payamgps.com

شیوه استفاده از کرم ضد چروک ایجلس

شیوه استفاده از کرم ضد چروک ایجلس

در این رابطه نیز بخوانید:

کرم ضد چروک ایجلس را چگونه استفاده کنیم؟

کرم ضد چروک اینستنلی ایجلس instantly ageless anti-wrinkle cream

زیبایی و جوانی پوست از مهمترین عواملی است که به افراد اعتماد به نفس می دهد. اما با بالا رفتن سن میزان کلاژن پوست کم می شود و لایه های پوست روی هم می افتند و پوست دچار چین و چروک می شود. همچنین با بالا رفتن سن عارضه های دیگر پوستی روی پوست به وجود می آیند. عارضه های دیگری مانند لک ها و جوش ها بر پوست پدید می آیند و یا اسکارهای ناشی از جوش، زخم و یا جراحی ها  بر پوست می مانند. لک های پوستی چند دسته می باشند. از این جمله می توان به لک های بارداری، کک و مک و یا لک های ناشی از آفتاب سوختگی اشاره کرد. چین و چروک های پوست نیز انواع مختلفی دارند. در پیشانی چین و چروک های عمیق افقی و عمودی پدید می آید. یکی از رایج ترین انواع چین و چروک، چروک های پنجه کلاغی می باشد. این چروک ها خط های عمیقی در گوشه بیرونی چشم می باشند. همچنین چروک های ریزی روی گونه ها پدید می آیند. خطوط خنده که اطراف لبها پدید می آیند و عمیق هستند نیز از چروک های معروف صورت می باشند. تمامی این چروک ها بر جلوه و زیبایی صورت اثر می گذارند و سن را بیشتر از آنچه که هست نشان می دهند.

کرم های ضد چروک

کرم های ضد چروک از مهمترین محصولاتی هستند که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این کرم به برطرف شدن چین و چروک ها کمک می کنند. کرم های ضد چروک انواع مختلفی دارند و می توانید گونه های مختلف آنها را در برندهای متفاوت در بازار ببینید. کرم های ضد چروک با مکانیسم های متفاوتی چروک های پوست را برطرف می کنند. برخی از این کرمها دارای مواد پر کننده و یا فیلرها هستند. برخی دیگر کلاژن سازی را در پوست تحریک می کنند. برخی از آنها دارای مواد تغذیه کننده پوست می باشند. اما نوع متفاوتی از این کرم ها وجود دارد که در ادامه در رابطه با آن برایتان توضیح می دهیم.

شیوه استفاده از کرم ضد چروک ایجلس

کرم ضد چروک ایجلس، از مهمترین و پر طرفدارترین کرم های ضد چروک بازار می باشد که با مکانیسمی متفاوت چین و چروک های پوست را برطرف می کند. این کرم دارای پروتئینی به نام آرگیرلاین می باشد که می تواند راه انتقال پیام عصبی از ماهیچه ها به مغز را مسدود کند. بدین ترتیب ماهیچه ها نمی توانند منقبض شوند و پوست روی آنها چروک نمی افتد. در این حالت ماهیچه ها به حالت ریلکس در می آیند. به همین دلیل در عرض 2 دقیقه تمامی چین و چروک های پوست باز می شوند. این کرم همچنین دارای فیلرها یا مواد پر کننده از جنس پپتید می باشد. این فیلرها به خوبی در شیارهای عمیق می روند و پوست را صاف و یکدست می کنند.

روش استفاده از کرم ضد چروک ایجلس

این محصول شبیه به سایر محصولات آرایشی باید با دقت و ظرافت خاصی استفاده شود. ممکن است در بارهای اول استفاده از این محصول از آن نتیجه دلخواه را نگیرید. زیرا قلق آن را بلد نیستید. اما پس از چند بار استفاده می توانید به خوبی آن را فرا بگیرید. این کرم نباید به صورت مالیده و ماساژ داده شود. بلکه باید آن را به صورت ضربه ای به آرامی به پوستتان بزنید. زمانی که از این کرم استفاده می کنید باید عضلات صورتتان کاملا بی حرکت بمانند. حتی نباید لبخند کوچک نیز بزنید. سپس باید به آن زمان بدهید تا خشک شود. برای سرعت بخشیدن به خشک شدن می توانید از یک پنکه کوچک نیز استفاده کنید. خشک شدن کرم حدود 2 تا 3 دقیقه طول می کشد. پس از خشک شدن می توانید به سادگی عضلات صورتتان را تکان دهید، بخندید و یا اخم کنید.  

کرم ضد چروک ایجلس برای کدام قسمت های صورت قابل استفاده است؟

چروک های قسمت پیشانی

برای برطرف کردن چروک های پیشانی، بهتر است این کرم را روی کل ناحیه پیشانی بمالید. در حین کرم مالیدن اخم نکنید. اگر پس از یکبار کرم مالیدن باز هم در پیشانیتان چروک بود باز هم روی آن کرم بمالید.

چروک های قسمت بالای ابرو

برای قسمت های بالای ابرو کرم ضد چروک را تنها یکبار و با دقت بالای ابروها بمالید.

چروک های قسمت بالای چشم

برای چروک های بالای چشم، کرم ضد چروک ایجلس را دقیقا زیر ابرویتان بمالید، توجه کنید که این کرم نباید روی پلکتان زده شود.

چروک های قسمت دور چشم

برای از بین بردن چروک های پنجه کلاغی دور چشم نیز می توانید این کرم را روی ناحیه بیرونی چشمتان بمالید.

پف یا کیسه های زیر چشم

برای از بین بردن پف زیر چشم، می توانید این کرم را زیر چشم ها بمالید و تا جایی که کیسه های زیر چشمی تمام می شوند آن را ادامه دهید.

برطرف کردن روزنه های پوست

این کرم برای برطرف کردن روزنه های پوست نیز قابل استفاده است. بدین منظور می توانید کرم را روی روزنه ها بمالید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت 920 تومان مینماید. برای تماس با ما با شماره 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو