payamgps.com

خرید اینترنتی کرم شب لومینس

خرید اینترنتی کرم شب لومینس

 در این رابطه نیز بخوانید:

فروش کرم روز و کرم شب لومینس

خرید کرم شب لومینس

زمانی که سن زیاد می شود، کم کم لک ها، چین و چروک ها و خط و خطوط ریز روی پوست خودشان را نشان می دهند. همچنین پوست شل و افتاده می شود و خوش فرمی خودش را از دست می دهد.

به دلیل اینکه با بالا رفتن سن میزان کلاژن بدن کم می شود. میزان کم شدن کلاژن به وراثت بستگی دارد اما به طور معمول بالای 30 سالگی افراد شروع به از دست دادن کلاژن می کنند. همچنین پس از 40 سالگی سرعت از دست دادن کلاژن زیاد می شود. بالای 50 سالگی و به ویژه در خانم ها پس از یائسگی تقریبا کلاژنی تولید نمی شود. به همین دلیل پوست ویژگی ارتجاعی خودش را از دست می دهد و چین و چروک ها در آن پدیدار می شوند.

نیاز به استفاده از کرم های شب

 

با بالا رفتن سن افراد به استفاده از محصولات بهداشتی درمانی مانند کرم های ضد چروک نیاز پیدا می کنند. یکی از مهمترین محصولات در این زمینه کرم های شب می باشند. اما بسیاری از افراد فکر می کنند که کرم های شب کالایی لوکس بوده و مصرف آنچنانی ندارند.

 

اما باید بگوییم که کرم های شب در دسته کرم های ترمیم کننده قرار می گیرند. این کرم ها می توانند پوست های دچار چین و چروک را ترمیم کرده و ویژگی ارتجاعی پوست را به آن بازگردانند.

پوست های تخریب شده معمولا خشک و دهیدراته می باشند. بنابراین کرم های ترمیم کننده شب می توانند اینگونه پوست ها را آبرسانی کرده و آنها را از خشکی و شکنندگی نجات دهند.

 

دلیل استفاده از کرم های شب

 

در هنگام روز پوست تحت تأثیر عوامل آسیب رسان زیادی قرار می گیرد. به طوریکه ممکن است دچار تخریب های زیادی شود. به طور مثال پرتوهای پرانرژی UV خورشید، رادیکال های آزاد، آلودگی ها و سموم و مواد آرایشی در طول روز پوست را تخریب می کنند.

اما در هنگام شب عوامل آسیب رسان وجود ندارند. همچنین پوست در حال استراحت است و به ترمیم و بازسازی خودش می پردازد. بهتر است کرم های شب روی پوست تمییز استفاده شوند. زیرا آلودگی ها و مواد آرایشی مانع از رسیدن ترکیبات ضد پیری کرم های شب به لایه های زیرین پوست شده و اثر آنها را کم می کنند. اما با تمییز کردن پوست منافذ پوست باز شده و پوست بهتر می توانند از مواد استفاده کرده و عمل ترمیم و جوانسازی را انجام دهد.

کرم های شب دیر جذب پوست می شوند. به دلیل اینکه فرمولاسیون سنگینی دارند. اما در شب زمان کافی برای جذب شدن این کرم ها می باشد.

برای استفاده از کرم شب، قدری از کرم را روی پوستتان بمالید و آن را به آرامی مالش دهید تا جذب شود.

بهتر است زمانی که از کرم های شب استفاده می کنید از سایر روش های ترمیمی مانند لیزر، پیلینگ و لایه بردارهای شیمیایی استفاده نکنید. پس از ترمیم شدن پوستتان و قطع مصرف کرم می توانید از سایر روش های جوانسازی استفاده کنید.

 

خرید اینترنتی کرم شب لومینس

 

کرم شب لومینس

 

کرم شب لومینس فرمولاسیون بی نظیری دارد و با دوره درمان کوتاهی می تواند پوست شما را ترمیم کند. این کرم دارای فاکتورهای رشد می باشد. فاکتورهای رشد درواقع انتقال دهنده های عصبی هستند که از سلول های بنیادی تولید و ترشح می شوند. بنابراین این کرم ها باعث رشد و ترمیم سریع پوست می شوند. کرم شب لومینس باعث می شود که پوست به طور طبیعی ترمیم شود و به حالت اول باز گردد و حتی از حالت اول بهتر شود.

کرم شب لومینس برای برطرف کردن چین و چروک ها

کرم شب لومینس می تواند تمامی چین و چروک های عمیق و خط و خطوط موجود روی پوست را از بین ببرد. با این کرم همچنین می توانید پف زیر چشم را از بین ببرید.

این کرم دارای آنتی اکسیدان ها و ویتامین هایی است که می توانند آسیب های رسیده به پوست را جبران کرده و پوست را ترمیم کنند.

کرم شب لومینس دارای بیش از 250 نوع فاکتور رشد می باشد و بدین ترتیب بر روی سلول های پوستی اثر می گذارد و می تواند سرعت پیر شدن سلول های پوست را کم کند.

فواید کرم شب لومینس

کرم شب لومینس میزان کلازن پوست را زیاد می کند. زمانی که کلاژن پوست زیادی می شود پوست همواره دارای ویژگی ارتجاعی مانده و جوان و زیبا می ماند.

کرم شب لومینس همچنین گردش خون را در پوست زیاد کرده و باعث می شود تا مواد غذایی و اکسیژن بهتر به سلول ها برسند.
این کرم به خوبی پوست را آبرسانی کرده، پوست را تقویت می کند و باعث لطیف و نرم شدن پوست می شود.

کرم شب لومینس حاوی تمامی مواد مغذی مورد نیاز پوست است. بنابراین تمامی مواد مورد نیاز برای تکثیر و رشد سلولها را در اختیارشان می گذارد. از مهمترین مواد غذایی موجود در این کرم می توان به کو آنزیم Q10 اشاره کرد که باعث جوانی و شادابی پوست می شود.


ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو