payamgps.com

معرفی کرم های ضد چروک ویژه بالای 40 سال

معرفی کرم های ضد چروک ویژه بالای 40 سال

در این رابطه نیز بخوانید:

خاصیت درمانی سرم جوانسازی پوست لومینس را بیشتر بشناسید

کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس

با افزایش سن میزان کلاژن سازی در پوست کاهش می یابد. افراد پس از 30 سالگی سالانه 1 درصد از کلاژن موجود در پوستشان را از دست می دهند. این میزان پس از 40 سالگی تشدید می شود.

کلاژن ها رشته های ساختاری پروتئینی هستند که در لایه میانی پوست بین سلول ها وجود دارند. کلاژن ها به همراه الاستین در تمام پوست گسترده شده اند و شبکه ای بزرگ را پدید می آورند. این شبکه پروتئینی باعث می شود تا لایه های پوستی روی هم نیفتند و پوست حالت ارتجاعی داشته باشد. بدین ترتیب پوست دچار چین و چروک نمی شود.

پروتئین ها از آمینواسیدها تشکیل شده اند. آمینو اسیدها برای تشکیل پروتئین ها با یکدیگر پیوند تشکیل می دهند که این پیوندها پیوندهای پپتیدی نام دارند. چند آمینو اسید با هم پپتید را تشکیل می دهند. پپتیدها از جنس پروتئین ها هستند و می توانند بعدا به پروتئین تبدیل شوند.

پروتئین ها کارهای بسیاری در بدن انجام می دهند. بسیاری از فعالیت های درون بدن به وسیله آنزیم ها انجام می شوند. آنزیم ها با پروتئین سازی بسیاری از عملکردهای بدن را انجام می دهند. آنزیم ها نیز خود از جنس پروتئین هستند.

پروتئین های موجود در پوست

در پوست نیز پروتئین ها مسئول انجام دادن کارهای زیادی برای سلامت پوست می باشند. برخی سلول های پوستی مانند ملانوسیت ها با کمک آنزیم ها پروتئین هایی را می سازند که برای سلامت و جوانی پوست مفید اند.

اما با بالا رفتن سن این پروتئین سازی ها در پوست دچار اختلال می شوند. بدین ترتیب پوست دچار عوارض پیری می شود.

مقابله با پیری پوست

افراد برای مقابله با پیری پوست اقدامات زیادی انجام می دهند. از جراحی ها گرفته تا استفاده از روش های دستگاهی مانند لیزر. برخی دیگر نیز از روش هایی مانند تزریق بوتاکس و یا تزریق ژل استفاده می کنند. اما زمانی که سن از 40 سالگی گذشت و چین و چروک ها با عمقی خاص پدیدار شدند باید از روش های خاصی استفاده کرد. یکی از مهمترین این روش ها استفاده از محصولاتی مانند کرم های ضد چروک ویژه بالای 40 سالگی است. در ادامه در رابطه با این محصولات به شما توضیحاتی می دهیم.

کرم های ضد چروک ویژه افراد بالای 40 سال

این محصولات به خوبی می توانند آثار ناشی از پیری پوست را از بین ببرند. این کرم ها دارای پپتیدها می باشند. بدین ترتیب می توانند باعث بالا رفتن میزان کلاژن و الاستین و دیگر پروتئین های ساختمانی در پوست شوند. بنابراین سرعت خود ترمیمی پوست بالا می رود.

کرم های ویژه افراد بالای 40 سال معمولا دارای ترکیباتی نیز هستند که عضلات صورت را به حالت استراحت در می آورند و باعث می شوند که فشار حاصل از منقبض شدن ماهیچه ها به پوست صورت وارد نشود. بنابراین پوست روی عضلات صاف شده و چین و چروک های پوست برطرف می شوند.

این کرم ها همچنین دارای مهمترین ترکیبات مغذی مورد نیاز برای کارکرد منظم سلول های پوستی و رشد و تولید مثل آنها هستند. اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و امگا 6 از این ترکیبات می باشند.

همچنین آنتی اکسیدان های موجود در این محصولات از پوست در برابر حمله و آسیب های رادیکال های آزاد محافظت می کنند.

این محصولات همچنین دارای ترکیبات آبرسان می باشند و به خوبی پوست را هیدراته می کنند. در این صورت پوست نرم و لطیف شده و خطر بروز چروک های جدید کم می شود.

ویژگی های کرم های ضد چروک بالای 40 سال

این محصولات از پپتیدهای مؤثر برای برطرف کردن چین و چروک های پوستی تشکیل شده اند. این محصولات کمک می کنند تا لایه لیپیدی پوست ترمیم شده و پوست نازک نشود.

با کمک این محصولات می توان چروک های عمیق و رایجی مانند خط های اخم و لبخند و چروک های پنجه کلاغی را از بین برد.

برخی از کرم های ضد چروک بالای 4 سال دارای پپتید های سویا بوده که باعث افزایش دادن فعالیت سلولهای پوستی می شوند.

این محصولات دارای ترکیباتی هستند که پوست را سفت و خوش فرم کرده و افتادگی پوست ناشی از پیری و یا ناشی از گرانش را از بین می برند.

 

شیوه استفاده از کرم های ضد چروک بالای 40 سال

برای استفاده از این کرم ها بهتر است ابتدا پوستتان را با پاک کننده ملایم مناسب صورت که pH مطابق با pH صورت داشته باشد بشویید. سپس پوستتان را با حوله به آرامی خشک کنید. سپس مقداری از کرم را که تمام نواحی صورت و گردن را پوستت دهد روی این نواحی بمالید.

برای پیشگیری از بروز چروک های جدید و با جلوگیری از عمیق تر شدن چروک های پیشین نیز می توانید از این محصولات استفاده کنید.

بهتر از این محصولات روزی 2 بار استفاده کنید.

می توانید این محصولات را در کنار سایر محصولات ضد پیری نیز استفاده کنید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو