتن خواب کافی

عملیات خود ترمیمی پوست در هنگام خواب انجام می شود. در هنگام شب که پوست در حال استراحت می باشد پوست شروع به ترمیم و بازسازی خودش می کند. بدین ترتیب سلول ها بازسازی شده و سلول های تازه تولید می شوند. در نتیجه روی پوست جوانسازی انجام می شود. بنابراین میزان خواب کافی برای ترمیم و بازسازی پوست مورد نیاز تا چروک هایی مانند خط لبخند نیز از بین بروند.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو