payamgps.com

سن استفاده از کرم ضد چروک

سن استفاده از کرم ضد چروک

 کرم ضد چین و چروک

میکروکرم ایجلس و چروک ها

کرم ضد چروک چیست؟

وقتي سن افزایش پیدا می کند، كلاژن و الاستين در پوست کاهش می یابد. در نتیجه بيشتر محصولات و شیوه های درماني مختلف براي از بين بردن چروك‌ها طوری طراحي شده‌اند كه كلاژن و الاستين زير پوست را تحريك كنند. با اين تحريك، پوست سفت‌تر شده و چروك‌ها كمتر پیدا هستند.

از مهم ترین كرم‌هاي ضد‌چروك، كرم‌هاي اسيد ميوه می باشد. مواد موجود در اسيد ميوه سلول‌هاي زير پوست را تحريك کرده تا كلاژن‌سازي‌ و الاستين سازی زياد شود. اسيدهاي ميوه از ميوه‌هاي طبيعي استخراج می شوند. نوع ديگر اين تركيبات ترتينوئين می باشند. ترتينوئين نوعی از ويتامين A است. ترتينوئين موجب بهبود جوش‌هاي زير پوستي می باشد. ولی قادر است در درمان چروک‌ها هم بسيار مفید باشد. زیرا در طولانی مدت سنتز كلاژن اثر مي‌گذارد. در حقیقت اثر ترتينوئين روي كلاژن‌سازي حدود‌ 9ماه پس از مصرفش آن اتفاق مي‌افتد.


گروه ديگر از كرم‌هاي ضد‌چروک كه اخیرا استفاده می شوند، كرم‌هاي دارای اسيد هيالورونيک هستند. هيالورونيک اسيد ترکیبی است كه زير پوست است و کاهش آن موجب پدید آمدن چروک مي‌شود. اين كرم‌ها ساختن اين ماده را افزایش می دهند تا كلاژن‌سازي‌ نیز بيشتر شود. در نتیجه همه ی كرم‌هايی ضد‌چروک تحريك كلاژن‌سازي پوست را انجام می دهند. تا بتوانند توليد آن در پوست را زیاد کنند.

در چه بازه ی زمانی باید از کرم های ضد چروک استفاده کرد؟

تحريك کردن سلول‌هاي پوستي به منظور تولید كلاژن یک روند تقریبا بلند مدت می باشد. در ماه‌هاي اول استفاده از این نوع از كرم‌ها ممکن است هيچ تغييري مشاهده نکنید. در نتیجه فرد بايد برای طولانی مدت از این نوع از محصولات استفاده كند. تا كلاژن‌سازي‌ در پوست شروع شود. بعد از 5 تا 6 ماه از آغاز استفاده از اين كرم‌ها، نشانه های بهبودی كم‌كم پیدا می شوند. در نتیجه اگر مي‌خواهيد اثر این كرم‌ها را ببينيد، بايد صبرکنید.

آیا كرم‌هاي ضد‌چروک اثر دارند؟

پرسشی كه ممکن است هميشه پيش بیاید اين است كه نقش كرم‌هاي ضدچروک بيشتر درمانی می باشد يا برای پيشگيري مناسب اند؟ پاسخ این است که اصولا نقش درمان کننده ی اين كرم‌ها از نقش پيشگيري ‌كننده ی آن‌ها اثر کمتری دارد. بيشتر اين كرم‌ها از ایجاد شدن چروكها جلوگیری مي‌كنند. براي چرو‌ك‌هاي زیاد و عمقی كه به وجود آمده اند بايد از شیوه های ديگر استفاده كرد. ولي براي پیشگیری از عميق‌ و وسیع تر شدن چروک ها استفاده کردن از اين كرم‌ها مفيد است.


کرم های ضد چروک را تنها بر روی چروک ها بزنیم؟


نباید كرم‌هاي ضد‌چروک را فقط بر روي چروک‌ها مالید. بايد از این کرم ها روی كل قسمت های صورت استفاده کنید. حتي می شود براي جلوگیری از ایجاد شدن چروک‌هاي گردن، روي گردن نيز آنها را ماليد. پشت كف دست را هم كرم ضدچروک بزنید تا جواني آن را نگاه دارید. اگر فقط كرم های ضد چروک را روی خطوط چروک بماليد بی فايده‌ است. بايد كرم را روی همه ی قسمت های پوست بماليد تا تحريك كلاژن‌سازی به طور‌ يكنواخت انجام شود.
به علاوه بايد توجه کنید که كرم‌هاي دور چشم را بايد تنها در ناحیه ی زير چشم استفاده کنید و از مالیدن آن در بالای چشم اجتناب كنيد.
توجه کنید که نقش درمان کننده ی اين گونه از كرم‌ها از نقش پيشگيری ‌كننده ی آن‌ها كمتر می باشد. بيشتر اين كرم‌ها از ایجاد شدن چروک‌ها جلوگیری مي‌كنند.

سن استفاده از کرم ضد چروک

كرم‌هاي ضدچروک بيشتر از ایجاد شدن و عميق‌تر شدن چروک‌ها پیشگیری مي‌كنند. در نتیجه توصیه می شود قبل از ایجاد شدن چروك‌ها در صدد پیشگیری از آنها باشیم. شايد بتوانیم بگوییم بهترين سن آغاز  استفاده از این كرم‌ها 30 سالگی است. اما دقت کنید که استفاده از اين كرم‌ها را به همين سن محدود نکنید.

 

احتمال دارد فرد با توجه به وضعیتش حتی در سنين خیلی كمتر مثلا 20 سالگی احتیاج داشته ‌باشد از این كرم‌ها استفاده كند. براي معین کردن سن مصرف این کرم ها به طور دقیق، شرایط ژنتيکی فرد، شرايط محيطی، نوع پوست فرد مانند خشك يا چرب يا معمولي، استفاده ی زياد از ماهیچه ها و غیره بايد توجه شود. این به این معنی می باشد که نمی شود به‌طور كلي به همه ی افراد توصیه كردکه استفاده از این کرم ها را در 30 سالگي آغاز كنند. البته با توجه به موارد ویژه در سن‌هاي بالاتر می تواند استفاده شود. به طور معمول این كرم‌ها برای سنین بالاي 30 سال طراحي شده اند.

کرم دور چشم بیشتر اهمیت دارد يا کرم ضد چروک؟

وقتي قصد دارید استفاده از كرم‌هاي ضدچروک را شروع كنيد، توصیه می شود انواع مختلف آن را استفاده كنيد. يعني هم کرم دور چشم و هم كرم ضد‌چروک صورت. بعضی اوقات گفته می شود كرم زير چشم از همه اهمیت بیشتری دارد. اما اين اصلا درست نيست. كرم دور چشم هم از لحاظ تركيبات مانند كرم ضد‌چروک صورت است. به اين خاطر كه پوست دور چشم ظریف تر و حساس‌تر است، غلظت آن كمتر می باشد. به طور معمول، ظاهر چروک‌ها زير چشم سریعتر اتفاق مي‌افتد.


آیا خشكي پوست موجب ایجاد چروک‌ها مي‌شود؟

خشک شدن پوست به صورت كاذب مي‌تواند باعث ايجاد شدن چروک‌ها شود. اما اينكه بگوييم افرادی كه پوست خشک دارند سریعتر به چروک ها دچار ‌مي‌شوند، درست نمی باشد. زیرا زمانی که پوست خشک است، فرد حس می کند چروک‌ها سریعتر ایجاد شده است.  در نتیجه افرادی كه دارای پوست خشک هستند، بهتر است از كرم‌هاي مرطوب‌كننده و حتي در برخی موارد كرم‌های چرب‌كننده استفاده کنند تا چروک‌هاي پوستشان كمتر به چشم بیایند.

رابطه ی سن و کرم های ضد چروک

اگر روی برخی كرم‌ها سن استفاده ی آن‌ها نوشته شده، بيشتر حالت تبليغاتي دارد. البته تفاوت‌هاي کمی نیز وجود دارد. اگر به طور مثال روی كرمی نوشته شده است برای افراد بالاي 40 سال، یعنی غلظت برخی ترکیبات آن مانند اسيد ميوه زیاد تر است. زیرا بدیهی است كسی كه سن زیادتر و چروک‌های عمقی تری دارد به غلظت بالاتر احتیاج دارد.

در نظر داشته باشید، شخصی كه پوست حساسی دارد نباید از غلظت‌هاي زیاد استفاده كند. زیرا پوستش بيشتر تحريک خواهد شد. بنابراین مشكلات زیادتری برايش ایجاد می شود. اين‌كه چه نوع كرمی براي چه كسي مناسب تر است، به ‌نظر پزشک بستگی دارد. این مورد با توجه به جنس، سن و رنگ پوست، بهترين كرم ضدچروک را به شما توصیه می کند.
افرادی كه پوستی تيره دارند، كرم‌های با غلظت بالا برايشان مناسب نمی باشد. زیرا در نتيجه ی تحريک شدن بيشتر، پوست به وسیله ی نور خورشید بيشتر می سوزد.

برای تماس با ایران ژنس میتوانید از طریق تماس با 09121394944 و یا شماره ثابت 88563259 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

http://iranjeunesse.com

اسپانسر: پیام جی پی اس فروشنده ردیاب خودرو