payamgps.com

خرید انواع رنگ مو

به همان اندازه که به تأثیر آراستگی موها بر زیبایی باور داریم قاعدتاً باید در خرید رنگ مو دقّت کنیم. برخلاف آنچه در بین عموم مردم وجود دارد انتخاب رنtyutyu

بسیار پیش می‌آید فردی پس از استفاده از یک رنگ موی دائمی از تناسب آن با چهره خود رضایت کافی نداشته باشد و برای پاک کردن یا تغییر رنگ مجبور به استفاده مجدد از مواد شیمیایی شود. این امر علاوه بر دشواری فراوان برای سلامت موها نیز بسیار مضر است. بنابراین شناخت انواع رنگ مو برای یک خرید آگاهانه بسیار مفید است.

انواع رنگ مو

یکی از موارد مهم در خرید رنگ مو تعیین میزان دوام و ماندگاری رنگ مو است. در گذشته تنها یک نوع رنگ مو وجود داشت که همان رنگ موی دائمی بود. ولی امروزه انواع رنگ مو از لحاظ ماندگاری در سه نوع دائمی، نیمه دائمی و موقت عرضه می‌شود.

خرید رنگ موی دائمی

این نوع رنگ مو همان‌طور که از نام آن مشخص است به طور دائم بر روی موها می‌ماند. این نوع رنگ مو همان رنگ مو معمولی است که باید با اکسیدان ترکیب شود. رنگ موهای دائمی قابلیت نفوذ در کوتیکول‌های مو را دارند. آنها وارد ساختار مو شده و از طریق اکسید شدن و ایجاد تغییرات شیمیایی باعث رنگ‌پذیری موها می‌شوند.

در واقع منظور از فروش رنگ مو در اغلب فروشگاه‌های لوازم آرایشی فروش رنگ موی دائمی است. برای یافتن فروشگاهی که در بخش فروش رنگ موی خود انواع دیگر رنگ مو را هم ارائه کند باید به مراکز تخصصی فروش رنگ مو مراجعه کنید.

sfdfgfgdfg

این نوع رنگ مو که ماندگاری زیادی ندارد قابلیت نفوذ در کوتیکول مو را ندارد. به عiuouiiuoi که برای مناسبت خاصی می‌خواهید رنگ موی خود را با لباس خود ست کنید و یا زمانی که به دنبال تنوع هستید. رنگ م نیمه دائمی پس از پنج الی شش بار شستشو از روی موها پاک می‌شود.

خرید رنگ مو موقّت

رنگدانه‌های این نوع رنگ مو تنها بر روی سطح کوتیکول مو قرار می‌گیرند. به همین دلیل پس از یک بار شستشو و یا نهایتاً دو بار شستشو کاملاً از روی موها پاک می‌شود. بدیهی است که برای این نوع رنگ مو طیف رنگی متنوعی وجود ندارد. در اغلب موارد فروش رنگ موی موقت محدود به رنگ‌های فانتزی می‌شود.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو