payamgps.com

انواع پر کننده های چین و چروک  

انواع پر کننده های چین و چروک

در این رابطه نیز بخوانید:

میکروکرم ایجلس خاصیت پر کنندگی دارد

مکانیسم های عمل میکروکرم ایجلس

چین و چروک

چین و چروک ها با افزایش سن پدید می آیند. دلیل اصلی پدید آمدن چین و چروک ها از دست رفتن کلاژن و الاستین موجود در پوست می باشد که پروتئین هایی ساختاری می باشند و از افتادن لایه های پوست روی یکدیگر جلوگیری می کنند. با کم شدن کلاژن و الاستین شبکه عظیمی که لایه های پوست را ارتجاعی نگه می دارد از بین می رود و پوست اصطلاحا می افتد. در نتیجه چین و چروک ها پدید می آیند.

چین و چروک ها انواع مختلفی دارند. اما به هر شکلی که باشند آزار دهنده بودند و فرد را اذیت می کنند. بنابراین باید برای از بین بردن آنها اقدام کرد.

از مهمترین روش ها برای برطرف کردن چین و چروک ها می توان به استفاده از مواد پر کننده یا همان فیلر ها اشاره کرد. فیلرها انواع مختلفی دارند که در ادامه در رابطه با آنها به شما توضیحاتی می دهیم.

پر کننده ها را می توان در دسته مواد آرایشی طبقه بندی کرد. بسیاری از پر کننده ها تزریقی بوده و آنها را به زیر پوست تزریق می کنند. در این صورت پوست چاقتر شده و چروک های آن برطرف می شوند. پر کننده ها انواع مختلفی دارند. توجه داشته باشید که اگر می خواهید از پرکننده ها برای برطرف کردن چین و چروک های پوستتان استفاده کنید حتما باید نوع مرغوب آنها را به کار بگیرید.

پرکننده های کلاژن بوین یا گاوی

کلاژن های بووین از پوست گاو به دست می آیند. کلاژن بووین سالهاست که برای درمان چین و چروک استفاده می شود و هنوز هم کاربرد زیادی در درمان چین و چروک دارد. استفاده از این نوع کلاژن نسبت به سایر روش ها درمانی هزینه کمتری دارد و اثر خوبی می گذارد. ممکن است کلاژن بووین باعث بروز حساسیت شود. در نتیجه توصیه می شود پیش از استفاده از آن از تست حساسیت استفاده کنید. بدن با دریافت کلاژن به طور طبیعی بخشی از آن را تجزیه می کند. به همین دلیل باید یه مدت 2 الی 4 بار در سال این کلاژن دریافت شود تا نتیجه محسوس باشد.

پرکننده های کلاژن انسانی

کلاژن انسانی با استفاده از روش کشت دادن سلول های انسانی تهیه می شود. این روش در سال 2002 پدید آمد. کلاژن انسانی تولید حساسیت نمی کند. بنابراین پیش از استفاده از آن نیازی به گرفتن تست حساسیت نمی باشد. اما کلاژن انسانی نسبت به روش کلاژن بووین گرانتر است. همچنین این روش باید هر 3 ماه یا هر 6 ماه یکبار تکرار شود.

پرکننده های اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک از اجزای طبیعی پوست می باشد. با افزایش سن میزان اسید هیالورونیک در بدن کم می شود. فرآورده های این ماده در دسترس می باشند. این ماده باعث برطرف کردن چین و چروک ها می شود. نتایج استفاده از این ماده تا 9 ماه باقی می ماند. همچنین حساسیت زایی آن بسیار کم است. این ماده در تولید کرم های ضد چین و چروک کاربرد گسترده ای دارد.

پرکننده های اسید پلی – لاکتیک

اسید پلی – لاکتیک سلول های سازنده کلاژن را برای کلاژن سازی تحریک می کند. بدین ترتیب کلاژن پوست زیاد شده و خاصیت ارتجاعی آن بالا رفته و چین و چروک ها درمان می شوند. اسید پلی – لاکتیک سمی نیست و در موارد بسیار زیادی استفاده می شود. درمان با اسید پلی – لاکتیک به طور نیمه دائمی می باشد. یعنی ممکن است نتیجه آن تا ماه ها و یا سال ها باقی بماند.

پر کننده های کلسیم هیدروکسیل آپاتیت

در سال 2006 استفاده از کلسیم هیدروکسی لاپتیت برای تزریقات آرایشی و پر کردن چین و چروک ها تصویب شد. کلسیم هیدروکسی لاپتیت ماده ای معدنی تولید می کند که باعث می شود مقامت آن تا دو برابر بالا رود. مواد معدنی تولید شده زمینه ای از ترکیبات ریز و معلق موجود در آب می باشند که به زیر پوست تزریق می شوند. کلسیم هیدروکسی لاپتیت حتی در برخی موارد بهتر از تزریق کلاژن عمل می کند.

پر کننده های پلی متیل متا کریلیت

پلی متیل متا کریلیت به عنوان پر کننده چین و چروک دائمی استفاده می شود. پیش از استفاده از پلی متیل متا کریلیت برای درمان چین و چروک ها، از این ماده به عنوان متصل کننده برای جراحی استخوان استفاده می شود. این ماده به این دلیل متصل کننده نام دارد که در بدن تجزیه نمی شود. این ویژگی بسیار خوبی است. پلی متیل متا کریلیت علی رغم بسیاری از ترکیبات بیولوژیکی نتایج دائمی دارد.

پرکننده های تزریقی چربی

در این روش مقداری چربی از قسمت هایی که چربی زیادی دارند مانند شکم یا بازو برداشته می شود و به زیر پوست صورت تزریق می شود. سلول های چربی باعث می شود تا چروک ها باز شوند. در نتیجه صورت چاقتر و جوانتر به نظر می رسد. این روش حساسیت زایی ندارد. نتایج این روش بسیار متفاوت است. اما گاهی اوقات می تواند همیشگی باشد.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو