payamgps.com

عوامل مؤثر در پیری زودرس پوست و درمان آن

عوامل مؤثر در پیری زودرس پوست

دیدن افراد 50 ساله‌ای که ظاهر آنها نهایت 40 ساله به نظر می‌رسد تمام تصورات شما را از پیری را تغییر می‌دهد. خوش‌شانسی و ژن خوب نمی‌توانند معجزه کنند این اتفاق باید دلیل منطقی‌تری داشته  باشد. اغلب ما گمان می‌کنیم بروز چین و چروک در پوست کاملاً طبیعی است. در حالی که اگرچه بخشی از پیری پوست، طبیعی و حاصل افزایش عمر انسان است ولی می‌توان در این روند طبیعی دخالت کرد. با تقویت سلول‌های پوستی و مراقبت اصولی از آنها می توان پیری پوست را به تأخیر انداخت. عوامل محیطی و سبک زندگی مهم‌ترین عوامل مؤثر در پیری زودرس پوست است که سبک زندگی سالم و انتخاب هوشمندانه محصولات مراقبت از پوست شاید راز ماندگاری جوانی باشد.

برای جلوگیری از پیری زودرس پوست می توانید با تقویت سیستم بدنی، خواب کافی و آرامش این کار را انجام دهید و در کنار آن با ماسک لیفت صورت لومینس و مکمل ضد پیری پوستی جوان و سالم داشته باشید. برای خرید این محصولات از برند ایران ژنس در ایران کفایست با شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۵۶۳۲۵۹ یا ۰۹۰۵۰۶۴۱۳۰۰تماس بگیرید.

عوامل مؤثر در پیری زودرس پوست

تناسب اندام

  1. لاغری بیش از حد باعث از بین رفتن چربی پوست و ایجاد پوستی تکیده می‌شود.
  2. چاق و لاغر شدن مداوم هم باعث کشیده شدن پوست و بعد افتادگی پوست می‌شود.
  3. حفظ تناسب اندام می‌تواند سبب حفظ سلامت و شادابی پوست شود.

خواب کافی

  1. در طول شب زمانی است که بدن به طور طبیعی به بازسازی پوست می‌پردازد.
  2. اگر کسی خواب منظم و کافی نداشته باشد فرصت بازسازی به پوست خود نمی‌دهد.
  3. در نتیجه دچار مشکلات پوستی و از جمله پیری زودرس پوست می‌شود.

آرامش

  1. افرادی که دچار استرس و اضطراب دائمی هستند پوست شادابی هم نخواهند داشت.
  2. یکی از هورمون‌هایی که هنگام استرس در بدن ترشح می‌شود کورتیزول است.
  3. کورتیزول باعث نابودی کلاژن می‌شود و کلاژن لازمه جوانسازی پوست است.
  4. پس هرچه از استرس دوری کنید جوانی و شادابی خود را ماندگار کرده‌اید.

کرم ضدآفتاب

  1. اگر بخواهیم تنها یک توصیه برای مراقبت از پوست ارائه کنیم قطعاً توصیه به استفاده مداوم از کرم ضدآفتاب است.
  2. کرم ضدآفتاب با ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست، آن را از بسیاری از آسیب‌ها حفظ می‌نماید. توجّه داشته باشید که کرم‌های آرایشی حاوی ضدآفتاب چندان مفید نیستند.

رژیم غذایی مناسب

  1. بدون شک تأمین مواد مغذی مورد نیاز بدن، اوّلین شرط سلامتی و جوانی است. در کنار آن عدم مصرف برخی مواد غذایی مضر نیز بسیار اهمّیت دارد.
  2. به عنوان مثال مصرف شکر زیاد باعث تخریب الاستین و کلاژن پوست می‌شود. در نتیجه مصرف شکر زیاد می‌تواند سبب ایجاد پیری زودرس پوست شود.

محصولات ضدپیری

امروزه محصولات متعددی با خواص جوانسازی و ضدپیری در بازار موجود است. ولی تنها وجود ترکیبات خاص جوانسازی در یک محصول کافی نیست. باید روند جذب و کارایی آن نیز در نظر گرفته شود. به عنوان مثال برخی از افراد از محصولات پاک‌کننده با خواص ضد پیری استفاده می‌کنند در حالی که پاک‌ کننده زمان اندکی روی پوست می‌ماند و فرصت اثرگذاری چندانی ندارد. استفاده از یک پاک‌کننده معمولی در کنار انواع کرم شب با خواص جوانسازی یا انواع سرم جوانساز تأثیر بسیار بیشتری خواهد داشت.

درمان پیری زودرس با ماسک لیفت صورت لومینس

اوّلین نشانه‌های پیری زودرس پوست، بروز چین و چروک و افتادگی پوست است. ماسک لیفت صورت لومینس با ترکیبی از عصاره گیاهان و انواع آنتی‌اکسیدان، تأثیر قابل توجّهی بر بهبود این آثار دارد. علاوه بر آن وجود ویتامین C و عصاره خیار در این محصول سبب آبرسانی عمیق و در نتیجه نرمی و لطافت پوست می‌شود.

درمان پیری زودرس با مکمل ضدپیری فینیتی

راز جوانسازی پوست تولید مداوم و کافی کلاژن در بدن است. ترکیبات مکمل ضدپیری فینیتی به گونه‌ای انتخاب شده است که موجب تقویت کلاژن‌سازی می‌شود. مصرف مکمل ضدپیری فینیتی به عنوان راه میانبری برای تأمین مواد مغذی بدن انسان تأثیر قابل توجهی درشادابی و طراوت پوست شما خواهد داشت.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو