payamgps.com

خواص روغن نارگیل برای پوست

خواص روغن نارگیل برای پوست

در این رابطه نیز بخوانید:

سرم جوانسازی لومینس و درمان بیماریهای پوستی

اثر سرم جوانسازی لومینس بر اسکارهای پوست

ویژگی های روغن نارگیل

روغن نارگیل خواص بی نظیری دارد. این روغن می تواند در جوانسازی و نرم کنندگی پوست کمک زیادی کند. این روغن خواص درمانی زیادی نیز دارد. به طوریکه می تواند در درمان برخی عارضه های پوستی مانند آکنه و اگزما کمک کند.

خواص روغن نارگیل در همه دنیا شهرت دارد. روغن نارگیل را هم می توان به شکل خوراکی مصرف کرد و هم به شکل موضعی. به شکل موضعی می توان این روغن را برای ماساژ دادن پوست استفاده کرد و یا روی پوست سر مالید.

روغن نارگیل حتی خواص ضد آفتابی دارد. همچنین می توان به عنوان درمانگر لب نیز از آن استفاده کرد. روغن نارگیل همچنین خاصیت پاک کنندگی دارد و می توان از آن برای پاکسازی پوست استفاده کرد.

از مهمترین خواص روغن نارگیل می توان خواص ضد پیری آن را نام برد. این روغن دارای ترکیباتی است که به جوانسازی پوست کمک می کنند.

خواص ضد آفتابی روغن نارگیل برای پوست

روغن نارگیل در مناطق گرمسیر جهان یافت می شود. این روغن در نواحی زیادی به منظور محافظ پوست در برابر آفتاب استفاده می شود. روغن نارگیل جلوی نفوذ پرتوهای پر نفوذ خورشید مانند فرابنفش UV را می گیرد و باعث می شود تا این پرتوها نتوانند به پوست نفوذ کنند و سلول های پوستی را تخریب کنند. بدین ترتیب سلول های پوستی سالم می مانند و به خوبی عملیات خود ترمیمی و کلاژن سازی خود را انجام می دهند تا از پیری زودرس پوست جلوگیری شود.

روغن نارگیل بدون هیچگونه فرآوری و یا افزودنی می تواند از پوست در برابر پرتوهای پر انرژی خورشید محافظت کند.

همچنین از این روغن در بسیاری از محصولات آرایشی بهداشتی و محافظتی پوست استفاده می شود. این روغن دوام زیادی دارد و با گذر زمان خاصیت خود را از دست نمی دهد.

خواص درمانی روغن نارگیل برای لب ها

خشکی و ترک خوردن لبها از عارضه هایی آزار دهنده برای افراد است. برخی افراد برای درمان لبهایشان از چرب کننده های شیمیایی استفاده می کنند. اما یکی از مهمترین مواد برای درمان خشکی و ترک های لب روغن نارگیل است. این روغن دارای ویتامین های ترمیم کننده ای مانند ویتامین E می باشد که به ترمیم و بازسازی پوست لب کمک می کنند.

یکی از معضلات در استفاده از چرب کننده های لب احتمال خورده شدن محصول است. اما اگر روغن نارگیلی که به روی لب مالیده شده خورده شود هیچ ضرری برای فرد ندارد زیرا کاملا ارگانیک است و مواد شیمیایی مضر برای بدن ندارد.

خواص نرم کنندگی روغن نارگیل برای پوست

روغن نارگیل در دسته نرم کننده های قوی جای می گیرد. بدین ترتیب که می تواند در طول زمستان که به دلیل خشکی هوا بیشترین میزان خشکی و پوسته پوسته شدن برای پوست به وجود می آید پوست را در برابر خشکی محافظت کرده و آن را نرم و لطیف کند.

برای بهره بردن از خواص نرم کنندگی روغن نارگیل توصیه می شود این روغن را روی پوستتان بریزید و آن را چند دقیقه روی پوستتان به آرامی مالش دهید.

خواص روغن نارگیل برای برطرف کردن ترک پا

بسیاری از افراد معمولا از ناحیه پا غافل می شوند و همین امر موجب می شود تا پا دچار ترک های عمیق شود. روغن نارگیل با خاصیت نرم کنندگی فوق العاده ای که دارد در درمان ترک پا اثر بسیار زیادی دارد.

بهتر است برای استفاده از روغن نارگیل به منظور برطرف کردن ترک پا ابتدا پوست آن ناحیه را لایه برداری کنید تا روغن بتواند اثر خود را بگذارد.

خواص پاک کنندگی روغن نارگیل

روغن نارگیل خواص پاک کنندگی نیز دارد. این روغن به طور کاملا طبیعی می تواند به پوست نفوذ کرده و پوست را از آلودگی ها پاک کند. به همین دلیل می توانید از این روغن برای پاک کردن آرایش نیز استفاده کنید. در این صورت آرایشتان به خوبی پاک شده و به پوستتان نیز آسیبی نمی رسد.

خواص روغن نارگیل برای درمان بیماری های پوستی

روغن نارگیل خواص ضد التهابی و حساسیت زدایی دارد. بنابراین به خوبی می تواند بسیاری از عارضه ها و برخی از بیماری های پوستی را درمان کند. از مهمترین عارضه های پوستی و بیماری هایی که می توانند به وسیله این روغن درمان شوند میتوان بیماری اگزما، پسوریازیس و عارضه آکنه را نام برد.

همچنین برخی عارضه ها مانند سلولیت را نیز می توان با این روغن درمان کرد. این روغن سلول سازی را در پوست تحریک می کند و باعث می شود تا سلول های سالم جایگزین سلول های درگیر در بیماری شوند و ناحیه مورد نظر بهبود یابد.

خواص جوانسازی روغن نارگیل برای پوست

روغن نارگیل دارای ویتامین های مورد نیاز و همچنین اسیدهای چرب ضروری برای بدن می باشد. بنابراین خاصیت ضد پیری فوق العاده ای دارد. به همین دلیل از روغن نارگیل در بسیاری از محصولات ضد پیری استفاده شده است.

روغن نارگیل به خوبی پوست را تغذیه می کند و به رشد و بازسازی سلول های پوستی کمک می کند و به جوانسازی پوست یاری می دهد.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو