payamgps.com

جنس و سلامت و جوانی واقعی پوست

جنس و سلامت و جوانی واقعی پوست

در این رابطه نیز بخوانید:

نارا Naara محصول بی نظیر جنس برای پوست، مو و ناخن

کرم کلاژن صورت

سلامتی و جوانی پوست از موارد مهمی است که بسیاری از افراد به آن توجه ویژه ای می کنند. پوست زیبا به شما کمک می کند تا زیبا و جوان نشان داده شوید و سنتان را سالها کمتر نشان می دهد.

داشتن پوستی صاف و بی نقص، درخشان و لطیف اعتماد به نفس ما را بالا میبرد و به ما کمک می کند تا بهتر و بیشتر بتوانیم در جامعه ظاهر شویم. به همین دلیل افراد به پوستشان اهمیت زیادی می دهند.

افراد برای مراقبت کردن از پوستشان برنامه های متفاتی دارند. با توجه به نیاز مردم برای داشتن پوستی سالم و جوان راه ها، درمان ها و محصولات زیادی در رابطه با سلامت و جوانی پوست به بازار معرفی شده اند. برخی از این روش ها به طور ظاهری پوست را بهبود می بخشند و برخی دیگر به صورت بنیادی. حتی برخی دیگر از این راه ها فقط عیوب پوست را می پوشانند و آنها را از بین نمی برند.

راه های مختلف برای برطرف کردن عیوب پوست

راه های زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارد. بسیاری از افراد به سراغ جراحی ها می روند. جراحی هایی مانند لیفتینگ پوست رواج زیادی دارند. این نوع از جراحی ها عوارض زیادی دارند. به طوریکه ممکن است تا مدت های زیادی فرد را درگیر خود کنند. در این نوع از جراحی ها احتمال عفونت نیز وجود دارد و بیمار باید بعد از عمل مراقبت های جدی را انجام دهد.

این نوع از درمان ها به طور بنیادی عمل نمی کنند و ممکن است پس از مدت ها چین و چروک ها بازگردند و یا پوست دوباره بیفتد. زیرا در این حالت پوست همچنان پیر است و به حالت اولیه خود باز نگشته است.

همچنین در تزریق بوتاکس نیز بدین شکل است. زیرا بوتاکس پوست را جوان نمی کند. بوتاکس خود سمی است که عضلات صورت را فلج می کند و باعث می شود تا پوست روی آنها صاف به چشم بیاید. اما پوست همچنان پیر بوده و ممکن است پیری آن به زودی بازگردد.

درمان های واقعی پیری پوست

برخی درمان ها به طور عمقی و واقعی پوست را درمان می کنند. به طور مثال فرد عاملی که باعث پیری زودرس پوستش شده است را شناسایی می کند و برای درمان آن دارو مصرف می کند. بسیاری از این داروها از مکمل های غذایی می باشند. مکمل هایی مانند ویتامین ها و مواد معدنی از این دست هستند. برخی از این داروها نیز هورمونی هستند و هورمون های بدن را تنظیم می کنند. بدین ترتیب اختلالات کارکردی سلول های پوستی برطرف شده و پوست سالم و جوان می شود.

از دیگر درمان های بنیادی پوست می توان استفاده از محصولات بهداشتی درمانی را نام برد. این محصولات شامل تمامی مواد و ترکیبات مورد نیاز برای سلامتی و جوانی پوست می باشند. بسیاری از این مواد کمک می کنند تا پوست بتوانند به خوی تغذیه شود و سلول های پوستی به خوبی بتوانند رشد و تقسیم شوند. در این صورت سلول های پوستی به خوبی به وظایف خود عمل می کنند و میزان کلاژن و الاستین پوست همچنان در حد خوب باقی ماند و خاصیت ارتجاعی پوست حفظ شده و چین و چروک ها و سایر عوارض پیری در پوست پدیدار نمی شوند.

اثر محصولات کمپانی جنس بر سلامتی و جوانی واقعی پوست

کمپانی جنس گلوبال آمریکا پا را از هر محصول بنیادی برای سلامتی پوست فراتر گذاشته است. این کمپانی بر روی سلول ها و به طور ویژه ژن ها کارکرده است. برای توضیح عملکرد این کمپانی بهتر است بهتر در رابطه با ارتباط ژنها با سلامتی پوست توضیح بدهیم.

ژن ها در تمام سلول های بدن در قالب کروموزوم ها وجود دارند. سلول های پوست از این قاعده مستثنی نیستند. ژن های سلول های پوستی نیز در کروموزوم ها جای دارند. در انتهای کروموزوم ها بخش هایی به نام تلومرها وجود دارند که از ژنها محافظت می کنند. بدین ترتیب که از تخریب شدن آنها جلوگیری می کنند. اما به مرور زمان و با هر تقسیم سلولی خود تلومرها کوچک می شوند و پس از مدتی دیگر نمی توانند از ژن ها محافظت کنند. بدین ترتیب ژن ها تخریب شده و سلول ها نیز دچار ژن های ناقص می شوند. در نتیجه سلول ها به خوبی نمی توانند کار خود را انجام دهند.

محصولات کمپانی جنس اثر ضد پیری واقعی دارند و به طور بنیادی این کار را انجام می دهند. به طوریکه روی تلومرها عمل می کنند. این محصولات دارای ترکیباتی هستند که از کوچک شدن تلومرها جلوگیری می کنند و باعث می شوند تا ژن ها آسیب نبینند. بدین ترتیب سلول ها همواره جوان و سالم می مانند و پوست پیر نمی شود.

این محصولات همچنین دارای آنزیم های مورد نیاز و پپتیدهایی هستند که به پروتئین سازی کمک می کنند. همچنین اسیدهای چرب ضروری و ویتامین ها و مواد معدنی ضروری مورد نیاز سلول ها را نیز تأمین می کنند.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو