payamgps.com

معرفی مزوتراپی پوست

معرفی مزوتراپی پوست

در این رابطه نیز بخوانید:

معرفی سرم جوانسازی پوست لومینس LUMINESCE cellular rejuvenation serum

مقایسه دو محصول جوانساز، میکروکرم ایجلس و سرم جوانسازی لومینس

امروزه جوانی و زیبایی پوست از دغدغه های مهم افراد است. به همین دلیل افراد برای داشتن پوست زیبا و سالم هزینه های زیادی صرف می کنند و راه های زیادی را امتحان می کنند. از این راه ها می توان به استفاده از درمان های خانگی مانند ماسک های خانگی و یا استفاده از محصولات بهداشتی درمانی مانند کرم های ضد چروک اشاره کرد. روش های دیگری نیز مانند جراحی ها وجود دارند که ریسک بالایی دارند. از مهمترین جراحی های زیبایی می توان به جراحی لیفتینگ اشاره کرد.

اما یکی از روش هایی که جدیدا مورد توجه زیادی قرار گرفته است روش مزوتراپی می باشد. این روش یکی از روش های نوین برای جوانسازی پوست و از بین بردن عارضه های پیری می باشد. در ادامه در رابطه با این روش به شما توضیحات بیشتری می دهیم.

روش مزوتراپی پوست صورت

در این روش چندین تزریق زیر پوستی انجام می شود. در این تزریقات مقدار بسیار کمی از مواد جوانساز پوست وارد پوست می شوند و در لایه های زیرین آن به جوانسازی آن کمک می کنند. ترکیباتی مانند اسید هیالورونیک، مواد معدنی، ویتامین ها و یا عناصر فعال دیگر از راه مزوتراپی به زیر پوست تزریق می شوند.

این تزریق ها در نواحی از پوست که مد نظر بیمار است انجام می شود. برای تزریق از سوزن های باریک و بسیار ظریف استفاده می شود. مزوتراپی پوست صورت برای رسیدن به اهداف متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال برای جوانسازی پوست از ترکیبات ضد پیری استفاده می شود و این ترکیبات را در نواحی از پوست دچار چین و چروک ها و یا سایر عارضه های ناشی از پیری شده اند تزریق می شوند. علاوه بر صورت می توان مزوتراپی را در نواحی گردن و پشت دست برای برطرف کردن چروک های این نواحی انجام داد.

از مزوتراپی پوست علاوه بر درمان می توان برای پیشگیری از بروز چین و چروک نیز استفاده کرد.

مزوتراپی پوست برای چه اهدافی انجام می شود؟

همانطور که گفته شد مزوتراپی برای اهداف مختلفی انجام می شود. مهمترین این اهداف جوانسازی پوست می باشد. برای سفت کردن و فرم دادن پوست نیز می توان از مزوتراپی استفاده کرد. با اینکار می توان پوست را از شل شدن و افتادگی نجات داد.

همچنین می توان مزوتراپی را برای شادابی و نرم کردن پوست انجام داد و آن را روشن و شفاف کرد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای مزوتراپی

مزوتراپی یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست می باشد که نسبت به سایر روش ها عوارض کمتری دارد و حتی زمان کمتری می برد. این روش به طور معمول بین 5 تا 8 جلسه انجام می شود. البته تعداد جلسات انجام شده کاملا با توجه به نوع پوست بیمار، سن او، نوع آسیب های پوستی و انتظاراتی که دارد تعیین می شود. این روش اغلب به وسیله پزشکان تأیید می شود زیرا در مقایسه با روش های جراحی کاملا ایمن است.

آیا شما گزینه مناسب برای مزوتراپی هستید؟

گستره وسیعی از افراد می توانند از مزوتراپی برای جوانسازی پوستشان استفاده کنند. اما باید این نکته را در نظر داشته باشند که انتظاراتشان از این روش منطقی بوده و واقع بین باشند. مزوتراپی به طور کلی به جوان شدن پوست کمک می کند. اما به دلیل کشیده شدن پوست باعث  صاف شدن چروک ها در روزهای اولیه درمان و جوان به نظر رسیدن پوست می شود.  تمامی افراد بزرگسال می توانند این روش را انجام دهند. اما افرادی که بیماری خاصی دارند بهتر است که بیماری خود را با پزشکشان در میان بگذارند.

مزوتراپی را می توان با روش های دیگر جوانسازی پوست به طور همزمان انجام داد.

آیا مزوتراپی درد دارد؟

انجام مزوتراپی با دستگاه های جدید که دارای میکروسوزن ها می باشند کاملا بدون درد است و بیمار اذیت نمی شود. به علاوه، اگر درد خفیفی ایجاد شود می توان از بیحس کننده استفاده کرد تا فرد اذیت نشود.

نتایج مزوتراپی پوست چقدر ماندگار است؟

با مزوتراپی مواد تزریق شده به لایه های زیرین پوست می روند و به سرعت اثر خودشان را می گذارند. به همین دلیل اثرات آن را می توان حتی در جلسه اول مشاهده کرد. با این حال، نتایج حاصل از مزوتراپی موقتی بوده و برای داشتن نتایجی ماندگار بهتر است که مزوتراپی همواره انجام شود. معمولا پزشکان توصیه می کنند که دو جلسات اول مزوتراپی با فاصله یک ماه انجام شوند و سپس جلسات بعدی با فاصله سه ماه صورت بگیرند. پس از آن برای اینکه نتیجه پایدار بماند بهتر است که درمان هر سال یکبار انجام شود.

هزینه مزوتراپی

هزینه مزوتراپی بسیار متغیر است. این هزینه با توجه به میزان مواد استفاده شده و کیفیت آن تغییر می کند. همچنین هزینه مزوتراپی هزینه سرنگ، مواد بی حسی و دستمزد پزشک را نیز در بر میگیرد.

توصیه می شود برای انجام مزوتراپی به کلینیک های معتبر مراجعه کنید. زیرا اگر از مواد غیر معتبر و بی کیفیت استفاده کنید ممکن است پوستتان آسیب ببند.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو