payamgps.com

روش های درمان جای جوش

نحوه از بین بردن جای جوش

به دلایل مختلفی از قبیل تجمع چربی، آلودگی و حتّی مشکلات هورمونی، اغلب افراد دچار جوش یا آکنه می‌شوند. معمولاً انواع جوش با رسیدن به سطح پوست و خروج آلودگی از بین می‌روند. آثار ناخوشایند بقایای به جا مانده جوش زیبایی و اعتماد به نفس فرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد به همین دلیل همه در جستجوی استفاده از روش هایی برای درمان جای جوش هستند. برای درمان جای جوش می توان از مواد طبیعی و راهکارهای خانگی، راهکارهای جدید درمان جای جوش توسط کلینیک‌های زیبایی و استفاده از محصولات مراقبت از پوست استفاده کرد. درمان جای جوش غیرممکن نیست و بسته به نوع زخم یا لک و شدّت آسیبی که به پوست وارد شده نحوه از بین بردن جای جوش و زمان آن متفاوت است.

با توجه به به جای ماند جای جوش های صورت و بدن بهتر است از روش های خانگی برای درمان آن استفاده کنید البته در این بین استفاده از سرم جوانسازی لومینس می تواند به شما کمک کند طول درمان را سریعتر طی کنید. ایران ژنس تنها نمایندگی رسمی محصولات ژنس در ایران است که قادر خواهید بود این سرم را خریداری کنید. تنها کافیست با شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۵۶۳۲۵۹ یا ۰۹۰۵۰۶۴۱۳۰۰تماس بگیرید.

دلایل به وجود آمدن جای جوش

  1. گرچه در ظاهر، جوش در لایه بیرونی پوست قرار دارد ولی هنگام ایجاد جوش، بافت‌های زیرین پوست هم آسیب می‌بینند. این آسیب‌های داخلی پس نابودی جوش سبب ایجاد جای جوش می‌شود.
  2. بدن انسان به طور طبیعی فرایند درمان این آثار به جا مانده را آغاز می‌کند.
  3. نحوه از بیم بردن جای جوش در بدن استفاده از کلاژن است.
  4. اگر در بدن فردی میزان کلاژن‌سازی بسیار کم یا بسیار زیاد باشد ترمیم سلولی دچار مشکل می‌شود. به همین دلیل جای جوش ممکن است به صورت متورم یا فرورفته ظاهر شود.
  5. اگر کلاژن‌سازی زیاد باشد جای جوش متورم می‌شود. اگر کلاژن‌سازی کم باشد جای جوش فرورفته می‌شود.

راهکارهای خانگی درمان جای جوش

استفاده از مواد طبیعی برای ترمیم پوست و جوانسازی آن بسیار مفید است. بسیاری از مواد طبیعی که به آسانی در دسترس ما قرار دارند حاوی مواد مغذی برای پوست هستند. این مواد بدون عوارض جانبی می‌توانند در داشتن پوستی سالم و شاداب مؤثر باشند.

  1. لیموترش
  2. جوش شیرین
  3. عسل
  4. خیار
  5. آلوئه‌ورا
  6. زردچوبه
  7. گلیسیرین
  8. سفیده تخم‌مرغ
  9. روغن نارگیل
  10. روغن زیتون
  11. سیر

روش های از بین بردن جای جوش

بدیهی است که اثرگذاری مواد طبیعی منوط به مداومت و مصرف طولانی مدّت است. اگر حوصله یا زمان کافی برای استفاده از مواد طبیعی را ندارید کافی است به یک کلینیک زیبایی مراجعه کنید. در این مراکز روش‌های جدید و سریعی برای درمان جای جوش ارائه می‌شود که رایج‌ترین آنهاعبارتند از:

  1. لیزردرمانی
  2. میکرودرم
  3. ماسک‌های لایه‌بردار شیمیایی

بهترین کرم درمان جای جوش

مصرف انواع کرم ضد لک راه دیگری برای خلاصی از آثار جوش بر روی صورت است. این کرم‌ها از مواد طبیعی سریع‌تر عمل می‌کنند و از روش‌های مدرن ارزان‌تر هستند. انواع کرم ضدلک با لایه‌برداری و ترمیم سلولی به رفع جای جوش کمک می‌کنند. وجود ترکیبات زیر در کرم ضدلک اثرگذاری آن را تقویت می‌کند:

  1. کوجیک اسید
  2. ویتامین C
  3. رتینول یا ویتامین A
  4. ترکیبات کورتیزون

درمان جای جوش با سرم جوانساز لومینس

  1. این محصول دارای فرمولی انحصاری با بکارگیری دانش سلول‌های بنیادی است.
  2. فاکتورهای رشد موجود در سرم تأثیری خارق‌العاده در ترمیم پوست دارند. مداومت در مصرف سرم جوانساز لومینس هرگونه فرورفتگی، چین و چروک، لک پوستی و جای جوش را از بین می‌برد.
  3. سرم جوانساز لومینس با بستن منافذ پوست سبب ایجاد پوستی صاف و درخشان می‌شود.
  4. مواد مغذی موجود در سرم خشکی پوست را از بین برده و پوستی نرم و شاداب به شما هدیه می‌دهد.
اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو