payamgps.com

روشن کردن پوست به روش های خانگی

روشن کردن پوست

فارغ از انواع رنگ پوست، بخشی از سلامت و شادابی پوست در میزان روشن یا مات بودن آن نمایان است. روشن کردن پوست به معنای سفید کردن آن نیست بلکه ایجاد شفافیت و حذف مواد زائد، تیرگی و هرگونه لک است. مات و کدر شدن پوست انسان ممکن است بر اثر عوامل مختلف شخصی، محیطی و شیمیایی ایجاد شود. به عنوان مثال اگر پوست انسان به مدّت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرد کدر می‎شود. مصرف برخی داروهای شیمیایی نیز عوارض نامطلوبی برای پوست انسان دارند که منجر به تیرگی آن می‌شود. ولی جای نگرانی نیست مواد طبیعی فراوانی که در هر خانه‌ای یافت می‌شود حاوی ترکیباتی است که به عنوان روشن‌کننده پوست کارایی دارد. استفاده از این مواد به عنوان ماسک صورت، اثرات محسوسی در روشن کردن پوست دارد.

برای دریافت مشاوره کارشناسی در زمینه فروش ژل روشن‌‌‌کننده لومینس می‌توانید با شماره با شماره تلفن های۰۲۱۸۸۵۶۳۲۵۹ یا ۰۹۰۵۰۶۴۱۳۰۰تماس بگیرید.

روش‌های خانگی روشن کردن پوست

لیموترش

یکی از ترکیبات مؤثر در روشن کردن پوست، ویتامین C است که لیموترش منبعی غنی از آن است. استفاده مداوم از لیموترش می‌تواند اثرات قابل توجهی بر روشن کردن پوست داشته باشد.

ماست

از دیگر مواد طبیعی که خاصیت آن به عنوان روشن‌کننده پوست اثبات شده است ماست ساده است.

مصرف ماست به عنوان ماسک صورت به دلیل اسید لاکتیک موجود در آن سبب روشن شدن پوست می‌شود.

آلوئه‌ورا

  1. از دیگر معجزات طبیعت گیاه آلوئه‌ورا است که تأثیر شگفت‌انگیزی در سلامت و شادابی پوست دارد.
  2. کافی است ژل داخل گیاه آلوئه‌ورا را بر روی پوست خود قرار داده و پس از نیم ساعت شستشو دهید.

خیار

  1. یکی از مفیدترین میوه‌های موجود در طبیعت برای شادابی و لطافت انواع مختلف پوست، خیار است.
  2. خیار با کنترل تولید ملانین در پوست می‌تواند برای روشن کردن پوست نیز کارایی داشته باشد.

برنج

در میان ترکیبات برنج نوعی اسید خاص وجود دارد که برای لطافت و روشن کردن پوست بسیار مفید است. برای استفاده از خواص برنج برای پوست می‌توانید پس از خیساندن برنج، از آب آن برای ررفع تیرگی پوست استفاده کنید. روش دیگر استفاده از آرد برنج است که با ترکیب با شیر به یک ماسک روشن‌کننده پوست تبدیل می‌شود.

بهترین روشن‌کننده پوست

تأثیر مواد طبیعی و غیر شیمیایی در بهبود شرایط پوست انسان و ترمیم آن انکارناپذیر است. معمولاً مصرف مداوم و طولاتی مدت مواد طبیعی می‌تواند تغییر محسوسی بر پوست ایجاد کند. از این رو تولیدکنندگان محصولات آرایشی می‌کوشند با ترکیب چندین ماده طبیعی، اثرگذاری محصولات خود را افزایش دهند.

امروزه در بازار محصولات آرایشی، فروش محصولات روشن‌کننده پوست با استقبال مشتریان مواجه شده است. اگر به دنبال خرید بهترین روشن‌کننده پوست هستید از خرید ژل روشن‌کننده لومینس پشیمان نخواهید شد.

مزایای ژل روشن‌کننده لومینس

  1. تولید شده بر اساس جدیدترین تحقیقات علمی در زمینه سلول‌های بنیادی
  2. نابودی لک‌های قدیمی پوست با ترمیم رنگ‌دانه‌های پوستی
  3. حاوی مواد مغذی و عصاره مواد طبیعی
  4. جذب سریع و آسان به دلیل انتخاب قالب ژل
اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو