payamgps.com

ویژگی آنی کرم ضد چروک ایجلس برای خطوط اخم

ویژگی آنی کرم ضد چروک ایجلس برای خطوط اخم

در این رابطه نیز بخوانید:

ویژگی های مهم کرم ضد چروک ایجلس

پرطرفدارترین کرم ضد چروک، اینستنتلی ایجلس

عارضه های ناشی از پیری جز جدایی ناپذبر از زندگی همه انسان ها هستند. با افزایش سن کم کم خط و  خطوط های ریز و چین و چروک های عمیق ایجاد می شوند. این چروک ها به همراه سایر عارضه های پیری مانند لک های پوستی, افتادگی و یا همان شل شدگی پوست جلوه ای نازیبا به پوست می دهند. در بسیاری از موارد فرد به دلیل این عارضه های آزار می بیند و ممکن است از شرکت در مهمانی ها امتناع ورزد.

روش های متفاوت برای جوانسازی پوست

به همین دلیل امروزه روش های زیادی برای جوانسازی پوست و برطرف کردن عارضه های پوستی ناشی از پیری به وجود آمده اند. روش های جراحی پوست مانند لیفتینگ از این دسته می باشند. این روش ها ممکن است دوران نقاهت و همچنین عوارض ناشی از جراحی همانند عفونت را به همراه داشته باشند. برخی از افراد از روش های دردسترس و ارزان همانند ماسک های خانگی استفاده می کنند. این روش ها نیازمند شکیبایی بوده تا نتیجه مطلوب حاصل شود. زیرا بعضی از ماسک ها پس از حدود شش ماه نتیجه نهایی را نشان می دهند.

اما یکی از روش هایی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است استفاده از محصولات بهداشتی درمانی می باشد. از مهم ترین محصولات این مجموعه می توان کرم های ضدچروک را نام برد. یکی از پرطرفدارترین کرم های موجود در بازار کرم ایجلس می باشد. اطلاعات تکمیلی در ادامه ارائه خواهد شد.

انواع چروک های صورت

چین و چروک های صورت انواع مختلفی دارند. از مهم ترین این چروک ها می توان خطوط اخم را نام برد. این خطوط به صورت موازی با هم در میان هم پدید آمده و از عمیق ترین خطوط بر روی صورت می باشند. به همین دلیل این چروک از سایر چین و چروک های صورت مانند پنجه کلاغی و خطوط لبخند بیشتر به چشم می آیند. بنابراین در بسیاری از موارد کرم های ضدچروک نمی توانند آنها را به صورت کامل برطرف کنند. اما کرم ضدچروک ایجلس به سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن آنها را از بین می برد.

ویژگی آنی کرم ضدچروک ایجلس برای خطوط اخم

کرم ضدچروک اینستنتلی ایجلس با مکانیسم متفاوت و ویژه به صورت آنی و تنها در عرض تنها دو دقیقه تمامی چین و چروک های عمیق و ریز چهره را از بین می برد. با این کرم خطوط اخم که از عمیق ترین خطوط های چهره هستند به صورت آنی برطرف می شوند.

مکانیسم عمل کرم اینستنتلی ایجلس

این کرم دارای پروتئینی نایاب به نام آرگیرلاین می باشد که از نوعی کرم ابریشم استخراج می شود. آرگیرلاین تاثیری شبیه بر بوتاکس بر چهره می گذارد اما مکانیسم آن کاملاً متفاوت است. برخلاف بوتاکس که نوعی سم است و ماهیچه های صورت را فلج می کند, آرگیرلاین تنها را انتقال پیام از ماهیچه به مغز را متوقف می کند. بدین ترتیب ماهیچه های صورت به حالت استراحت در می آیند برخلاف بوتاکس که ماهیچه ها را فلج می کند. بدین ترتیب چین و چروک های پوست برطرف شده بدون اینکه خطر فریز شدن وجود داشته باشد و یا عارضه دیگری در پی باشد.

دیگر ویژگی های کرم اینستنتلی ایجلس برای چین و چروک ها پوست

یکی از مهم ترین ویژگی های این کرم مواد پرکننده بی نظیر یا فیلرهای آن است. برخلاف کرم های ضدچروک دیگر که مواد معدنی هستند پپتیدها می باشند. پپتیدها از اجزای سازنده پروتئین ها بوده که به جوانسازی پوست نیز کمک می کنند. اما فیلرهای دیگر تنها حالت پوشش دهندگی داشته و در روند جوانسازی پوست موثر نیستند و این کرم همچنین دارای ترکیبات سیلیکاتی می باشد که به آبرسانی پوست در تمام طول روز کمک می کند و همچنین باعث از بین رفتن تیرگی های روی پوست می شود. این کرم همچنین دارای تمام مواد مغذی مورد نیاز پوست می باشد و سرعت ترمیم و جوانسازی پوست را بالا می برد.

مدت زمان اثر گذرا و ماندگار کرم اینستنلس ایجلس

کرم ایجلس اثر گذرا و آنی خود را به سرعت یعنی در عرض 2 تا 5 دقیقه نشان می دهد. اما تاثیر آنی این کرم از 9 تا 12 ساعت ماندگار است. یعنی برای مهمانی , عروسی و شب نشینی های خود می توانید روی آن حساب کنید. این کرم اثری پایدار نیز دارد به طوری که اگر این کرم را برای 30 روز به طور متوالی استفاده کنید 30 درصد از چین و چروک ها از بین خواهد رفت.

کرم اینستنتلی ایجلس مهم ترین محصول کمپانی جنس گلوبال آمریکا می باشد. این کمپانی خبره ترین دانشمندان در زمینه پوست را به کار گرفته است. دانشمندان برجسته ای مانند دکتر ناتان نیومن و دکتر ویلیام امزلاگ فرمولاسیون های ابداعی خود را به طور انحصاری در اختیار این کمپانی قرار دادند یعنی مشابه محصولات این کمپانی را در محصولات دیگر مشاهده نخواهید کرد. کرم اینستنتلی ایجلس در تمام دنیا طرفداران زیادی داشته به طوری که در هر دقیقه یک عدد از این کرم فروخته می شود.

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارایه محصولات مستقیم مارک ژنس با بالاترین کیفیت و قیمت مینماید. برای تماس با ما با شماره های 09124909053 و 09050641300 یا شماره ثابت 02188563259 تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو