payamgps.com

مزوتراپی دستی برای جوانسازی پوست

مزوتراپی دستی برای جوانسازی پوست

در این رابطه نیز بخوانید:

معرفی مزوتراپی پوست

خاصیت درمانی سرم جوانسازی پوست لومینس را بیشتر بشناسید

امروزه داشتن پوستی زیبا و جذاب از دغدغه بسیاری از افراد است. به طوریکه افراد به ویژه خانم ها برای داشتن پوستی سالم و جوان هزینه های زیادی متقبل می شوند.

پوست به دلایل مختلفی دچار عارضه های ناشی از پیری می شود. از مهمترین این عارضه ها می توان به چین و چروک ها اشاره کرد. چین و چروک ها تمام پوست را پر کرده و حالت نازیبایی به پوست می دهند. در برخی موارد چین و چروک ها در سنین پایینتر مانند 25 یا 30 سالگی پدیدار می شوند. در این حالت پوست دچار پیری زودرس شده است.

راه های برطرف کردن پیری زودرس پوست

راه های زیادی برای برطرف کردن پیری زودرس پوست و عارضه های پیری وجود دارند. از قدیمی ترین این روش ها می توان جراحی ها را نام برد. از میان جراحی ها جراحی لیفتینگ پوست طرفداران زیادی دارد. اما این جراحی دوران نقاهت داشته و عوارض خاص خود را دارد. همچنین استفاده از ماسک های خانگی و محصولات بهداشتی نیز از این دست می باشند.

یکی از مهمترین روش ها برای برطرف کردن چین و چروک پوست و جوانسازی آن مزوتراپی می باشند. این روش امروزه طرفداران زیادی دارد. به طوریکه برای پوست و مو انجام می شود.

مزوتراپی دو نوع کلی دارد. دستی و دستگاهی. در رابطه با مزوتراپی دستگاهی در مقاله قبل بحث کرده ایم. در ادامه در رابطه با مزوتراپی دستی به شما اطلاعاتی می دهیم.

روش مزوتراپی دستی

در مزوتراپی دستی که با سوزن انجام می شود از یک سرنگ بسیار ظریف و سوزنی بسیار باریک استفاده می کنند. مواد مورد نظر با سرنگ کشیده می شود و به نواحی دارای چین و چروک تزریق می شود. برای هر ناحیه چندین تزریق سطحی که چند میلیمتر از هم فاصله دارند انجام می شود.

این روش با مزوتراپی خودکار یا بدون سرنگ تفاوت دارد. در روش خودکار، دستگاهی که دارای 4 پراب می باشد روی پوست قرار داده می شود. مواد مورد نظر توسط این پراب ها به تدریج به لایه های زیرین پوست تزریق می شوند و شروع به اثرگذاری می کنند.

چه موادی برای مزوتراپی انتخاب می شوند؟

موادی که برای مزوتراپی انتخاب می شوند معمولا با توجه به آسیب دیدگی پوست، نوع آسیب، نوع پوست فرد و میزان انتظار فرد تفاوت دارند. اما در حالت کلی از ویتامین c برای پر کردن چروک ها و یا مزولیفترها و یا موادی مانند اسید هیالورونیک به عنوان مزوفیلر استفاده می شود.

عوارض ناشی از مزوتراپی

مزوتراپی دستی کاملا غیر تهاجمی می باشد. در این روش تنها چند تزریق کوچک به زیر پوست انجام می شود. البته دقت فرد تزریق کننده بسیار مهم است. راکنش پوست افراد مختلف به این تزریق ها متفاوت است. اما در حالت کلی ممکن است بیمار در پوست خود کمی احساس سوزش کند و یا پس از تمام شدن تزریق قدری پوست او متورم و قرمز شود. حتی ممکن است پوست برخی افراد کمی کبود شود.

بروز آلرژی به ندرت رخ می دهد. اما بهتر است 24 ساعت پیش از تزریق اول، تست آلرژی روی پوست انجام شود.

آیا مزوتراپی دستی درد دارد؟

مزوتراپی دستی که با سرنگ انجام می شود قدری درد دارد. اما همین میزان درد هم به فرد تزریق کننده بستگی دارد. همچنین می توان از کرم بیحس کننده استفاده کرد تا بیمار هیچ دردی را متوجه نشود. روش مزوتراپی خودکار یا دستگاهی که بدون سوزن است کاملا بدون درد می باشد و نیازه به استفاده از داروی بیحس کننده ندارد.

نتایج مزوتراپی چند وقت پس از درمان قابل مشاهده می باشند؟

نتیجه مزوتراپی بر جوانسازی پوست از جلسه اول درمان نیز قابل مشاهده است. اما برای تدام بخشیدن به اثر آن، بهتر است که جلسات درمانی به طور منظم تکرار شوند. معمولا دو یا سه جلسه اول بهتر است که با فاصله 3 هفته تا یک ماه انجام شود. پس از آن می توانید مزوتراپی را 3 ماه یکبار انجام دهید. پس از اینکه تعداد جلسات یک دوره تمام شد، برای ماندگار کردن نتایج می توانید 6ماه یکبار یا سالی یکبار مزوتراپی را تکرار کنید.

البته فواصل زمانی مزوتراپی و تعداد جلسات آن، کاملا بسته به نظر پزشک دارد. او میزان آسیب های پوستتان را در نظر می گیرد. همچنین نوع پوستتان را می سنجد. مهمتر اینکه هر فرد به این نوع درمان پاسخ متفاوتی می دهد. بنابراین پزشک صبر می کند تا نتیجه اولین جلسه درمان را ببیند و سپس نظر خودش را در مورد بقیه جلسات بدهد.

به دلیل اینکه مزوتراپی پس از جلسه اول به سرعت نتیجه خود را نشان می دهد، افراد می توانند برای مراسم ها و جشن ها از آن استفاده کرده و یک جوانسازی سریع روی پوستشان انجام دهند.

آیا انجام مزوتراپی و سایر روش های جوانسازی با هم امکان پذیر است؟

بله، می توان مزوتراپی را همزمان با تزریق بوتاکس انجام داد. همچنین می توان همراه با این روش لیزر لایه برداری نیز انجام داد. اما در این صورت توصیه می شود بین لیزردرمانی و مزوتراپی چند روز فاصیه بیاندازید.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو