payamgps.com

فواید ماسک صورت جعفری برای پوست

فواید ماسک صورت جعفری برای پوست

در این رابطه نیز بخوانید:

بهترین ماسک ها برای جوانسازی پوست

خاصیت درمانی سرم جوانسازی پوست لومینس را بیشتر بشناسید

 

شادابی پوست

 

پوستی که شاداب باشد چهره را جوان نشان می دهد و بر جذابیت آن می افزاید. همچنین باعث می شود تا اعتماد به نفس بالا رود و حس سرخوشی و شادی به فرد منتقل شود. شادابی و نرمی پوست آن را روشن و زیبا نشان می دهد و در زیبا نشان دادن چهره نیز اثر دارد.

راه های زیادی برای شاداب کردن پوست وجود دارند. برخی افراد از روش های دستگاهی و تزریقی مانند لیزر و مزوتراپی استفاده می کنند. این روش ها هزینه بر بوده و ممکن است عوارضی را در پی داشته باشند. روش های دیگری مانند استفاده از محصولات بهداشتی درمانی وجود دارند. این محصولات نیز اثر گذارند اما ممکن است برندهای معتبر آنها هزینه بر باشند.

استفاده از ماسک های خانگی برای سلامت پوست

 

اما استفاده از روش های در دسترس و خانگی در حالیکه هزینه بر نیستند به خوبی می توانند به سلامت پوست کمک کنند. اما برای تهیه آنها باید دقت زیادی به خرج دهید تا پوستتان را بیش از حد چرب و یا دچار آکنه نکنید.

برای تهیه ماسک های خانگی می توانید از بسیاری از سبزیجات و یا ماست و شیر استفاده کنید. همچنین عصاره بسیاری از گیاهان مانند بابونه و رزماری برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی مانند التهابات و خشکی پوست مفید هستند.

یکی از مهمترین سبزیجاتی که در تهیه ماسک های صورت استفاده می شود جعفری می باشد. این سبزی خواص بی نظیری برای شاداب کردن و جوانسازی پوست دارد. به همین دلیل ماسک این سبزی به طور گسترده تهیه و استفاده می شود. در ادامه در رابطه با خواص این ماسک به شما اطلاعاتی می دهیم.

فواید ماسک صورت جعفری برای پوست

ماسک صورت جعفری مانند معجزه ای برای شادابی و لطافت پوست اثر می کند. در فصل زمستان و یا مکان هایی که هوا سرد و خشک باشد پوست به شدت خشک شده و ممکن است پوسته پوسته قرمز نیز شود. این امر دردسری بزرگ است و همواره افراد را آزار می دهد. برای رهایی از دردسر خشکی شدید پوست باید آن را با یک مرطوب کننده قوی آبرسانی کنید. با استفاده از ماسک صورت جعفری می توانید چربی پوستتان را متعادل نگه دارید و پوستی نرم و لطیف برای خودتان بسازید. تهیه و استفاده از ماسک صورت جعفری کار ساده ایست و با مواد قابل دسترس قابل تهیه است.

ترکیبات موجود در جعفری

 

جعفری دارای ترکیبی به نام میریستیسین می باشد. این ترکیب آنزیم هایی را فعال می کند که با رادیکال های آزاد مقابله می کنند. روغن جعفری به خوبی می تواند از بدن  در برابر بسیاری از مواد سرطان زا محافظت کند. ترکیباتی مانند بنزوپیرن که در دود سیگار و دود ذغال وجود دارد باعث بروز سرطان های می شوند.

جعفری همچنین دارای ماده ای به نام فلاونوئید و لوتئولین است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند. همچنین بتاکاروتن ها هم در چربی محلول هستند و آنجا اثر خود را می گذارد.

گیاه جعفری همچنین منبع غنی از فولیک اسید است. همچنین ترکیباتی که به انسان آرامش می دهند و مانند یوگا و مدیتیشن عمل می کنند در جعفری موجود می باشند.

در گیاه جعفری همچنین ویتامین K وجود دارد. میزان این ویتامین در جعفری آنقدر زیاد است که با مصرف مقدار کمی از آن می توانید ویتامین روزانه خود را تأمین کنید. این ویتامین به ویتامین انعقاد خود شهرت دارد. بنابراین برای برطرف کردن کبودی ها و تیرگی های پوست و همچنین حلقه های سیاه دور چشم بسیار مؤثر است. بنابراین با مصرف این گیاه می توانید پوستتان را روشن کنید و تیرگی های آن را از بین ببرید.

ماسک جعفری برای صورت

 

می توانید جعفری را با مواد دیگری ترکیب کنید و به پوستتان بمالید.

با توج به خاصیت ضد التهابی که جعفری دارد می تواند پوست را آرام کند و قرمزی ها و پوسته پوسته شدن پوست را برطرف کند. اگر گیاه جعفری را با سرکه سیب و ماست مخلوک کنید، می توانید یک ماسک روشن کننده عالی داشته باشید. این ماسک سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد و می تواند به ترمیم و بازسازی پوست کمک زیادی کند. اگر به خواص بی نظیر جعفری پی ببرید از این سبزی خیلی بیشتر از تزیین غذا استفاده می کنید. هم خوردن جعفری و هم مصرف موضعی جعفری می تواند به سلامت، جوانی و شادابی پوست شما کمک زیادی کند.

برای تهیه این ماسک به اندازه یک مشت جعفری بردارید. سپس آن را به خوبی خرد کنید. می توانید آن را در دستگاه خرد کن بریزید تا خیلی ریز شود. سپس 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب به آن بیفزایید. پس از آن 3 قاشق غذاخوری ماست ساده به آن اضافه کنید.

این مواد را به خوبی با هم ترکیب کنید تا کرمی سبز رنگ به شما بدهد. سپس این مواد را روی پوستتان بمالید و نیم ساعت به آن زمان بدهید. پس از آن صورتتان را با آب ولرم بشویید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو