payamgps.com

سرم جوانسازی لومینس

جوانی ماندگار، آرزوی دیرین بشر بوده و هست. بی‌دلیل نیست که شرکت‌های متعددی در حال تولید انواع محصولات سرم جوانساز هستند. تمام افراد از دیدن چین و چروک بر روی پوست خود ناراضی هستند. چه بسا با دیدن این چین و چروک احساس پیری می‌کنند. پس هر چاره‌ای برای این مشکل، حداقل ارزش یکبار تست کردن را دارد. آمار بالای خرید انواع کرم ضد چروک و سایر محصولات جوانسازی حاکی از همین مطلب است. نکته مهم این است که هرگاه تقاضا برای محصولی افزایش پیدا می‌کند انواع محصولات مشابه و تقلبی نیز در بازار عرضه می‌شود. به همین دلیل خرید محصولات جوانسازی باید با تحقیق و بررسی بسیار انجام شود. هر کارخانه‌ای قادر به تولید محصولات جوانسازی نیست. در میان انواع محصولات جوانسازی تنها مواردی واقعا مؤثر هستند که با پشتیبانی تحقیقات کارشناسی و تخصصی تولید شده باشند.

خواص سرم جوانسازی

هریک از انواع محصولات جوانسازی با هدف تأمین مواد مغذی و بهبود عملکرد ترمیم در سلول‌های پوستی تولید می‌شوند. بسیاری از مواد طبیعی و ویتامین‌ها برای این منظور مفید هستند. به عنوان مثال ویتامین E و C برای پوست بسیار مفید است. امّا در کنار آن باید در محصولات جوانسازی از موادی استفاده شود که سلول‌های آسیب‌دیده پوست را  نیز ترمیم کند.

.

لذا در انواع کرم ضدچروک و جوانساز مواد متنوعی استفاده می‌شود که هرکدام بخشی از عملیات جوانسازی پوست را بر عهده دارند. به عنوان مثال کمبود هورمون‌های زنانه در سنین یائسگی موجب آسیب دیدن پوست می‌شود استروژن سویا ترکیبی است که به دلیل وجود هورمون زنانه در آن برای رفع این مشکل بسیار مؤثر است .

بهترین محصولات جوانسازی

اگر باور کنیم که در میان محصولات مراقبتی پوست، محصولات جوانسازی تخصص ویژه‌ای نیاز دارند باید برای خرید سرم جوانسازی به سراغ شرکتی برویم که به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات جوانسازی و ضدپیری فعالیت می‌کند.

.

شرکت لومینس با بهره‌گیری از یکی از متخصصین در زمینه سلول‌های بنیادی، تولید انواع محصولات جوانسازی را در دستور کار خود قرار داده است. بررسی لیست محصولات لومینس و میزان فروش و رضایت کاربران به خوبی بیانگر آن است که برای خرید محصولات جوانسازی بهترین انتخاب در میان محصولات لومینس است.

مزایای سرم جوانسازی لومینس

مهم‌ترین مزیت سرم جوانسازی لومینس استفاده از سلول‌های بنیادی در آن است. در اغلب محصولات جوانسازی تلاش می‌شود عملکرد فاکتورهای رشد با استفاده از منابع گیاهی یا حیوانی شبیه‌سازی شود. ولی در سرم جوانسازی لومینس بیش از 250 فاکتور رشد از سلول‌های بنیادی انسان استخراج شده است.

.

برای درک ارزش سرم جوانسازی لومینس عملکرد سلول‌های بنیادی را به طور مختصر شرح می‌دهیم. فاکتورهای رشد در واقع نوعی پیام‌رسان شیمیایی هستند. سلول‌های بنیادی با ارسال فاکتورهای رشد به سوی سایر سلول‌ها فرایند ترمیم، احیا و بازسازی سلول‌ها را امکان‌پذیر می‌سازند. لذا وجود فاکتورهای رشد در یک محصول جوانسازی، برگ برنده آن محصول است. تفاوت سرم جوانسازی لومینس با سایر محصولات مشابه هم در تعداد و هم در نوع فاکتورهای رشد است که تأثیرگذاری آن را دوچندان می‌کند. ترکیبات سرم جوانسازی لومینس به نحوی انتخاب شده‌اند که به آسانی جذب پوست شده و بالاترین میزان اثرگذاری را دارند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو