payamgps.com

کرم ضد چین و چروک ایجلس

ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارائه محصولات آرایشی و درمانی مارک ژنس آمریکا با بالاترین کیفیت و قیمت می نماید. جهت تماس و مشاوره با کارشناسان می توانید با ☎️شماره ۰۹۰۵۰۶۴۱۳۰۰ یا شماره ثابت ۰۲۱۸۸۵۶۳۲۵۹ تماس حاصل فرمایید.


کرم ضد چین و چروک دارای انواع مختلفی می باشد و برای سنین مختلف و بر اساس چروک های ایجاد شده روی پوست متفاوت است. ممکن است در برخی از افراد چین و چروک های پوستی از سن زیر 30 سال شروع شود و تا سن های بالاتر که عمق آن بیش تر می شود، پیش برود. زمانی که فرد نیاز به کرم ضد چین و چروک پیدا می کند بسته به نوع پوست و سنی که دارد باید کرم مناسب خود را انتخاب نماید. پوست افراد در ابتدا یا چرب است و یا ترکیبی ولی با بالاتر رفتن سن تبدیل به یک پوست خشک می شود و نیاز به موادی دارد که بتواند این خشکی را برطرف نماید. یک فرد زیر 30 سال کمک کمتری را در قیاس با یک فرد بالای 40 سال برای تغذیه پوستش دارد.

🔅عملکرد کرم های ضد چین و چروک

عملکرد کرم های ضد چین و چروک در واقع این است که می تواند سلول های مرده را پاکسازی کرده و ظاهر زیباتری را به پوست ببخشد. در صورتی که در سن های پایین تراستفاده شود می تواند برای جلوگیری از زیادتر شدن چین و چروک ها کمک نماید. این کرم ها می توانند ظاهر بسیاری متفاوتی را قبل و بعد از استفاده از آن به افراد بدهند. برخی از کرم های ضد چروک رنگدانه های پوستی را پر رنگ می کنند و با این کار چروک ها کم تر نشان داده می شوند. بعضی از کرم های ضد چروکی احیاسازی پوست را با تولید کلاژن ها و مواد داخلی پوست ایجاد می کنند و عملکرد آنتی اکسیدان ها در داخل پوست را افزایش می دهند.

🔅مواد تشکیل دهنده کرم های ضد چین و چروک

🔹اسیدهای هیدروکسی: اسیدهای هیدروکسی در واقع همان اسیدهایی است که در میوه ها موجود می باشند و کار آن پاکسازی نمودن پوست های مرده قدیمی و تحرکی برای پوست جدید می باشد.
🔹ویتامین A : رتینول از جمله مواد تشکیل دهنده ویتامین آ می باشد که در بیش تر کرم های ضد چین و چروک استفاده خواهد شد.
🔹کیوآنزیم : این مواد هم می تواند از چروک های پوستی جلوگیری نماید و همچنین برای درمان آسیب های ناشی از آکنه و نورخورشید هم موثر می باشد.
🔹ویتامین E : ویتامین E از جمله موادی است که برای پوست بسیار مفید می باشد و در همه کرم های درمانی وجود دارد.
🔹کینتین: باعث ایجاد کلاژن و همچنین حفظ نمودن رطوبت پوست می شود.
🔹ایزوفلاون: در عصاره سویاایزوفلاون ها پیدا می شود که کاری مشابه با استروژن را دارند و می توانند از ظاهر شدن خط های ریزی که از بالا رفتن ایجاد می شود جلوگیری نمایند.
🔹 آلفا لیپوئیک اسید: (ALA)این اسید می تواند رادیکال های آزاد را خنثی نماید و باعث اثر بخشی سایر آنتی اکسیدان ها هم شده و می تواند لایه برداری پوست مرده را انجام نماید.
🔹ویتامین سی : ویتامین سی یک آنتی اکسیدان قوی می باشد که باعث افزایش اثربخشی ویتامین E می باشد.
🔹پپتید مس: پپتید مس می تواند به صورت طبیعی در سلول پوستی ایجاد شود و زخم ها را ترمیم کند.
🔹DMAE : ماده طبیعی می باشد که در ماهی هایی ساردین و کولی پیدا می شود و باعث سفت شدن پوست خواهد شد.
🔹عصاره چای سبز : می تواند یک ضد التهاب و آنتی اکسیدان قوی باشد که می تواند صدمات را درمان نماید.
🔹تریتینوئین : ترتینوئین مشابه ویتامین آ می باشد و برای درمان جوش و لک خورشید استفاده می گردد.


🔅ویژگی های کرم ضد چین و چروک ایجلس

  • کلاژن سازی پوست
  • از بین بردن آکنه و اگزماهای پوست
  • از بین بردن چین ها و چروک های پوستی به صورت فوری
  • کم نمودن عمق ها و فرورفتگی های زیر چشم به صورت فوری
  • بالا رفتن ویژگی ارتجاع پوست
  • لیفتینگ فوری پوست
  • سفت کننده پوست صورت
  • از بین بردن پف زیر چشم به صورت فوری

🔅معرفی کرم ضد چین و چروک ایجلس

کرم ضد چین و چروک ایجلس از کمپانی گلوبال آمریکا می باشد که با اثربخشی فوق العاده توانسته است نتیجه فوق العاده ای را برای از بین رفتن چروک های پوستی بدهد. کرم ضد چین و چروک ایجلس دارای ماده ای به نام آرگیریلاین می باشد که بدون تزریق می تواند ماهیچه های پوست را ریلکس کرده و همچنین باعث برطرف شدن چروک های پوستی و یا انواع مشکلات زیر چشم گردد. این محصول دارای یک میکرو است که در زمان بسیار کوتاهی پس از مصرف می تواند پف زیر چشم را به مدت 4 الی 12 ساعت از بین ببرد و گزینه ای خوبی برای مهمانی های می باشد. در دوره مصرف طولانی مدت می توانید تاثیر آن را بر روی سیاهی های زیر چشم هم به دلیل داشتن سيليكون طبيعى کرم مشاهده نمایید.


ایران جنس با دریافت نمایندگی مستقیم از مارک jeunesse اقدام به ارائه محصولات آرایشی و درمانی مارک ژنس آمریکا با بالاترین کیفیت و قیمت می نماید. جهت تماس و مشاوره با کارشناسان می توانید با ☎️شماره ۰۹۰۵۰۶۴۱۳۰۰ یا شماره ثابت ۰۲۱۸۸۵۶۳۲۵۹ تماس حاصل فرمایید.

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو