payamgps.com

معرفی ضد آفتاب های کامپکت یا فشرده

معرفی ضد آفتاب های کامپکت یا فشرده

در این رابطه نیز یخوانید:

روش های خانگی برای برطرف کردن تیرگی پوست

معرفی ژل روشن کننده لومینس

مراقبت از پوست

داشتن پوست سالم و جوان از آرزوهای هر کسی است. برای داشتن پوستی سالم باید به خوبی از پوست مراقبت کرد. مراقبت از پوست بسیار گسترده است و باید به طور همه جانبه از پوست مراقبت کرد. مراقبت از پوست فقط شامل استفاده از محصولات بهداشتی و یا انجام جراحی ها نیست. برای مراقبت از پوست باید حتی به برنامه خواب و غذا نیز دقت کرد. در کل داشتن سبک زندگی سالم به شما کمک می کند تا پوستی سالم و جوان داشته باشید.

 

مراقبت از پوست در برابر آفتاب

 

یکی از مهمترین عوامل آسیب رسان به پوست پرتوهای پر انرژی خورشید است. این پرتوها شامل پرتوهای فرابنفش UV می باشند که بسیار پر نفوذ می باشند. این پرتوها می توانند به لایه های زیرین پوست نفوذ کنند و در آنجا سلول های پوستی را نابود کنند. بنابراین کلاژن سازی و الاستین سازی پوست تحت تأثیر قرار می گیرد و خاصیت کشسانی پوست از بین می رود و پوست دچار چین و چروک و خط و خطوط می شود.

از دیگر آسیب های نور خورشید برای پوست تجمع ملانین در پوست می باشد. ملانین رنگدانه ایست که از پوست در برابر آفتاب محافظت می کند. بنابراین اگر به پوست بدون محافظ ما آفتاب شدیدی بتابد پوست شروع به تولید ملانین می کند تا از خود محافظت کند. در نتیجه ملانین اضافی در پوست تجمع پیدا می کند و لک هایی در پوست پدید می آورد. در موارد حادتر ممکن است تولید شدید ملانین در کار سلول های پوستی اختلال ایجاد کند و سلول های پوستی را سرطانی کند. سرطان های پوست انواع مختلفی دارند که یکی از خطرناکترین آنها ملانوما نام دارد و می تواند به مرگ منجر شود. بنابراین ضروری است که از پوستمان در برابر نور خورشید محافظت کنیم.

می توان با استفاده از کلاه و دستکش از تابش آفتاب به پوست جلوگیری کرد اما مهمترین محصول مراقبت از پوست در برابر آفتاب کرم ضد آفتاب می باشد.

کرم های ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب از محصولاتی هستند که با ترکیباتی که دارند راه نفوذ پرتوهای خورشید به لایه های زیرین پوست را سد می کنند و اجازه نمی دهند تا این پرتوها به پوست صدمه برسانند. انواع مختلفی از کرم های ضد آفتاب با درصد محافظت های مختلف و برای پوست های مختلف در بازار وجود دارند که می توانید با توجه نوع پوستتان و نوع استفاده تان آنها را تهیه و استفاده کنید.

ویژگی های کرم های ضد آفتاب کامپکت یا فشرده

 

کرم های ضد آفتاب کامپکت یا نوع جدیدی از کرم های ضد آفتاب می باشند که اثر قویتری نسب به کرم های معمولی دارند. این کرم ها اثر پوشانندگی بی نظیری دارند و قادر هستند تا تمامی لک ها، التهابات، خط و خطوط، تیرگی ها، جوش ها، اثرات جوش، جای زخم ها و سایر اسکارهای پوستی را بپوشانند.

این ضد آفتاب ها معمولا به صورت پودری هستند و با ابر باید به تمامی پوست کشیده شوند.

می توانید این کرم های ضد آفتاب را برای تمامی انواع پوست استفاده کنید. از جمله پوست های حساس و پوست های چرب که ممکن است تحت تأثیر کرم های دیگر دچار التهاب شده و یا جوش بزنند.

این کرم ها تمام ناحیه پرتوهای فرابنفش که شامل UVB و UVA می باشد را پوشش می دهند.

این کرم ها از مواد معدنی غیر مضر برای پوست استفاده کرده اند. این ترکیبات معدنی معمولا نانو هستند و از مهمترین آنها می توان زینک اکساید و تیتانیوم دی اکساید را نام برد.

ماندگاری کرم های ضد آفتاب کامپکت یا فشرده

 

این کرم ها به تعریق و شستشو مقاوم هستند و چربی اضافی وارد پوست نکرده و آن را دچار جوش نمی کنند.

بسیاری از انواع این کرم ها بدون عطرها و اسانس ها و پارابن بوده و به پوست آسیب نمی رسانند.

کرم های ضد آفتاب کامپکت یا فشرده دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشند و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کنند و همچنین باعث محافظت از DNA سلول ها در برابر تخریب های ناشی از رادیکال های آزاد می شوند.

این کرم ها همچنین دارای ویتامین های مورد نیاز پوست مانند ویتامین E می باشند تا به جوانسازی و خودترمیمی پوست کمک کنند.

 

روش استفاده از کرم های ضد آفتاب کامپکت یا فشرده

 

این کرم ها بهتر است نیم ساعت پیش از قرار گرفتن در زیر آفتاب مورد استفاده قرار بگیرند. برای استفاده از آنها باید از پد مخصوصشان استفاده کنید. می توانید پد را مرطوب کنید. بهتر است پس از هر باز استفاده پد را با آب و صابون خوب بشویید و در آفتاب قرار دهید تا خشک شود.

برخی پوست ها خشک می باشند و ممکن است با ضد آفتاب های کامپکت که دارای چربی یا فاقد چربی هستند خشکی احساس کنند. این افراد بهتر است پیش از استفاده از این کرم ها از کرم های آبرسان با مرطوب کننده استفاده کنند.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو