payamgps.com

راهنمای خرید کرم پودر خوب

بیشتر فروشندگان لوازم آرایشی هنگام فروش کرم‌پودر تلاش می‌کنند با ارائه تستر به مشتری خود برای خرید کرم‌پودر مناسب کمک کنند. با این وجود برای اغلب افراد، خرید کرم‌پودر کار سختی است  و بارها خرید کرم‌پودر نامناسب را تجربه کرده‌اند. به همین دلیل بیشتر خانم‌ها اگر کرم‌پودر خود رضایت داشته باشند تا سال‌ها حتّی اگر محصولات جدیدتر و بهتری در بازار عرضه شود تنها به خرید همان کرم‌پودر اکتفا می‌کنند. ما در این مطلب نکات مهم برای خرید یک کرم‌پودر خوب را مرور می‌کنیم تا با انتخابی آگاهانه از خرید خود رضایت داشته باشید.

خرید کرم‌پودر مناسب پوست

اوّلین و مهم‌ترین نکته در انتخاب و خرید کرم‌پودر مناسب، تشخیص نوع پوست و انتخاب کرم متناسب با آن است. زیرا هریک از انواع پوست، ویژگی‌ها و نیازهای خاصی دارد که اگر خرید کرم‌ پودر بدون توجّه به آنها صورت گیرد نتیجه مصرف آن رضایت‌بخش نخواهد بود. اگر برای خرید کرم‌پودر، نوع پوست در نظر گرفته نشود حتّی مصرف بهترین و جدیدترین کرم‌پودر هم نتیجه مطلوبی نخواهد داشت. به همین دلیل ویژگی‌های انواع پوست را در ادامه به طور خلاصه بیان می‌کنیم.

خرید کرم‌پودر مناسب پوست چرب

ویژگی بارز پوست‌ چرب ظاهر براق آن است. فردی که پوست چربی دارد چربی اضافه بر روی پوست خود را احساس می‌کنند. مشکل عمده در پوست چرب این است که منافذ پوست چرب باز است. برای خرید کرم‌پودر مناسب برای پوست چرب باید خرید کرم‌پودر بدون چربی، بر مبنای آب یا پنکیک‌های پودری را مدنظر قرار دهید.

خرید کرم‌پودر مناسب پوست خشک

برخلاف پوست چرب، پوست خشک، مات و کدر و حساس است. این نوع پوست به سادگی تحریک می‌شود و مشکلاتی نظیر خارش و پوسته پوسته شدن در این افراد بسیار متداول است. بدیهی است که برای خرید کرم‌پودر مناسب پوست خشک، خرید کرم‌پودر مایع و کرم‌ پودرهای حاوی نرم‌کننده یا مرطوب‌کننده اولویت دارد. اگر مراقبت از پوست خشک هنگام خرید کرم‌پودر در نظر گرفته نشود مصرف کرم‌پودر نامناسب، سبب تشدید خشکی پوست و آسیب‌های جدی‌تر می‌شود.

خرید کرم‌پودر مناسب برای پوست ترکیبی

نوع پوست بسیاری از افراد در دسته پوست‌های ترکیبی قرار می‌گیرد. در پوست ترکیبی قسمت Tشکل صورت یعنی پیشانی، بینی و چانه دارای پوست چرب و گونه‌ها دارای پوست خشک هستند. برای خرید کرم‌پودر مناسب پوست ترکیبی باید از میان انواع کرم پودر حاوی مرطوب‌کننده یا کرم‌پودر بدون چربی انتخاب شود.

البته انواع پوست محدود به این سه گروه نمی‌شود. پوست معمولی، پوست حساس، پوست مستعد آکنه نیز از دیگر انواع پوست هستند که شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایشی محصولاتی خاصی برای آنها به بازار عرضه کرده‌اند.‌ بنابراین شناخت نوع پوست برای خرید کرم‌پودر، ضروری به نظر می‌رسد. اگرچه به عنوان یک قاعده کلی می‌توان گفت خرید کرم‌پودرهایی که خاصیت آبرسان نیز دارند برای تمام انواع پوست بی‌ضرر است. اما خرید محصولی که حاصل تحقیقات کارشناسی بر روی ویژگی‌های پوست باشد نتیجه مطلوب‌تری به همراه خواهد داشت.

یک کارشناس فروش لوازم آرایشی در یک فروشگاه معتبر باید بر کلیه موارد فوق آگاه بوده و برای فروش کرم‌پودر از اطلاعات تخصصی خود برای جلب رضایت مشتری استفاده کند.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو