payamgps.com

سفت کردن و فرم دهی سینه با ورزش ساده انجام می‌شود

سفت کردن و فرم دهی سینه

افتادگی سینه های خانم ها می‌تواند بر اثر افزایش سن و لاغری مفرط کاملا نمایان شود، طوری که شادابی و نشاط اولیه را از دست می‌دهد. سینه ها بافتی از بدن هستند که متشکل از چربی هستند و توسط عضلات اطراف سینه سفت نگه داشته می‌شوند و بر اثر افزایش سن، کاهش قدرت عضلات اطراف سینه عملا پوست سینه شل می شود و همین عاملی بر افتادگی سینه های زنان است. خیلی از خانمها برای بدست آوردن فرم اولیه سینه خود حاضر به عمل جراحی پروتز سینه هستند در صورتی که سفت کردن و فرم دهی سینه خانم ها می تواند با انجام ورزش های ساده انجام شود.

داشتن رژیم غذایی سالم و انجام ورزش های ساده مثل پرس سینه، حرکت شنا، فلای دمبل و… می‌تواند  باعث سفت شدن و بالا کشیدن سینه های شما شود اما در کنار اینها می‌توانید با خوردن قرص A4 که محصولی از ایران ژنس است به قوی شدن عضلات سینه و فرم دهی سینه خود کمک کنید. کافیه برای خرید قرص A4 با شماره ۰۲۱۸۸۵۶۳۲۵۹ یا ۰۹۰۵۰۶۴۱۳۰۰ تماس بگیرید.

آناتومی سینه زنان به چه شکل است؟

چربی و مقدار زیادی از غدد و بافت های مرتبط کننده بخش عمده ای از سینه و همان پستان زنان را شامل می‌شوند. در دوران جوانی سینه زنان به دلیل ماهیچه های اطراف پستان سفت نگه داشته می‌شود که به مرور زمان به دلیل افزایش سن، کاهش قدرت عضلات سینه، پوست ناحیه سینه شل شده و شاهد افتادگی سینه خواهید بود. با وجود کرم های سفت کننده سینه و استفاده از چسب سینه شاید تا حدودی بتوانید فرم دهی سینه را به حالت قبل برگردانید اما یک روش موقت محسوب می‌شود.

برای  حفظ زیبایی، فرم دهی و بالا کشیدن سینه ها چه کارهایی انجام دهیم؟

اگر برای آب کردن چربی ناحیه باسن، ران و شکم به ورزش کردن روی آورده اید باید بدانید که قفسه سینه تکیه گاه خیلی از ورزش های مرتبط به این نواحی است، از این رو همیشه در معرض کاهش حجم چربی سینه قرار خواهید گرفت، بنابراین بهتر است با انجام ورزش های ساده فرم سینه خود را حفظ کنید.

با اینکه ورزش کردن باعث برگشت چربی از دست رفته سینه های شما نمی‌شود اما با قوی شدن عضلات ناحیه سینه عملا می‌توانید از خم و افتادگی شانه جلوگیری کنید و همین عاملی بر کاهش شل و افتادگی سینه شما خواهد بود.

بالا کشیدن سینه با ورزش

تمرینات ورزشی موثر برای بالا کشیدن، فرم دهی و سفت کردن سینه ها

حرکت شنا بر روی زانو برای بالا کشیدن سینه شما موثر است

  1. زانوی خود را بر روی حصیر قرار داده و حالت تمرین شنا به خود بگیرید.
  2. فاصله بین دستان شما باید کمی بیشتر از عرض شانه هایتان باشد و ستون فقرات را در وضعیت خنثی نگه دارید و عضلات شکمتان را به داخل بکشید و جمع کنید.
  3. پس از هر بار پایین رفتن، اندام تحتانی خود را به آرامی بلند کنید. کف دست و زانوهایتان تکیه گاهی برای بدنتان هستند.
  4. با انجام این ورزش تنها آرنج خود را خم کنید و بدن خود را به سمت پایین بیاورید.
  5. توجه داشته باشید که در هنگام پایین آمدن باید کشش را در سینه خود احساس کنید.
  6. مقدار استاندار برای این تمرین 3 ست است و در هر ست باید 10 بار شنا بروید.

پرس شانه همراه با جمع کردن آرنج ها

  1. بایستید و پاهای خود را به پهنای شانه از هم باز کنید.
  2. دمبل ها را در هر دو دست نگه داشته و کف دست هایتان را به سمت داخل بدن نگه دارید. سپس دمبل ها را تا سطح چشمتان بلند کنید. آرنج های شما باید در زاویه 90 درجه خم شده در مقابل شما باشد.
  3. بازوهای خود را به موازات زمین نگه دارید و آنها را به سمت داخل بدن بکشید.
  4. سپس بازوهای خود را به سمت بالا برده و کاملاً صاف کرده و دمبل ها را روی سر خود نگه دارید.
  5. به حالت اول برگردید و این کار را 15 بار تکرار کنید.

انجام فلای سینه با دمبل

  1. روی زمین دراز کشیده و کف پاهای خود را بر روی زمین بگذارید و زانوها خم کنید.
  2. یک جفت دمبل کوچک را مستقیماً بالاتر از قفسه سینه در دستان خود نگه دارید. سپس دستانتان را به سمت بالا ببرید و به هم نزدیک کنید. سعی کنید بازوها را کمی خم نگه دارید.
  3. بعد از اینکه فشار بر روی بازوها و عضلات شکم را احساس کردید، بازوهای خود را با حرکتی نیمه قوس دار به طرف کف زمین پایین بیاورید، تا زمانی که با بدن شما هم راستا بشوند.
  4. قبل از اینکه دمبل به زمین بخورد دوباره بازوهای خود را به سمت بالا ببرید و دمبل ها را به هم نزدیک کنید. تقریبا یک ثانیه بالا نگه دارید و ماهیچه های سینه خود را فشار دهید و سپس پایین بیاورید.
  5. این حرکت را در 3 ست 8 الی 12 تایی انجام دهید.

پرس سینه با دمبل روی میز مایل

حرکت شنا با استفاده از توپ

پاس سینه

شنا

برای تقویت عضلات، سفت کردن و فرم دهی به سینه از قرص A4 استفاده کنید

این محصول برای بانوان طراحی شده و فواید مانند افزایش سایز سینه و حجم سینه را در پی دارد. در حالیکه باعث خوش فرم شدن سینه ها نیز می شود. این محصول همچنین موجب جوانسازی، صاف و روشن شدن پوست صورت و بدن می شود. این محصول با تنظیم کردن هورمون های زنانه سندرم پیش از قاعدگی را نیز درمان می کند. همچنین با این محصول می توانید از شر جوش های هورمونی رها شوید.    

مهم ترین و محبوب ترین فواید این قرص:

  1. دارای آنتی اکسیدان ها
  2. تقویت سیستم ایمنی بدن
  3. موجب شفافیت و صافی پوست شده و در نهایت موجب میشود پوست جوانتر بنظر برسد.
  4. تجربه و احساس جوانی و سلامت در درون و بیرون بدن
  5. کمک به بالانس هورمون ها برای تسکین نشانه های یائسگی زنان
  6. بازسازی عضلات
  7. خوش فرمی سینه ها و تنگی دهانه ی واژن
  8. تقویت سیستم گردش خون
  9. کاهش خارش ناشی از استرس و ریزش مو
قرص A4

نویسنده : فرشاد ذوقی

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو