payamgps.com

جوانسازی پوست با تزریق چربی زیر پوست

جوانسازی پوست با تزریق چربی زیر پوست

در این رابطه نیز بخوانید:

جوانسازی پوست با کراتین درمانی

اثر سرم جوانسازی لومینس بر اسکارهای پوست

تزریق چربی

ممکن است شما نیز به دنبال جوانسازی پوستتان باشید. همچنین ممکن است راه های بسیاری را امتحان کرده باشید و نتیجه نگرفته باشید. هر روشی برای جوانسازی پوست هزینه و عوارض خاص خودش را دارد. یکی از مهمترین روش ها برای جوانسازی پوست که امروزه مورد توجه قرار گرفته است تزریق چربی زیر پوست می باشد. ممکن است برایتان سؤال پیش آمده باشد که تزریق چربی زیر پوست دائمی می باشد و یا اثر آن از بین می رود.

تزریق چربی معمولا برای پر کردن قسمت های از زیر پوست که خالی هستند و دچار چروک و افتادگی شده اند استفاده می شود. در تزریق چربی و یا عمل پیوند چربی، چربی را از قسمت هایی که چربی اضافی دارند مانند قسمت بیرونی ران ها به قسمت هایی که نیاز به چربی دارند انتقال می دهند. برخی افراد برای جوانسازی صورت و دست ها و یا بزرگ کردن باسن و سینه از پیوند چربی استفاده می کنند.

این عمل امروزه رواج زیادی دارد و بسیاری از افراد آن را انجام می دهند. همچنین نتایج خوب و ماندگاری از خود نشان داده است و افراد بسیاری از آن رضایت دارند.

عمل پیوند چربی برای چه افرادی مناسب است؟

این عمل برای افرادی که قسمت هایی از پوستشان چروک افتاده و فرورفته باشد مناسب است. همچنین برای افرادی که پوستشان دچار شل شدگی است و اصطلاحا افتاده است. با این عمل همچنین می توان سینه و باسن را خوش فرم کرد و سایر آنها را افزایش داد.

با استفاده از جراحی پیوند چربی می توان کانتور بدن را بهبود داد و زخم ها را ترمیم کرد. همچنین می توان تورفتگی های موجود در هر جای بدن را پر کرد.

همچنین در مواردی که ایمپلنت سینه انجام شده و در آن بی نظمی کانتور وجود دارد می توان با تزریق چربی آن را اصلاح کرد.

 

فواید تزریق چربی

به دلیل اینکه چربی از خود بدن فرد برداشته می شود و در بدن همان فرد گذاشته می شود، واکنش حساسیت زایی و پس زدن ندارد. زیرا عمل چربی پیوند مشابه با مشابه می باشد.

نتایج این عمل معمولا پایدار و همیشگی است و به صورت طبیعی جلوه می دهد. همچنین این روش بی خطر و ایمن می باشد.

این روش کاملا غیر تهاجمی است و به خوبی می تواند پوست را جوانسازی کند.

عیوب تزریق چربی

فرآیند آماده کردن بافت چربی پیش از انتقال دادن آن در مقایسه با دیگر پر کننده های پوستی زمان بر است. زیرا سایر پرکننده ها از قبل بسته بندی شده اند و فرآیند آماده سازی آنها کمتر طول می کشد.

تزریق چربی معمولا ماندگار است و یا مدت زمان طولانی اثر آن باقی می ماند. اما با این حال هزینه آن نسبت به استفاده از سایر پر کننده ها بسیار بیشتر است. حتی در موارد زیادی به طور مثال برای اضافه کردن و بزرگ کردن بخشی از بدن، ممکن است به چند جلسه پیوند چربی احتیاج داشته باشید. به خصوص در مواردی که اندازه مطلوب سینه و یا باسن حاصل نشده است.

برای انجام این عمل بهتر است با پزشک متخصص پوست خود مشورت کنید.

 

چه کسانی نامزد خوبی برای عمل پیوند چربی می باشند؟

فردی که میخواهد عمل تزریق چربی را انجام دهد باید دارای تورفتگی پوست در ناحیه دست ها و صورت و یا سینه و باسن باشد. همچنین فرد مورد نظر باید محل های اهدا کننده مناسب باشد تا بتوان از آنها چربی برداشت کرد. همچنین فرد مورد نظر نباید بیماری خاصی داشته باشد و یا دخانیات مصرف کند.

جوانسازی صورت با تزریق چربی به پوست

با بالا رفتن سن پوست دچار چین و چروک ها می شود. این امر به دلیل از دست رفتن کلاژن پوست می باشد. چین و چروک های پوست انواع مختلفی دارند. خطوط خنده، چروک پنجه کلاغی و خطوط عمیق روی پیشانی از رایج ترین چروک های موجود روی صورت می باشند. برای از بین بردن این چروک ها می توان از پیوند چربی استفاده کرد. با استفاده از این روش میتوان تمامی این چین و چروک ها را از بین برد. همچنین اگر به دلیل زخم، جراحت و یا سوختگی پوست دچار فرورفتگی شده است، می توان آن را با تزریق چربی ترمیم کرد.

با استفاده از این روش همچنین می توان چروک های ریز دور لب ها و روی گونه ها را برطرف کرد.

بنابراین روی پوست یک جوانسازی انجام می شود و سن سالها کمتر نشان داده می شود.

جوانسازی دست با تزریق چربی به پوست

دست ها نیز با گذر زمان دچار چین و چروک های زیادی می شوند. با استفاده از پیوند چربی می توان قسمت های چروکدار دست ها را باز کرد و حجم دست ها را افزایش دارد. با استفاده از این روش همچنین می توان رگ ها و تاندون ها را پوشش داد. با این روش با گذر زمان کیفیت پوست افزایش پیدا می کند.

بنابراین افراد با سلامت عمومی بدن برای جوان کردن پوستشان به طور ماندگار کاندیدای خوبی برای پیوند چربی می باشند.

 

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو