payamgps.com

خرید کرم ضد چروک جادویی ایجلس

خرید کرم ضد چروک جادویی ایجلس

در این رابطه بخوانید:

کرم ضد چروک ایجلس را چگونه استفاده کنیم؟

میکروکرم ایجلس، معجزه ای برای برطرف کردن پف یا کیسه های زیر چشم

با افزایش سن پوست بسیاری از افراد دچار چین و چروک می شود. چین و چروک در پوست در همه افراد پدید می آید. این امر استثنا ندارد و در هم افراد رخ می دهد. اما سن رخ دادن آن متفاوت است. اما در برخی افراد ممکن است در سن 30 سالگی رخ دهد و در برخی افراد ممکن است در 50 سالگی به بعد رخ دهد.

عوامل بسیاری بر چین و چروک خوردن پوست اثر دارند. عواملی مانند وراثت، نحوه زندگی، رژیم غذایی، داروهایی که فرد استفاده می کند و میزان رادیکال های آزاد و مواد آلوده ای که فرد استفاده می کند بر زمان پدید آمدن چین و چروک ها اثر دارند.

جوانی پوست و زیبایی

زیبایی و جوانی پوست بر زیبایی فرد اثر می گذارد. این امر به ویژه برای خانم ها اهمیت زیادی دارد. پوستی که سالم و بدون چین و چروک باشد بر اعتماد به نفس فرد نیز اثر دارد. بنابراین پوستی که عاری از عارضه های پیری پوست باشد سن فرد را کمتر نشان میدهد و حس و اعتماد به نفس افراد را بهتر می کند.

کمپانی جنس گلوبال آمریکا

کمپانی جنس گلوبال واقع در کشور آمریکاست و سالهاست در زمینه جوانی و طول عمر کار می کند. این کمپانی به طور بنیادی بر روی محصولات خود کار می کند. به طوریکه بهترین دانشمندان و جدیدترین تکنولوژی را به کار گرفته است تا با کیفیت ترین و اثرگذارترین محصولات را ارائه کند.

محصولات این کمپانی شامل محصولات ضد پیری و آنتی ایجینگ می باشد. این کمپانی محصولات جوانسازی پوستش را با برند لومینس به بازار ارائه کرده است. این محصولات به خوبی می توانند به جوانسازی پوست کمک کرده و چین و چروک ها و سایر عوارض پیری پوست را از بین ببرند.

یکی از مهمترین محصولات این کمپانی کرم ضد چروک ایجلس می باشد. این کرم خاصیتی جادویی دارد. به طوریکه می تواند در عرض 2 دقیقه چین و چروک های پوست را از بین ببرد. این کرم به طور انحصاری متعلق به کمپانی جنس گلوبال آمریکا می باشد. یعنی مانند این محصول را نمی توانید جای دیگری بیابید.

خرید کرم ضد چروک جادویی ایجلس

میکروکرم جادویی ایجلس مانند بوتاکس عمل می کند و به خوبی پوست را جوان می کند. این کرم به سرعت پوست را لیفت می کند. مکانیسم عمل این کرم با بوتاکس تفاوت دارد. بوتاکس عضلات صورت را فلج می کند و آنهارا از کار می اندازد. اما میکروکرم ایجلس این قابلیت را دارد که با کمک پروتئینی به نام آرگیرلاین عضلات پوست را به حالت استراحت در بیاورد. در این صورت ماهیچه ها به حالت استراحت در می آیند و چین و چروک های پوست از بین می رود. بنابراین به طور شگفت انگیزی چین و چروک های پوست بدون آسیب رساندن به پوست اثر خود را می گذارند و پوست را جوان و عاری از چین و چروک می کنند.

این کرم همچنین ترکیباتی سیلیکونی دارد که به طور مؤثری پوست را آبرسانی کرده و باعث می شوند تا لک ها و تیرگی های پوست نیز برطرف شوند. بدین ترتیب با این کرم می توانید حلقه های سیاه دور چشم ها را نیز از بین ببرید.

این کرم همچنین دارای پپتیدهایی می باشد که به عنوان پر کننده عمل می کنند. پپتید ها اجزای سازنده پروتئین ها هستند که می توانند در لایه های چین و چروک ها قرار بگیرند و آنها را پر کرده و پوست را صاف کنند. بنابراین پوست با پرکننده های طبیعی و نه آسیب رسان پر شده و چین و چروک ها برطرف می شوند.

اثر جادویی میکروکرم ایجلس

این کرم می تواند در عرض 2 دقیقه تمامی چروک های عمیق و خط و خطوط سطحی پوست ار از بین ببرد. همچنین پف زیر چشم و یا کیسه های زیر چشمی که به سختی از بین می روند با این کرم به راحتی و در زمان بسیار کمی از بین می روند. اثر این کرم از 9 تا 12 ساعت می ماند. به طوریکه در هوای گرم و با تعریق زیاد و در فضای باز تا 9 ساعت ماندگار است و در هوای متعادل و با فعالیت بدنی کم و فضای بسته تا 12 ساعت می ماند. بنابراین می توانید در تمامی ساعات شب نشینی ها و مهمانی ها با این کرم جادویی جوان بمانید و بدرخشید.

این کرم اثرات پایدار نیز دارد. کرم اینستنتلی ایجلس می تواند به طور دائم نیز چین و چروک ها را از بین ببرد. به طوریکه اگر به طور پشت سر هم 30 روز از این کرم استفاده کنید می توانید تا 30 درصد از چین و چروک های پوستتان را به طور دائم از بین ببرید.

این کرم همچنین برای از بین بردن لک های پوستی بسیار خوب عمل می کند. این کرم خاصیت ضد لک و روشن کنندگی نیز دارد. به طوریکه می تواند لک های پیری را برطرف کرده و پوستی روشن و شفاف برایتان به ارمغان بیاورد.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو