payamgps.com

پاک کننده صورت لومینس

پاک کننده صورت لومینس

در این رابطه نیز بخوانید:

کلینزر (پاک کننده ) صورت لومینس

محصولات جوانسازی پوست لومینس کمپانی ژنس گلوبال

بسیاری از افراد فکر می کنند که پاک کردن صورت اهمیت زیادی ندارد. این افراد هزینه های زیادی را برای درمان های دستگاهی پوست مانند لیزر و یا جراحی ها پرداخت می کنند. همچنین ممکن است بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری را در اختیار داشته باشند و مدام استفاده کنند. اما بسیاری از آنها اولین و مهمترین گام مراقبت از پوست را فراموش می کنند و یا فکر می کنند اهمیتی ندارد.

درحالیکه اولین گام برای مراقبت از پوست شستشوی درست آن می باشد. با پاک کردن پوست می توانید آلودگی ها را از سطح و لایه های عمقی آن بردارید و به پوست اجازه تنفس و رسیدن مواد مغذی بدهید. همچنین بسیاری از مواد ضد پیری نمی توانند از آلودگی های پوست کثیف رد شوند و اثر خود را بگذارند. بنابراین پشت آلودگی ها می مانند و نمی توانند اثر بگذارند. در نتیجه بسیاری از هزینه هایی که برای خرید محصولات ضد پیری شده است بدون یک شستشوی ساده هدر می رود.

ضرورت پاک کردن مواد آرایشی از پوست

مواد آرایشی از پس از ماندن طولانی مدت از آلاینده هایی محسوب می شوند که برای پوست زیان زیادی دارند. مواد آرایشی می توانند پوست را بیش از حد چرب کرده و باعث بروز آکنه در آن شوند. بنابراین ضروری است که به سرعت پس از بازگشت به خانه مواد آرایشی را از روی پوستتان پاک کنید.

 

پاک کننده صورت لومینس

پاک کننده صورت لومینس می تواند تمامی آلودگی ها را از پوست پاک کند. این پاک کننده به خوبی به تمامی لایه های زیرین پست نفوذ می کند و همه انواع آلاینده ها را حتی در لایه های عمقی نیز پاک می کنند. بسیاری از پاک کننده های دیگر توانایی پاک کردن آلودگی از لایه های زیرین را ندارند. اما پاک کننده لومینس به سادگی می تواند تمامی آلودگی ها را از بین ببرد.

خواص حفاظت کنندگی پاک کننده صورت لومینس

کلینزر یا پاک کننده صورت لومینس دارای عصاره چای سبز است. عصاره چای سبز دارای انواع آنتی اکسیدان ها می باشد و به خوبی می تواند با آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد مقابله کند و تخریب های سلول های پوستی را جبران کند.

پاک کننده صورت لومینس دارای ترکیبات آبرسان نیز است. اکثر پاک کننده ها با توجه به مواد شوینده قوی که در خود دارند پوست را به شدت خشک می کنند و ممکن است پوست را دچار عوارض جدی تری مانند چین و چروک و پیری زودرس بکنند. اما شوینده پوست لومینس دارای مواد مرطوب کننده می باشد و به خوبی پوست را آبرسانی می کند. به همین دلیل از خشکی پوست جلوگیری کرده و آن را دچار عوارض پیری نمی کند. این ترکیبات مرطوب کننده در عصاره آلوئه ورا و ویتامین ها وجود دارند. انواع ویتامین های مورد نیاز برای رطوبت رسانی به پوست و جلوگیری کردن از پیری زودرس آن در این کلینزر وجود دارند. از این ویتامین ها می توان به ویتامین های A، E و C اشاره کرد. این ویتامین ها خود خاصیت جوانسازی نیز دارند و به ترمیم پوست کمک می کنند.

ترکیبات دیگری به اسم آلفا و بتا هیدروکسی اسید در این شوینده وجود دارند که قادر هستند تا آلودگی ها و ناخالصی ها را از پوست پاک کنند و در جوانسازی پوست کمک کنند.

ویژگی های پاک کننده صورت لومینس

از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به این اشاره کرد که چربی های ضروری موجود در پوست را از بین نمی برد. بسیاری از شوینده های صورت دارای سرفکتانت ها یا مواد فعال سطحی بسیار قوی میباشند و باعث می شوند تا چربی های ضروری پوست که سبوم نام دارند از پوست برداشته شوند. بنابراین به پوست آسیب جدی وارد می شود. اما این کلینزر چربی ضروری پوست را حفظ می کند و به ساختار طبیعی پوست آسیب نمی رساند.

ویژگی مهم دیگر این محصول این است که pH آن برابر با pH طبیعی پوست می باشد. بنابراین حالت اسیدی طبیعی پوست را به هم نمی ریزد. بر هم خوردن حالت اسیدی پوست نیز موجب پیری زودرس پوست می شود. پس از مصرف بسیاری از شوینده های دیگر نیاز دارید تا از تونرهای صورت برای تنظیم pH پوست استفاده کنید اما کلینزر لومینس pH متناسب با pH پوست دارد و پس از استفاده از آن نیازی به استفاده از تونر ندارید.
این محصول همچنین می تواند آکنه و جوش های سر سیاه و سر سفید را از پوست بردارد و به خوبی به لایه برداری پوست کمک کند. این محصول همچنین به بسته شدن روزنه های پوست و صاف و یکدست شدن پوست کمک می کند. بنابراین با استفاده از این محصول می توانید به زیبایی و جوانی پوستتان کمک زیادی کنید.

همچنین این محصول با باز کردن راه برای تنفس و خونرسانی راه رسیدن مواد ضد پیری محصولات مراقبتی از پوست را به لایه های زیرین پوست باز می کند. در نتیجه با استفاده از کلینزر لومینس می توانید اثر محصولات جوانسازی پوست را چند برابر کنید.

توجه داشته باشید که حتی با وجود داشتن شوینده مناسب برای پوست ضرورتی ندارد که صورتتان را روزانه بیش از یک بار بشویید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو