payamgps.com

بهترین کرم ضدچروک

هنوز هستند افرادی که خرید کرم ضدچروک را پاسخ به تبلیغات فریبنده شرکت‌های تولیدکننده محصولات آرایشی می‌دانند و باور دارند مصرف کرم ضد چروک نه فایده‌ای دارد و نه ضرورتی.

در پاسخ به این افراد باید گفت درست است که ایجاد چین و چروک روی پوست اثرات طبیعی ناشی از افزایش سن است ولی در حقیقت تضعیف و تخریب سلول‌های پوستی در قالب چین و چروک در پوست بروز می‌کند. این عارضه علاوه بر ظاهر ناخوشایند می‌تواند بر کلیات زندگی فرد نیز تأثیرگذار باشد. به همین خاطر توصیه متخصصین پوست بر اولویت بهره‌گیری از محصولات آرایشی برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک و به اصطلاح پیری زودرس پوست است.

از سوی دیگر شاید برخی از انواع کرم ضد چروک با تأثیراتی آنی و کوتاه‌مدت چندان قابل دفاع نباشند ولی بسیاری از محصولات مانند کرم ضد چروک اینستنتلی ایجلس بر پایه تحقیقات جدید علمی تولید شده است. در شرکت تحقیقاتی ژنس فرمول انحصاری کرم ضدچروک از انجام تحقیقات علمی بر روی سلول‌های بنیادی انسان حاصل شده است. ترکیبات کرم ضدچروک اینستنتلی ایجلس با هدف شبیه‌سازی رشد سلولی پوست انتخاب شده‌اند. به عبارت دیگر کرم ضدچروک اینستنتلی ایجلس حاوی مواد مغذی و سایر موادی است که به طور طبیعی موجب رشد و سلامت سلول‌های پوست می‌شود.

به عنوان مثال کلاژن ماده‌ای است که موجب نرمی و انعطاف‌پذیری پوست انسان می‌شود. ولی با افزایش سن تولید کلاژن کاهش یافته و پس از مدّتی کاملاً متوقف می‌شود. حال در کرم ضدچروک اینستنتلی ایجلس ترکیباتی استفاده می‌شود که از توقف فرایند کلاژن‌سازی پوست جلوگیری می‌کنند. به همین دلیل مصرف کرم ضدچروک اینستنتلی ایجلس علاوه بر اثرات آنی در درازمدت اثرات دائمی در بهبود شرایط پوست دارد.

بهترین راه پیشگیری از پیری زودرس پوست

حقیقت این است که آن میزان چین و چروک پوست صورت که ناشی از افزایش سن است نیاز به درمان چندانی ندارد. آنچه سبب ایجاد چین و چروک آزاردهنده و ناخوشایند بر پوست صورت می‌شود عوامل دیگری مانند عدم مراقبت از پوست، استرس و فشارهای روانی، نور آفتاب و آلودگی شدید است. به عبارت دیگر این عوامل سبب افزایش چین و چروک طبیعی صورت شده و ظاهر بسیار ناخوشایندی ایجاد می‌کنند.

.

ساده‌ترین و مؤثرترین روش پیشگیری از پیری زودرس پوست استفاده مداوم از کرم ضدآفتاب است. زیرا نور خورشید به ویژه اگر به صورت مکرر و شدید با پوست انسان تماس داشته باشد صدمات جبران‌ناپذیری در آن ایجاد می‌کند.

بنابراین استفاده از محصولات مراقبت از پوست از سنین جوانی سبب حفظ سلامت و شادابی پوست برای مدت زمان بیشتر می‌شود.

ترکیبات موثر در انواع کرم ضد چروک

مؤثرترین ترکیبات در انواع کرم ضد چروک معمولاً عبارتند از:

  • آنتی‌اکسیدان: این ماده هم به صورت خوراکی و هم به صورت موضعی برای تقویت پوست بسیار مؤثر است. ویژگی اصلی آنتی‌اکسیدان مقابله با صدمات رادیکال‌های آزاد بر پوست است. یکی از مواد طبیعی که منبعی غنی از آنتی‌اکسیدان است چای سبز است. به همین خاطر معمولاً در ترکیبات کرم ضدچروک، عصاره چای سبز نیز وجود دارد.
  • رتینوئیدها: این ماده در واقع از مشتقات ویتامین A است که سبب بهبود گردش خون و تنفس سلولی می‌شود. در نتیجه فرایند کلاژن‌سازی پوست تقویت می‌شود.
  • پپتیدها: این مواد در تقویت فرآیند ترمیم سلول‌های پوستی نقش دارند و از طریق ترمیم سلول‌های آسیب دیده پوست از نابودی آنها جلوگیری می‌کنند.
اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو